Nyt ei ole kyse enää pelkästään chänttien kuuluvuudesta, vaan myös siitä että jos halutaan lisää näyttävyyttä mukaan ilman pelikatkojen mukaan elämistä. Ja tässä vähän taas haistellaan, että missä mennään kehityshalujen kanssa ja mihin sitä rimaa asetellaan. Jos pointtina on vain saada lisää ihmisiä osallistumaan chäntteihin, niin tosiaan eipä sitä nykyiseltä paikalta tarvitse mihinkään lähteä. Jos tämän lisäksi halutaan toiminnan olevan myös näyttävämpää läpi ottelun, niin ei onnistu nykyisiltä jalansijoilta. Voi toki olla, että meitä on edelleen turhan pieni, mutta kasvava joukko, jotka tätä tasoa ja kannattajakatsomomaisia olosuhteita haluavat.
Sen takia tässä vain olisi mielenkiintoista kuulla, kun monet kovasti puhuvat sen kehityksen perään, että mitä se sitten käytännössä on, jos kuitenkin välillä tuntuu, että monista asioista ollaan valmiita heti tinkimään.
Itse taas lähestyn asiaa sillä tavalla eri kulmasta, että visuaalisuudella pystytään paljon myös paikkaamaan, vaikkei chäntit aina niin kovaa kuuluisikaan. Antaa toiminnasta paljon aktiivisemman vaikutelman. Yleisesti mennään aina sieltä samasta suunnasta, että chäntit edellä ja muusta puolesta ollaan valmiita tinkimään.
Tuossa yks kiva pätkä ponnahti ilmoille Arminia Bielefeldin kannattajilta. Pienikin voi olla kaunista:
Toki jos lippujenliehutus edellä mennään, niin paikka ei ole otollisin. Itseäni kiinnostaisi lähtökohtaisesti kuitenkin ehkä se varsinainen kannatustoiminta chänttien ja äänen muodossa.
Mä olen ymmärtänyt että siinä se isoin ongelma tällä hetkellä on, että toiminnasta pitäisi saada kuuluvaa ja pitkäkestoista. Sen jälkeen on sitten aikaa enempi pohtia tifoja sun muuta.
Vähän kun menisit lääkäriin polvivaivasta ja mietit jo etukäteen minkäväristä polvitukea haluat, ennen kuin lääkäri on edes kunnolla kurkannut ja diagnosoinut ongelmaa. Eikä sillä nyt ole lopuksi suurta merkitystä minkä värinen se on, kunhan se nyt perkele toimii.