Ei vittu?! Sulle (arvostamalleni nimimerkille) en koskaan olisi uskonut tätä kirjoittavani, mutta nyt on pakko sanoa että kuusaalla ollaan ja pahasti. Tunne on ottanut vallan ilmeisesti tai sitten se korkki on auki juuri siellä päässä? Ei teillä ole mitään tuotetta, jota markkinoida pitkäjänteisesti ja tiedät se itsekin. Kiekko on elämysviihdettä, jota tehdään vallitsevassa tilassa ja tiedät tämän kyllä hyvin.
Tunne ei ole synonyymi rahaan tai talouteen.
Puhumattakaan tulokseen. Tämä "business" ei ole ollut koskaan tuottoisa, eikä tule olemaankaan. Tätä pitää pyörittää season by season.
Perspekstiiviksi näille muutamille muille nimimerkeille, joilla suu vaahtoaa.
Voin nyt kertoa tämän kerran, että olen toiminut kolmikirjaimisessa kohta 20-vuotta ja työtehtävänä aina ollut enemmän ja vähemmän tuloksen varmistaminen. Viime vuoden enemmän vastuussa tuloksenteosta. Sen verran olen ammattiylepeä, että voinen kutsua itseäni näiden Ässien ja miksi ei muidenkin kiekkoseuorjen "ammattilaisten" rinnalla ammattilaiseksi. Me sentään tehdään VIIKOSSA ihan minimissään ison Liigaseuran VUODEN liikevaihdon verran liikevaihtoa ja vuotuinen ebita on ollut aina mun aikana yli 17%. Jos termit ja luvut ei kerro mitään, ei mitään, toivotan hyvää kiekkokautta ja unohtakaa. Mutta ihan vitun turha tulla kertomaan mulle, kuinka joku amatööri osaa. Ei ne vaan osaa!