Ässien markkinointi ja ottelutapahtuma

  • 356 934
  • 1 982

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko kyseessä voinut olla tämä? Painetta päätyyn-kappale muutaman vuoden takaa, tuossa on Ahon hehkutusta myös. Mielestäni kuulin radioselostuksesta tuota kappaletta siinä itsenäisyyspäivän aaton pelissä, kun en paikalle päässyt.

Linkki vie Youtubeen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä sitten. Mun mielestä se pätkä, josta puhuin sisälsi Jurvasen lätsä päässä ja Jussi Ahon ääntelyä. Ei sopinut lyhyellä otannallani muihin kuin tuohon aikaisemmin näkemääni "A-katsomoon". Saattoi olla itsenäisyyspäivän aattokin. Näitä pelejä on niin julmetusti.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Vai olisko voinut olla ainakin itsenäisyyspäivän aaton matsissa soitettu Mu Porini kappale? @Jurvanen siis molemmissa räppäilee.
mitvit? Mähän lyön Teosto-rahoiksi tässä vielä.
Tai, se vähän riippuu. Onksse MuPori soinut aiemmilla kausilla? Ei ainakaan ole missään tilityksissä näkynyt, joten luultavasti ei (ei sillä. Viimeiset tilitykset vuodelta 2012 tjtn). Tästä kehkeytyy hyvää vauhtia "Bongaa Jurvanen"-ketju. Hienoa.

Plus että miten ihmeessä mä oon missannut tuon Painetta Päätyyn-biisin kokonaan? Onneksi olen, kun sisälsi tasan samasta lähteestä sampletkin vielä. Mutta mahtavaa. Onko Ässistä muita räppejä?

"A-katsomoon"

Auts. <3
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Neljän hengen pöytä 240-320e uudessa raflassa. Eli 60-80e per naama jos kaikki neljä ihmistä mukana.
Jos ruuan taso ja palvelu on kohdillaan, niin 60-80€/nuppi kuullostaa kyllä melko houkuttelevalta. Kyllähän tuosta on mahdollisuudet kivasti liikevaihtoa kasvattaa. Mahdollisuudet yli 400K€ myyntiin/kausi + juomat ja muu myynti. Uskoisin ainakin viikonloppu matseissa ravintolapaikkojen myyntiasteen olevan varsin korkea.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Olisiko kyseessä voinut olla tämä? Painetta päätyyn-kappale muutaman vuoden takaa, tuossa on Ahon hehkutusta myös. Mielestäni kuulin radioselostuksesta tuota kappaletta siinä itsenäisyyspäivän aaton pelissä, kun en paikalle päässyt.

Linkki vie Youtubeen.
Kyllä sen täytyi olla tämä biisi. Ahon selostus kuului taustalla.

2 peliä jäänyt tällä kaudella väliin, joten on saattanut osua jompaan kumpaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mitvit? Mähän lyön Teosto-rahoiksi tässä vielä.
Tai, se vähän riippuu. Onksse MuPori soinut aiemmilla kausilla? Ei ainakaan ole missään tilityksissä näkynyt, joten luultavasti ei (ei sillä. Viimeiset tilitykset vuodelta 2012 tjtn). Tästä kehkeytyy hyvää vauhtia "Bongaa Jurvanen"-ketju. Hienoa.

Plus että miten ihmeessä mä oon missannut tuon Painetta Päätyyn-biisin kokonaan? Onneksi olen, kun sisälsi tasan samasta lähteestä sampletkin vielä. Mutta mahtavaa. Onko Ässistä muita räppejä?



Auts. <3
Oho, mikä lapsus! Mistähän tuo A-katsomo tuli? No, vuosien varrella olen oppinut, että kaikki ne katsomot on tärkeitä, kun halli on oikea!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä sen täytyi olla tämä biisi. Ahon selostus kuului taustalla.

2 peliä jäänyt tällä kaudella väliin, joten on saattanut osua jompaan kumpaan.
On tämäkin varmaan kuulunut niin kuin kaikki Ässä-biisit tällä kaudella. Mutta se Jurvanen ja Jurvasen lätsä...
Yhtään peliä ei ole jäänyt väliin.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Voiko pitää paikkansa, että hallissa 5440 katsojaa? Jos pitää paikkansa, niin aika helvetin hyvä määrä tällaiseen ajankohtaan!
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voiko pitää paikkansa, että hallissa 5440 katsojaa? Jos pitää paikkansa, niin aika helvetin hyvä määrä tällaiseen ajankohtaan!

