Mä luulin että tuo 6066 katsojaa oli vain vitsi Halloween-pelissä, mutta tuon ylläolevan komean pylväsjutun perusteella kapasiteetti on juurikin tuo 6066. Saas nähdä mikä lopullinen lukema tulee olemaan.
Katsoja jättää keskimäärin 4,85€ palveluihin.
(Ja kyllä tuo satakunnan oma iltapulu tulee kotiin, kuuluu aamupalaan, mutta kuinka kauan?)
Ihme ettei kukaan täällä ole kertonut, mutta tänään oli lehdessä Ässien lipunmyynnistä ja oheismyynnistä aika tarkkojakin lukuja. Täällä ei vissiin kenellekään tule edes lehteä?
Muistaakseni 20% on oheismyynnillä edellä viime kautta. Lukekaa lehdestä lisää.
En tiedä vastaavia lukuja muualla Liigassa/urheilutapahtumissa, mutta kuulostaa tuo 4,85€ helvetin vähältä. Siis en väitä etteikö olisi oikein, vaan helvetin vähän.
En tiedä vastaavia lukuja muualla Liigassa/urheilutapahtumissa, mutta kuulostaa tuo 4,85€ helvetin vähältä. Siis en väitä etteikö olisi oikein, vaan helvetin vähän.
Ota nyt huomioon että tuo on keskiarvolukema, hallilla on joka matsissa niitäkin katsojia jotka eivät osta yhtään mitään.
Saas nähdä, mikä on kausarin hinta ensi kaudella, toivoisin samaa hintaa, tai voihan se hieman kalliimpikin olla. Luulen, että kannattaisi ja saataisiin edelleen se seisomakatsomo pidettyä hallin sydämenä. Tällä kaudella 99e seisomakausari meni kuumille kiville ja muutaman kympin kun nostaa, ei liene siltikään kynnyskysymys kenellekään fanille.
Itse kulutan hiukan enemmän, kun peleissä ollessa tulee se pari hiivaa otettua. Tosin, joka pelissä en ole paikalla.
Eiköhän Ässien ole pakko kausikortin hintaa nostaa. Ei tuolla yhtälöllä muutama euro lipusta ja vitonen oheismyynnistä jää tarpeeksi rahaa kassaan.
Ai niin joo. Niinhän se tosiaan olikin. Eiku..
Kai mä nyt jumalauta tajusin sen. Tuntuu siltä vähältä. Kai sitä sit vaan on itsellä taskussa reikä.
Niin, siis Ässien oheismyynti "vanhalla hallilla" on ollut tuo 4,85€/katsoja, joka on perinteisesti ollut liigan heikoimpia lukemia.
Edellinen julkaistu lukema parin-kolmen vuoden takaa alkoi kolmosella.
Nyt en näe mitään syytä, mikseivät nämä lukemat nousisi kaikkien palveluiden auettua tuonne 7-10€ tienoille/katsoja.
Ei Ässien ole mikään pakko nostaa seisomakausarin hintaa, koska tuolla on saatu ihmisiä hallille, jotka eivät siellä välttämättä kävisi ilman tuota tarjousta.
Todennäköisintä on maltillinen korotus seisomakausarin hintaan, kuitenkin niin että hinta on "pirun halpa" eli esim. 149 tai 199.
Halpa kausari on toisaalta hyvä. Itse kyllä jätin lipputulojen tuplasti enemmän viime vuonna, kun kävin irtolipuilla reilussa kymmenessä pelissä. Nyt ehkä enemmän tulee kulutettua.
Toisaalta on kuulunut ymmärrettävää valitusta yksityisiltä ihmisiltä, kun olivat ostaneet kalliin kortin istumaan ja paljon halvemmalla olisi saanut liput muita keinoja käyttämällä(seisomakortti/istumalippuja tarjouksella).
Nämä ihmiset varmaan miettivät kaksi kertaa ennen ostoa.
99 euron kausikortteja myytiin noin 1350 kappaletta.Myytiinkö muuten nuo 99€ kausikortit loppuun? Eikö niitä kuitenkin ollut vain rajoitettu erä myynnissä?
Ok. Netin mukaan halliin mahtuisi 2000 seisomakatsojaa, eli irtolippuja seisomaan tulisi myyntiin vain noin 650. Onko seisomalippuja myyty loppuun tällä kaudella muissa kuin kokonaan loppuunmyydyissä peleissä? Entä istumalippuja?99 euron kausikortteja myytiin noin 1350 kappaletta.
Toisaalta on kuulunut ymmärrettävää valitusta yksityisiltä ihmisiltä, kun olivat ostaneet kalliin kortin istumaan ja paljon halvemmalla olisi saanut liput muita keinoja käyttämällä(seisomakortti/istumalippuja tarjouksella).Nämä ihmiset varmaan miettivät kaksi kertaa ennen ostoa.