Enpäs tiedä. Olisi kiva nähdä Ässät-Lukko finaali. Olisi yleisöä paljon ja varmaan tunnetta hyvin kaukalossa. Ässät tekisi tuosta vielä hyvät rahat lipputuloista/oheistuotteista.Nasulia!
Enpäs tiedä. Olisi kiva nähdä Ässät-Lukko finaali. Olisi yleisöä paljon ja varmaan tunnetta hyvin kaukalossa. Ässät tekisi tuosta vielä hyvät rahat lipputuloista/oheistuotteista.Nasulia!
Enpäs tiedä. Olisi kiva nähdä Ässät-Lukko finaali. Olisi yleisöä paljon ja varmaan tunnetta hyvin kaukalossa. Ässät tekisi tuosta vielä hyvät rahat lipputuloista/oheistuotteista.
Ässänuorille ensimmäinen kiinnitys välieräsarjassa. Vieraista arvokas 2-4 voitto.
Lukko suli 0-3 johtonsa 5-3 tappioksi.
Kyllä Ässät Lukon edellä runkosarjassa oli. Eikös se toisi kotiedun Lukkoa vastaan.
Kyllä. Runkosarjassa paremmin sijoittuneella on kotietu. Olisi kyllä kiva lisä satakuntaan tuo finaali. Siihen on matkaa, mutta ei mahdotonta.
Pihlajamäen peli oli hyvinkin kokonaisvaltaista, ehkä ensi kaudella saa liigankin puolella enemmän pelejä... Joku joka seuraa paremmin a-junnuja, lienee tietää paremmin miksi sieltä on muita ukkoja valittu liigaan ohi Valtterin.
Kyllä. Runkosarjassa paremmin sijoittuneella on kotietu. Olisi kyllä kiva lisä satakuntaan tuo finaali. Siihen on matkaa, mutta ei mahdotonta.
Liiton määräämää kieltoa.@SSL Oliko Voipio ja Harttunen siis liiton vai seuran toimesta kiellossa?
Jos jaksat raapustaa niin kerro mulle yksityisviestillä mitä siellä on tapahtunut. Jotain huhuja oon kyllä kuullut.
Mietin vain, ihan peruskysymys: ketä tossa nipussa on joka/jotka a)saattavat saada tulikasteensa Liigassa/tehdä jopa tulosta ensi kaudella b)myös jatkavat Porissa, eivätkä poistu pitäjästä?
Tuosta nyt saa käsityksen että agentit heittelisivät näitä junnuja minne tahtovat. Ei ole niin, ihan itse pelaaja ja hänen vanhemmat päättävät missä pelaa.Viimeiseen kohtaan en osaa vastata muuta kuin, että agentin nimi vaikuttaa maantieteelliseen sijaintiin paljon.
Liigaa jo kokeilleet Pihlajamäki, Harttunen ja Tammi lienevät vahvoilla. Ja eiköhän J. Kotkaniemikin jonkun hajapelin pelaa.
Saattaa Mestis-keikkakin tulla kysymykseen.Pihlajamäki toivottavasti saisi näytönpaikkoja liigassa ja jatkaisi A:ssa yli-ikäisenä ensi kaudellakin.
Samaa mieltä lähes kaikin puolin Pratun kanssa. Heitän silti rohkeasti veikkauksen, että 2000 syntynyt Ketola tulee yllättämään kaikki ja kerää ison nipun pelejä Liigassa. Kotkaniemen tulevaa talvea odotan vesi kielellä. Toivottavasti se nähdään Porissa. Minulla ei ole tietoa vielä mistään sopparista.Tuosta nyt saa käsityksen että agentit heittelisivät näitä junnuja minne tahtovat. Ei ole niin, ihan itse pelaaja ja hänen vanhemmat päättävät missä pelaa.
Harttunen ja Tammi eivät ole vahvoilla. Pihlajamäki toivottavasti saisi näytönpaikkoja liigassa ja jatkaisi A:ssa yli-ikäisenä ensi kaudellakin. Kotkaniemi pelaa ensi kaudella liigassa, Juuso Ketola pelaa myös liigaa tulevaisuudessa, mutta ei vielä ensi kaudella. Embrich ja Juhola luonnollisesti myös ensi kaudella edustuksen kuvioissa mukana.
Ja me palstalaiset voimme asialle jotain?Ette sitten kolmeen kuukauteen ole vielä löytäneet sitä kaapelia, jolla peliä kuvaavan kameran saa kytkettyä internettiin ja kuvan levitykseen?
Olitte parempia Oulussa, olisi ollut mukava nähdä tämäkin ottelu. Tulospalvelun perusteella vauhtia riittää tänäänkin.
Junnut matkalla vahvasti mestaruuteen. Edellisestä lienee aikaa joitakin kymmeniä vuosia. Ottelussa oli 700 katsojaa; jäätävää! Porilaiset osaa aina yllättää. Samaan aikaan Raumalla 2100 katsojaa.
Junnut matkalla vahvasti mestaruuteen. Edellisestä lienee aikaa joitakin kymmeniä vuosia.
Varmasti vaikutti. Silti kymppi oli vähän noin erinomaisesta viihteestä. Koko vuosi on niissä peleissä tullut käytyä. Kiva on välillä maksaakin. Junnuilla on kovat kustannukset.Johon vapaapääsy koska L-OP tarjosi. Varmasti tuokin vaikutti jonkin verran...
Ja me palstalaiset voimme asialle jotain?