Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändikiekko
Jaa. Minulle tuli joskus kesällä 2 seisomakatsomon kausaria mitkä olin ostanut. Sitä vähän ihmettelin, kun tuli kokonaan uudet kortit. Vanhatkaan vielä montaa vuotta olleet. Olisiko jotain uutta älytoimintaa näissä uusissa.
Mä ostin omani juhannuksena ja se taisi tulla elokuussa. Mutta huhun mukaan jonkin verran kortteja on jäänyt lähettämättä. Toimisto syyttää vissiin postia mutta luulisi noilla olleen koko kesä aikaa huolehtia kortit omistajilleen.

"Ensiks mä olin et ei vittu, mut sit mä olinkin et ei saatana."
- Händi

Tuamas

Jäsen
Niin, Ässillä on kärkijannuilla korona-pykälät, joiden avulla pelaajabudjetista pystytään leikkaamaan merkittävästi, jos kausi jää kesken.

Tämän vuoksi Ässät on parhaiten koronalta suojattuja organisaatioita, niiden joukosta joilla ei ole tukevaa lompakkoa taustalla.

Åja.

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa. Minulle tuli joskus kesällä 2 seisomakatsomon kausaria mitkä olin ostanut. Sitä vähän ihmettelin, kun tuli kokonaan uudet kortit. Vanhatkaan vielä montaa vuotta olleet. Olisiko jotain uutta älytoimintaa näissä uusissa.
Lipun myyntiä hoitava firma vaihtui. Olisikohan johtunut siitä.
Mä ostin omani juhannuksena ja se taisi tulla elokuussa. Mutta huhun mukaan jonkin verran kortteja on jäänyt lähettämättä. Toimisto syyttää vissiin postia mutta luulisi noilla olleen koko kesä aikaa huolehtia kortit omistajilleen.
Toimistolla varmaankin aika vähän tekemistä asian kanssa, kun kausikortit myy ja postittaa ticketmaster.

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Ohhoh, reipas korotus opiskelijalippuihin. Ennen opiskelija pääsi 5e+1e palvelumaksun hintaan normimatsiin. Nyt lippu on 12e+1e palvelumaksu.

Saattaa muutama opiskelija jäädä nyt kotiin matseista.
On se aika kova korotus yli 100%, mutta toisaalta olihan lippu ennen todella huokea. Itseni tämä sai nyt miettimään pitäisikö sitä vaan ostaa kausari. Kun nyt se tulee kannattavaksi jos käyn sen 12 peliä katsomassa, kun ennen se oli yli 20 matsia.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eilisen MTV-uutisoinnin mukaan Ässillä ei olekaan pienin pelaajabudjetti. Taakse jäävät Jukurit ja Sport. Samoissa SaiPa ja KooKoo. Nämä siis ilmoitetut lukemat, toteutuneet ovat sitten eria asia. Lukolla +900 000 Ässiin verrattuna, ei näy mielestäni noin iso ero paperilla mutta tiedä sitten paljon heillä on vielä käyttämättä rahoja

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ohhoh, reipas korotus opiskelijalippuihin. Ennen opiskelija pääsi 5e+1e palvelumaksun hintaan normimatsiin. Nyt lippu on 12e+1e palvelumaksu.

Saattaa muutama opiskelija jäädä nyt kotiin matseista.
Tuo on opiskelijalle kyllä merkittävä korotus. Sinänsä ei yllätä, että nyt halutaan kompensoida jollain tavalla tuota rajoitettua kapasiteettia. Esim. Pesäkarhuilla ei ollut kesällä mitään halpislippuja myynnissä eläkeläisille ja opiskelijoille, vaan kaikkien piti maksaa normaali lipunhinta.

"I've been to Liverpool, and never walking alone is actually pretty good advice." - Frankie Boyle -

Myrvold

Jäsen
Ei nyt vielä tavoitteessa olla kausikorttien suhteen, mutta on mittari tänään näemmä noussut. Loppukiri on mielenkiintoinen seurata, koska voisi ajatella että korona on viivyttänyt monen päätöstä.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei nyt vielä tavoitteessa olla kausikorttien suhteen, mutta on mittari tänään näemmä noussut. Loppukiri on mielenkiintoinen seurata, koska voisi ajatella että korona on viivyttänyt monen päätöstä.
Myyty nyt 68 prosenttia eli noin 1 370 korttia. Jos nyt menisi vielä 1 500 rikki niin hyvä.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti yritysmyynti on vetänyt. Ottelutapahtumissa otetaan varmaa 40k/kotipeli takkiin.

"I've been to Liverpool, and never walking alone is actually pretty good advice." - Frankie Boyle -
Nyt saa matseissa mennä aika monta kuppia gevaliaa ja fanituotemyynnin vetää näillä katsojamäärillä.

Edit. Kannoin vähäisen korteni kekoon. Maski ja pipo lähti tilaukseen.

Noin muuten. Hiukan voisi tuote fanituotetarjontaa freesata. Katsella vaikka maailman suurilta seurabrändeiltä vähän lisää ideoita.

Viimeksi muokattu:

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Ei saa juoda kahvia, kymmenen tuoppia kaljaa per katsoja, saadaan enempi kassavirtaa. Samalla kertaa koko suvulle uuden pelipaidat.
Hmmm... N 55% prosenttia normi yleisömäärästä eli 45% on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Tämä tietty kertaantuu kioskitulojen menetyksenä, mistähän sais leivottua säästöjä?

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt saa matseissa mennä aika monta kuppia gevaliaa ja fanituotemyynnin vetää näillä katsojamäärillä.

Edit. Kannoin vähäisen korteni kekoon. Maski ja pipo lähti tilaukseen.

Noin muuten. Hiukan voisi tuote fanituotetarjontaa freesata. Katsella vaikka maailman suurilta seurabrändeiltä vähän lisää ideoita.
Fanituotemyynnistä saatavat katteet ovat vain aika pieniä puroja. Kaikki eurot toki varmasti seuralle kelpaa.
Tärkeää olisi saada kaikki myynnissä olevat liput myytyä ja yritysmyyntiä, mutta vaikeaa tietysti on tässä tilanteessa.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändikiekko
Ensimmäistä kertaa tuli sellainen tunne että paikalla on vähintään ilmoitettu määrä. Mukavan tilavaa oli.

- Händi

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ensimmäistä kertaa tuli sellainen tunne että paikalla on vähintään ilmoitettu määrä. Mukavan tilavaa oli.
Yllättävän hyvin kuului kannustus telkkarin välityksellä. Monesti on ollut tuplamäärä porukkaa eikä noin paljon ääntä ole lähtenyt

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Guillermo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seisomakatsomosta katsottuna väkeä oli silmämääräisesti suunnilleen saman verran kuin normikauden marraskuisessa tiistain KalPa-pelissä, jossa yleisömääräksi ilmoitetaan reilu kolmetuhatta.

Kattellaa kevväämäl

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändikiekko
Paikalla oli kyllä huomattavasti enemmän väkeä kuin joskus viikolla Kalpa/Jukurit-peleissä, joissa ilmoitetaan 3500 henkeä. Taloutta on paikattu myös korvaamalla Kivikylä halvimmalla mahdollisella HK:n jauhomakkaralla.
Oli kyllä paskaa makkaraa. Jos laatu ei parane niin pitäköön käiväränsä.

- Händi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy