Toejoen Veikko
Jäsen
Mielestäni pelasi itsensä aikalailla ulos maalista siinä tilanteessa. Raannalle olisi mennyt tänään 0-1.Vai että kolmas maali Rinteen piikkiin? Mielenkiintoinen näkemys.
Mielestäni pelasi itsensä aikalailla ulos maalista siinä tilanteessa. Raannalle olisi mennyt tänään 0-1.Vai että kolmas maali Rinteen piikkiin? Mielenkiintoinen näkemys.
Kolmas maali ei mene mitenkään Rinteen piikkiin, huonoa tuuria.
Sen sijaan olisin valmis laittamaan neljännen (Harin ripuliranne KESKELLE maalia) häkin lisäksi Rinteen piikkiin kyllä osan tuosta ekastakin maalista. Rasmus ei pelannut tarpeeksi tiukasti tuota kulmaa, olisi vetänyt lapion kunnolla eteen.
Mielestäni pelasi itsensä aikalailla ulos maalista siinä tilanteessa. Raannalle olisi mennyt tänään 0-1.
Periaatteessa voisi, mutta jos verrataan siihen, miten hyvä maalivahti (Raanta) pelaisi.Raantaan vertaamiset voitaisiin mielestäni jättää pois. Ei ole nimittäin kovin helppo kausi tulossa Riksmanille/Rinteelle, jos hävittyjen pelien jälkeen arvuutellaan, montako maalia Raanta olisi päästänyt tai torjunut.
Periaatteessa voisi, mutta jos verrataan siihen, miten hyvä maalivahti (Raanta) pelaisi.
Mun kirjoissa veskari on olemassa myös sitä varten, että paikkaa kenttäpelaajien kämmejä.No en ole ihan varma pystyisikö Raantakaan ihan kevään kaltaisiin suorituksiin hapuilevan patapuolustuksen takana.
Mun kirjoissa veskari on olemassa myös sitä varten, että paikkaa kenttäpelaajien kämmejä.
En missään tapauksessa dumaa ja peliaikaa pitää antaa myös vastaisuudessa. Minä en kuitenkaan havainnut Rasselta tänään yhtään isoa torjuntaa ja fakta on mielestäni se, että Ässät hävisi illan matsin veskaritaistossa.Älkää dumatko nuorta maalivahtia maanrakoon heti kärkeen, hän on vasta liigataipaleensa alussa. 1 maali meni helpohkosti, mutta vastapainoksi kyllä teki myös hyviä torjuntoja.
Tottakai. Isoja gamesavereita tarvitaan, jos aikoo menestyä. Kaikki vaan ei ole aina torjuttavissa, kuin tuurilla.
Sitähän kai tässä aiotaan ja joku viisas on joskus sanonut, että hyvällä maalivahdilla on myös tuuria.Tottakai. Isoja gamesavereita tarvitaan, jos aikoo menestyä. Kaikki vaan ei ole aina torjuttavissa, kuin tuurilla.
Isoja gamesavereita tarvitaan, jos aikoo menestyä. Kaikki vaan ei ole aina torjuttavissa, kuin tuurilla.
Jälkiviisaana on helppo sanoa että maalivahtivalinta oli eiliseen peliin väärä. Kyllä liigauran voisi aloittaa helpommassakin paikassa kuin HIFK:n vieraana Suomen legendaarisimmassa hallissa.
Mun kirjoissa veskari on olemassa myös sitä varten, että paikkaa kenttäpelaajien kämmejä.
Ja tällä viestillä en koita mitenkään vähentää puolustuksen kämmejä.
... Tämän kauden puolustuspelaaminen on valovuoden päässä viime vuotisesta, niin puolustajien kuin hyökkääjienkin osalta...
Eivät aikanaan Raanta ja Järvenpääkään mitään maagisia olleet ensimmäisissä liigapeleissään. Rinne on pelannut liigassa vajaat kaksi erää, vielä se tahti paranee, odotellaan ihan rauhassa.
Rinteen liigauran aloitus olisi ollut parempi tehdä lauantain Blues-kotipelissä.
MustatKortit kirjoitti:Kirjoitin jo aiemmin tänne, että Rinteelle Helsingin peli huono ja kova paikka, itse olisin laittanut hänet maaliin lauantaina Bluesia vastaan.
Mielestäni sekä maalivahdille itselleen että joukkueelle parempi vaihtoehto oli peluuttaa siinä ottelussa, jossa mahdollisuus voittoon oli suurempi eli HIFK-ottelussa.
En perustanutkaan näkemystäni viime kausien matseihin, vaan HIFK:n surkeisiin otteisiin tällä kaudella. Eipä tule mieleen, että Blues olisi helpompi vastus.Olemme tästä eri mieltä
Viime vuosien hyvistä Nordis-matseista sekä huonoista Blues-kotipeleistä huolimatta pidän lauantain kotimatsia ennakkoon helpompana pelinä, kuin vieraspeliä Stadissa.