Ässien markkinointi ja ottelutapahtuma

  • 357 188
  • 1 982

passenger

Jäsen
Onko kukaan muu yrittänyt tarjota lippua kännykän näytöltä?

Ei kannata. Semmonen show oli, että sai luettua. Onneksi oltiin ajoissa eikä takana ollut jonoa. Olisi voinut tulla rankkaa vittuilua kun lippua luetaan minuuttikaupalla.

Kausari siis löytyy, mutta opetetetaan lapset myös kannattajiksi ja siksi perheliput ostettu. Yllättävän edullista muuten, 1+2 lippua 30€ ennakkoon.

Mulla on toiminut joka kerta kännykän näytöltä. Auttaa toimenpidettä, kun säätää näytön mahdollisimman kirkkaaksi.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kukaan muu yrittänyt tarjota lippua kännykän näytöltä?

Ei kannata. Semmonen show oli, että sai luettua. Onneksi oltiin ajoissa eikä takana ollut jonoa. Olisi voinut tulla rankkaa vittuilua kun lippua luetaan minuuttikaupalla.

Kausari siis löytyy, mutta opetetetaan lapset myös kannattajiksi ja siksi perheliput ostettu. Yllättävän edullista muuten, 1+2 lippua 30€ ennakkoon.

Hyvin toimi ainakin eilen kännykän näytöltä. Ei tarvinnut lippua edes suuremmaksi zoomailla...
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yleisökeskiarvo 10 kotiottelun jälkeen edelleen 5057. Komealta näyttää, enpä olisi uskonut. Kovalta tuntunut tavoite 4500 näyttää ihan mahdolliselta, etenkin jos otteet säilyvät hyvinä.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö tuohon paitojen väritykseen voisi tuoda vähän fiilistä, vaikkapa näin: Punainen paita kun ollaan sarjataulukossa 8 sakissa, keskikasti vedettäisiin valkoisilla ja jos ihan pohjille vajotaaan niin otetaan käyttöön mustat paidat missä iso lammas logo. Kannustaisi pelaajiakin yrittämään ettei lammaspaitaa pitäisi vetää päälle vaan kunnon Porilainen punainen paita.
 

Heimonjohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässäthän pelasi eilen (28.11 LA) punaisissa paidoissa. Olenko tyhmä vai oliko ne mustat pelipaidat lauantai pelipaidat vai ei ? Itse käsitin että ne olisivat. Vai onko ne vaan päällä satunnaisesti ?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Huutokaupassa oli vissiin eilen Kiilholman erikoispaita. Oliko siinä paidassa viikset vai jotain muuta erikoista?
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ässien some-markkinointi on mennyt muksasti eteenpäin. Kuvat vaihtuu FB-sivuilla ja tarjouksia rummutetaan kohtuullisesti. Twitterissäkin muutama hyvä heitto. Hienoa.

Itseä näin oman pienen egon kannalta vain kovasti kummeksuttaa tuo mediahiljaisuus, jonka olen saanut osakseni siitä biisistä (eli kertauksena niille, jotka eivät vielä ole kolaroineet sivuunkirjoittaneen egon kanssa tällä sivustolla, tahi muualla, niin tein biisin ja videon ja linkit YouTubeen) Ässiltä. Kappale tuli pihalle 15.9. ja video 9.11. Toki niistä oltiin iloisenylpeänä Ässien tiedoituspuolelle yhteydessä julkaisuaikoina ja muutenkin. Että kattokaa mitä mä tein.
Ja sitten oli hiljaista. Okei - onhan kendoseuralla muutakin tekemistä kuin räppärien hyysääminen ja huomioiminen. Eikä Ässien sosiaaliset mediakanavat nyt kuitenkaan ole mitään yleisiä mainoskanavia. Mutta kun uudelleentwiitataan fanien reaktioita, kuvia ja mielipiteitä ja heraties melkein päivittäin, niin luulisi sitä yhdelle kotikutoiselle laulullekin riittävän bittitilaa.

"Katsotaan alkuviikosta" ei vaikuta enää kovin uskottavalta vastaukselta näin viikkoja myöhemmin. Ja pyyntö oli (kun olin ensin niellyt egoni sen suhteen, että pyytämättä jakautuisi sosiaaliseen mediaan tuo) about: "Kirjoitan kappaleesta lopputyötä. Olisiko mahdollista saada jotain sosiaalisen median jakoa siitä? Sivuan osittain markkinointia lopparissa myös."

Eikä muuten, mutta kun se lopparikin alkaa olla jo valmis. Vihdoinkin.
Eipä tuo maailmaa kaada ja en ole edes puoliksi niin katkera, kuin miltä tämä vuodatus nyt vaikuttaa (olen ollut diplomaattisesti iiiiihan hiljaa syyskuusta lähtien, vaikka joka päivä sormet ristissä Ässien Twitterin ja Facebookin olenkin avannut) - tällaista nyt on vain tosi hankala kirjoittaa ilman, että vaikuttaa vinkuvan. Kunhan nyt vain kummeksun, ettei neliminuuttinen, joukkueelle ilmainen mainosvideo kelpaa (ainoat rahat liikkuivat Ässien suuntaan ottelulippujen muodossa). Hyvää työtä tuo kuvaaja-ohjaaja-orja kuitenkin teki jäljen puolesta.

Lähinnä nyt heitin tänne tämän avautumisen koepallona, että odotanko mä jotenkin liikoja? Kuitenkin useita huntteja hakannut tuohon näin harrastuspohjalta, niin vähän sellainen kummallinen fiilis.
 