No eikai paljon parempaa ajankohtaa olekaan? :D Ihmiset viettänyt pari pyhää ja kolmantena jo mukava lähteä ihmisten ilmoille. Vaasassa halli täynnä ja muutenkin mukavia yleisömääriä.
 
No eikai paljon parempaa ajankohtaa olekaan? :D Ihmiset viettänyt pari pyhää ja kolmantena jo mukava lähteä ihmisten ilmoille. Vaasassa halli täynnä ja muutenkin mukavia yleisömääriä.
No sieltä tuli kuitenkin alle kakskymppisten avauspeli samoihin aikoihin. Itse jäin kotiin sitä katsomaan. Toki jos Ässien peli olisi alkanut viideltä, niin vielä parempi ajankohta olisi tainnut olla.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Nyt se @Jurvanen on kuutiolla!

<3 Tällaista viestiä sainkin tässä joulua ennen. Ei vain omalta ressiltä ole ehtinyt hirveämmin noteeraamaan (plus että oletin, että mun egovahdissa voi pitää pienen tauonkin). Melkein 15k katsojaa videoilla. Mun ego ei mahdu enää hissiin mun kanssa.

Ilmeisesti halliinkin kutsuivat leikkimään räppäriä johonkin peliin. Jos joku Pataljoonan aktiivio jaksaisi ottaa yhteyttä. Olisi idea.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
@Jurvanen - ei muuten lainkaan paskempi biisi vaikka en genren ystävä noin muuten juurikaan ole. Positiivinen yllätys. Ihan positiivista hymähtelyä ainakin seisomakatsomossa oli tuon biisin jälkeen. Aika hyvin vuosien varsilta olit kerännyt "jatkismatskua" sanoituksiin. Repeilin ääneen useampaan kertaan. Hyvää settiä!
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Nyt taisi tulla menetys, kun Sami Hautamäki jättää Ässät. Jos jossain niin markkinoinnissa ja myynnissä Ässät on onnistunut monia joukkueita paremmin. Saa nähdä onko tämä vain luonnollista poistumaa vai onko vaihtuvuus suurempaa, kuten huhut jossain vaiheessa kertoivat.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt taisi tulla menetys, kun Sami Hautamäki jättää Ässät. Jos jossain niin markkinoinnissa ja myynnissä Ässät on onnistunut monia joukkueita paremmin. Saa nähdä onko tämä vain luonnollista poistumaa vai onko vaihtuvuus suurempaa, kuten huhut jossain vaiheessa kertoivat.

Riippuu vähän näkökulmasta onko menetys vai ei. Lisäksi kymmenen vuotta on pitkä aika tehdä myyntihommia samassa pestissä, vaihtuvuutta tarvitaan ja alan osaajia löytyy kyllä Poristakin tarpeeksi.

Tietysti se on ikävää jos kyseessä ei ole luonnollinen poistuma. Entä jos taustalla on vaikka se että Rockylle luvattiin päävalmentajan paikkaa ja hän puolestaan lupasi Hautamäelle jotakin ja nyt molemmat ovat Ässille vihaisia ja ovat päättäneet lyödä lekkeriksi...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Riippuu vähän näkökulmasta onko menetys vai ei. Lisäksi kymmenen vuotta on pitkä aika tehdä myyntihommia samassa pestissä, vaihtuvuutta tarvitaan ja alan osaajia löytyy kyllä Poristakin tarpeeksi.

Tietysti se on ikävää jos kyseessä ei ole luonnollinen poistuma. Entä jos taustalla on vaikka se että Rockylle luvattiin päävalmentajan paikkaa ja hän puolestaan lupasi Hautamäelle jotakin ja nyt molemmat ovat Ässille vihaisia ja ovat päättäneet lyödä lekkeriksi...

Kyse on normaalista halusta tehdä uutta ja edetä uralla. Hautamäki oli Ässissä uransa huipulla ja tehnyt kymmenisen vuotta samoja hommia, joten on aika ymmärrettävää, että hän hakee uusia haasteita.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Riippuu vähän näkökulmasta onko menetys vai ei. Lisäksi kymmenen vuotta on pitkä aika tehdä myyntihommia samassa pestissä, vaihtuvuutta tarvitaan ja alan osaajia löytyy kyllä Poristakin tarpeeksi.

Tietysti se on ikävää jos kyseessä ei ole luonnollinen poistuma. Entä jos taustalla on vaikka se että Rockylle luvattiin päävalmentajan paikkaa ja hän puolestaan lupasi Hautamäelle jotakin ja nyt molemmat ovat Ässille vihaisia ja ovat päättäneet lyödä lekkeriksi...

Olisiko Rocky luvannut Hautamäelle peliaikaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös