Raumalla ja ties missä = millä paikkakunnalla? En usko, että missään muualla ja Raumalla on varaa pelleillä.
Ei ne yhtään enempää tuo oheismyyntiä kassaan, mitä tavan ottelussakävijä. Vai meinaatko, että kun katsoja on saanut halvalla kausikortin, tuntee hän velvollisuutta ostaa tarvitsemaansa enempää oheistuotteita? Voin sanoa että ei todellakaan ainakaan suomessa.
Päinvastoin, jos joku on päättänyt ostaa kausikortin, Sulo Vilen petiaatteella, hän on todennäköisesti hyvinkin tarkan markan kavereita. Voi ottaa jopa omat eväät hallille. :)
Mä en edelleenkään näe yhtään mitään järkeä koko kampanjassa, eikä siinä kyllä voi sitä ollakaan. Ässien toimistolla kannattaisi nyt vähän ottaa helmitaulua esille ja räknätä, montako noista 99€ miehistä oltaisiin tarvittu normihinnoilla ja tulos olisi ollut sama.
No, tulee mieleen juuri tällä viikolla kuulemani Porilaisen jalkapalloilun nykytila ja sen syyt. Ehkä tässä on taustalla samat "konsultit". Ei mitään, toivon onnea ja menestystä kauteen. En edelleenkään ymmärrä Ässien helmitaulukaavaa, mutta ei mun tarvikaan. Toivottavasti on otettu moni muukin muuttuva tekijä huomioon, kuten se että kuinka moni näistä "uusista" jatkaa korttiaan, kun kampanja vuonna 20xx loppuu? Voi olla yht'äkkiä, että 99€ -> joku 250€ tuntuu aika kipiältä, kun on totuttu halpaan.
E: niin ja koitappa laskea helppo matikan lasku. Tiedän faktana, että Bert tienaa Ässissä +150k + täysimääräinen tt-maksu.
Jos seura on myynyt 99€ x 1500kpl -10% veroa, kuinka monta prosenttia tuo myynti kattaa tämän yhden pelaajan vuosiansiosta?
Entä, paljonko muiden + yritysmyynnin pitää kattaa, että saadaan YHDEN pelaajan lisäksi loppu organisaation palkat maksuun, puhumattakaan muista kustannuksista.
Kyllä mä sanon, että tuo budjetoitu 5000 henkeä on ihan pakko toteutua keskimäärin runkosarjassa.