Prt Sc kirjoitti:Kyse ei nyt ole siitä, onko budjetti 1,2milj, 2,8milj vai 0,7milj, tai ainakaan minä en siihen ole pyrkinyt. Yritän vain ääneen ihmetellä, miksi pitää asioita ilmoittaa niin vaikeasti ja salamyhkäisesti. Viimekaudella oli jo samanlaista linjaa havaittavissa, kun kaikki oli katsojien ja "satoja pelejä" pelanneiden pelaajien vika. Tiedän, että useat joukkueen tukijat ovat erittäin vittuuntuneita seuran tämänhetkiseen politikointiin. Jos budjetti on markan, niin se on markan. Silloin myös on odotettavissa, että koko markka käytetään, että ainakin joukkueen eteen on kaikki tehty.
On erittäin hienoa, että Ässien luottoluokitus on AA+, sitä nyt on kaiketi turha kieltää, mutta nykyinen meininki ei tuo euroja ikuisesti laariin. Luottoluokitus ja "onnekas" hopeakausi ei pitkälle kanna.
Joo, mutta viime vuonna budjetti oli kai jossain 1 milj luokkaa. Rosterista ei ole kovin (?) kalliita miehiä lähtenyt ja Maven palkkaa nostettiin käsittääkseni aika mukavasti. Vois äkkiseltään ajatella, että Maven sopimuksen vaikutus ens kauteen on luokkaa 100 K€. Jessen sopimus on varmaan 25-30% suurempi kuin viime kaudella, jos poika ei pelannut pähkinöillä. Lisäks Petre, joka varmaan on vähintään 60 K€:n arvoinen. Ei sillä lopulla kuuhun mennä, odotettavissa kaiken järjen mukaan on 2 Dallasta, 1 ulkkarihyökkääjä. Perkele, eihän tähän mahdu enää edes Markkua!
Kyllä se jo hyvissä ajoin oikein Porin Sanomissa ilmoitettiin et se budjetti nousee, ei se mitään salamyhkäistä touhua ainakaan mulle ole ollut. Eikä se AA+ mitään kenellekkään kerro, onpahan vaan mukava huudella iltapäivälehdistössä moista. Jokainen, joka on vähääkään ollut tekemisissä yritysten kanssa, on varmaan nähnyt esimerkkejä siitä miten AAA statuksen omaavia firmoja on kaatunut alle vuodessa. Ja joka jätkä, joka on palkattuna TJnä Ässien kokoisessa firmassa tietää, että jos tulos on miinusmerkkinen, niin fudut tulee.
Annetaan nyt sen Jukan näyttää vielä, ei sen toimissa vielä mitään suurempaa kritisoimista ole. En mä ainakaan ole kuullut kenenkään merkittävämmän tukijan vielä kritisoineen Ässien toimia näitten Jukan aikojen osalta, päinvastoin, kehuja olen kuullut aika paljon.