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähinnä nyt heitin tänne tämän avautumisen koepallona, että odotanko mä jotenkin liikoja? Kuitenkin useita huntteja hakannut tuohon näin harrastuspohjalta, niin vähän sellainen kummallinen fiilis.

Ne varmaan pelkää, että pitää ruveta maksamaan jotain, jos jakavat tuota. Luulisi tosiaan, että tuon tasoinen teos kelpaisi ilmaiseksi markkinoinniksi. No, ei sitten vissiin sovi tyyliin, tai jotai...
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep, seuraavassa viestissä minkä lähetät Hirsimäelle, muista useaan otteeseen painottaa sanoja "ilmainen" ja "en odota tästä minkäänlaista korvausta". Sillä tavoin uskoisin vastauksen irtoavan suht nopeasti. Ei sitä suotta Sulo Vileeniksi haukuta :)

Ellet sitten tosiaan ole jotain korvausta kärkkymässä. Siinä tapauksessa jatka odotustasi kädet ristissä. Saatat joutua odottamaan vielä jonkin aikaa.

Zemiä!
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jep, seuraavassa viestissä minkä lähetät Hirsimäelle, muista useaan otteeseen painottaa sanoja "ilmainen" ja "en odota tästä minkäänlaista korvausta". Sillä tavoin uskoisin vastauksen irtoavan suht nopeasti. Ei sitä suotta Sulo Vileeniksi haukuta :)

Ellet sitten tosiaan ole jotain korvausta kärkkymässä. Siinä tapauksessa jatka odotustasi kädet ristissä. Saatat joutua odottamaan vielä jonkin aikaa.

Ei Hirsimäki niiden sosiaalisesta ole vastuussa, joten olen jättänyt koko miehen rauhaan. Mediavastaavalle viestitellyt ihan facebookitse. Kyä te sen tiedätte.
Eikä edes suolaustarkoituksissa nyt liikenteessä, vaan oikeasti koitan vähän saada perspektiiviä, kun radiopori, ylesatakunta ja satakunnankansa kuitenkin olleet aika valikoituneen hiljaa, kun olen pyytänyt nimenomaan sosiaalisen median jakoa lopparitarkoituksissa. Että kai se on tämä mun hersyvän ihana persoona, mikä on nyt iskenyt päälle ja lujaa. Kuitenkin Ässiä lukuunottamatta joka paikassa muutaman kuukauden ihan palkkalistoillakin ollut. Sattuu syvälle sieluun.

Ja täytyy myöntää, että ennen julkaisua olin varma, että koko joukkue vähintään tarjoutuu ottamaan poskeen ja tekemään kunniakujaa mihin ikinä menenkin, mutta - kuten turhautuneesta avautumisesta huomaamme - se ei nyt vaan mennyt sitten ihan noin. Enkä mää mitään rahaa ole pyytänyt. Enkä ort saavani. Kunhan saisi edes vähän huomiota ja hiukkasen päteä.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Näyttää ne uudelleen twiittaukset olevan myös aina saman porukan twiittejä.
Tyyliin : "ottelupäivä on juhlapäivä, muna ihan kovana ja itkettää kun katoin youtubesta ässien karsintapelejä #liiga #ässät."
Oli kova biisi. Tarvis varmaan alottaa joku twitter kampanja ja tykittää kaikilla mahdollisilla hashtageilla eteenpäin.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Samaa mäkin mietein. Facebookkiin kaikkiin ässien julkaisuihin viljelemään youtube-linkkiä?

En mä ite tuollaisella lähestymistavalla ajatellu lähteä liikkeelle. Twitteria ajattelin käyttää tyyliin; linkki biisin ja #ässät #yhdessä #liiga. Tarpeeksi moni kun sen tekee, niin väkisinkin sana kiirii. Jos Ässät ei asiaan tartu, niin olkoon se sitten heidän häpeänsä.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä mikä merkitys pelien markkinoinnissa nykyään on noilla kaupungissa olevilla mainoksilla, mutta oli mikä tahansa niin kyllä sinne pitäisi olla nöyryyttä vaihtaa oikea vastustaja heti seuraavan pelin jälkeen. Tänään aamulla pelataan seuraava peli vielä KOOKOO:ta vastaan. Haisee hieman ylimieliseltä ja laiskalta toiminnalta suoraan sanoen. Hieman ryhtiä sinne toimiston markkinointiosastolle.
 

Takarauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisko Jullen aika päivittää viimeistään joulutauon aikana nuo yleisön huudattamiset. Aika aikansa kutakin. Jotenkin tuntuu jo kiusalliselta nämä
väkisin huutamiset.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Positiivista palautetta ensin. Kävin testaamassa siivet ja nugetit. Hyvää settiä, yllätti positiivisesti.

Sitten negatiivista. Siltsu-Bitch bookattu hallikeikalle päällekkäin liigafinaalin kanssa.

Luottoa löytyy.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Unohtui otteluketjussa mainita että DJ:llä oli jälleen pelisilmää torstaina. Kuparisen yritettyä haastaa Ilves-pelaajaa tappeluun, lähti tämän kieltäytymisen jälkeen soimaan biisi jossa taidettiin laulaa Don't you wanna dance tai jotain. Onko kenelläkään tietoa onko DJ vaihtunut tälle kaudelle, vai mistä moiset reagoinnit ottelutapahtumiin? Ja kuka siellä ylipäätään soittaa mussiikkia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös