Oliskos DJ-Palvelu Desibeli ja Mikko Knuutila.Ja kuka siellä ylipäätään soittaa mussiikkia?
Oliskos DJ-Palvelu Desibeli ja Mikko Knuutila.Ja kuka siellä ylipäätään soittaa mussiikkia?
Tiskijukasta ei ole tietoa, mutta ainakin lauantaina oli DJ soittama musiikki sellaista paskaa, että oksat pois. Ainakin kaksi ensimmäistä erää ei tullut muuta ämyreistä kuin jotain teknomusiikkia, seassa välillä jotain Cheekkia ja koko paskan setin kruunasi lopullinen häpäisy eli säkkijärven polkan teknoversio. Onnekseni edes kolmannen erän aikana DJ löysi paremmin brändiin sopivaa metallisempaa musiikkia.Unohtui otteluketjussa mainita että DJ:llä oli jälleen pelisilmää torstaina. Kuparisen yritettyä haastaa Ilves-pelaajaa tappeluun, lähti tämän kieltäytymisen jälkeen soimaan biisi jossa taidettiin laulaa Don't you wanna dance tai jotain. Onko kenelläkään tietoa onko DJ vaihtunut tälle kaudelle, vai mistä moiset reagoinnit ottelutapahtumiin? Ja kuka siellä ylipäätään soittaa mussiikkia?
Tämä. Itse kuuntelen mielelläni tanssimusiikkia (house) ja tietysti ne ovat hyvä lisä matseihin, kun on jotain "erilaistakin" kuunneltavaa. On myös paljon hyviä rock-biisejä, en sitä sano, mutta hyvä että DJ osaa hommansa.Joo, mäkään en ymmärrä miten soitetaan niin paskaa musiikkia. Ei pitäis olla niin vaikeeta valita joka matsiin biisit, joista kaikki 5000 katsojaa pitää.
Kyllä *Zeta03*Uudesta äänentoistosta ei olisi btw mitään iloa, jos ei soitettaisi tota "paskaa musiikkia" mitä ylempänä jo manattiinkin. Olenko muka ainoa palstan ässäfani, joka tykkää kuunnella tuollaista mitäänsanomatonta jumputustakin?
Kyllä *Zeta03*
Joo, mäkään en ymmärrä miten soitetaan niin paskaa musiikkia. Ei pitäis olla niin vaikeeta valita joka matsiin biisit, joista kaikki 5000 katsojaa pitää.
Kaveri, jonka lasken äänentoiston ammattilaiseksi, kertoi käyneensä torstaina ensimmäistä kertaa uudistetussa hallissa, ja haukkui äänentoiston aivan lyttyyn. Meinasi että nykytekniikalla, jota ilmeisesti uusittu äänentoisto edustaa, saadaan kyllä ääni kuulumaan oikeanlaisena kaikkiin katsomon osiin. Nythän on tullut sanomista puolesta ja vastaan tuosta äänen laadusta. Seisomakatsomoon ääni kuuluu hienosti, mutta esim. C-katsomoon äänet kuuluu huonosti tai basso on helvetin kovalla tai mitä milloinkin. Eikö siellä ole sen vertaa ammattitaitoa ettei ääntä saada ohjattua oikeisiin paikkoihin? Pitäisi kuulemma olla hyvinkin yksinkertaista nykyään.
Hymiö se vaan on, ei sen kummempaa. Lepo vaan.Hmm.... saisko tähän vähän selvennystä kun ei näin tukkoisena aamulla aukene?
Ottelutapahtumista sen verran, että niitä saisi olla huomattavasti tiheämpään tahtiin kuin viime aikoina! Prkl.
Neljän hengen pöytä 240-320e uudessa raflassa. Eli 60-80e per naama jos kaikki neljä ihmistä mukana.
Muistatko yhtään missä pelissä? Itse en muista tosiaan nähneeni. Mutta hyvä homma jos video on vihdoin esitetty.Ainakin kerran olen nähnyt tuon Jurvasen videon mediakuutiolla pyörivän.
En valitettavasti muista. Aika hiljattain se oli. Olisiko ollut JYP- tai Ilves-peli. Siitä olen varma, että näytetty on, koska mietin sen nähdessäni tätä keskustelua täällä.Muistatko yhtään missä pelissä? Itse en muista tosiaan nähneeni. Mutta hyvä homma jos video on vihdoin esitetty.
Ainakin kerran olen nähnyt tuon Jurvasen videon mediakuutiolla pyörivän.
Ainakin kerran olen nähnyt tuon Jurvasen videon mediakuutiolla pyörivän.