Tai sitten vain annetaan huilia.
No ehkä siinä oli vähän sarkasmia. Itse laskenut Valtterille ykköspakin roolin, ja tiedot ylivoiman pakeista ja pitsistä vähän herättävät ihmetystä.
Tai sitten vain annetaan huilia.
No kieltämättä itsekin pidin selviönä, että Viljasella olisi heti suuri vastuu kun homma lyödään käyntiin. Onko jotain pikkuvammaa taustalla vai mitä ihmettä siellä tapahtuu..Itse laskenut Valtterille ykköspakin roolin, ja tiedot ylivoiman pakeista ja pitsistä vähän herättävät ihmetystä.
Ei ainakaan kahden ekan pelin perusteella voi Ässiä sanoa hyvin liikkuvaksi joukkueeksi. Lukkoa vastaan oltiin alussa parempia, muuten lukko loi paremmat paikat. Jukureita vastaan oli hyvä että edes tasuri kaivettiin. Vauhdissa oltiin perässä.
Joukkue on harjoitellut koko viikon kaksi kertaa päivässä kovaa ja sinä ihmettelet liikkeen heikkoutta??
Pitsiturnauksella ei ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Se on jääkiekkofaneille järjestetty tapahtuma, jossa joukkueet pelailevat kaukalossa.
Vainosen liikkeessä en minä huomannut parannusta ...
Taasko täällä kaivataan sentteriä? Kuka pistetään sivuun Makkonen/Kerälä/Kuparinen/Kiilholma/Ruotsalainen???
Siinä on neljä kokenutta ja yksi märkäkorva, lisäksi on Sahaa ja Kärkeä jotka voivat pelata keskellä.
Ja hampaattomia Kanukkeja ei sinänsä tarvita, mutta Yonkman tai Finley mahtuisivat myös omaan rosteriini.Tai vaikka Brad Marchand hyökkäykseen...
Jep, olen osin samaa mieltä. Ruotsalainen ja Kärki ovat potentiaalisia. Tosin Kärki taitaa ainakin vielä toistaiseksi olla parhaimmillaan laidassa. Mutta on niin lahjakas pelaaja, että on uskoakseni jo tällä kaudella liigassa eliittiä ihan missä tahansa. Kokeneet pojat ovat kakkos- ja kolmoskentän kamaa.
Taasko täällä kaivataan sentteriä? Kuka pistetään sivuun Makkonen/Kerälä/Kuparinen/Kiilholma/Ruotsalainen???
Siinä on neljä kokenutta ja yksi märkäkorva, lisäksi on Sahaa ja Kärkeä jotka voivat pelata keskellä.
Tottakai sentteriä kaivataan niin kauan kun ykkösen keskellä vetää nykyKuparinen. Pitsissä ei vielä mikään antanut viitettä paremmasta.
Kuparisen liike on parempaa kuin keväällä, mutta heikkoa edelleen. Periaatteessa hän voisi pelata hyvien laitureiden kanssa ykkössentterinä, mutta onko Kärki Berntrand pari Kiiskinen Salminen veroinen?
Helkkari kun ei riitä tieto seuraamaan liikkeitä mutta näissä höntsissä minun mielestä pari kertaa toimi yhteistyö Bertrandin kanssa hienosti ahtaassa tilassa.Kuparisen liike on parempaa kuin keväällä, mutta heikkoa edelleen. Periaatteessa hän voisi pelata hyvien laitureiden kanssa ykkössentterinä, mutta onko Kärki Berntrand pari Kiiskinen Salminen veroinen?
Noo en nyt paskaksi sanoisi. Varsinkaan, kun joukkue on taas revitty pillun päreiksi, niin siihen nähden ihan eheätä perustreenipeliä.Huomioita päivän turnajaisita. Ässät oli juuri niin paska kuin odottaa sopiikin. Lukkoa vastaan saatiin edes jotain aikaiseksi, mutta kun materiaalin erot oli kuin yöllä ja päivällä, niin täysiaikaisessa ottelussa ei olisi juuri jakoa ollut. Jukureita vastaan koko puolituntinen oli yhtä selviytymistaistelua. Erityisesti jälkeen jäätiin liikkeessä. Charlie Brown ei ole se messias mitä hänestä kenties odotettiin. Ahon pelikirjassa hänelle ei ole luvassa vastaavaa vapaata roolia kuin mitä sai Tomekilta Vaasassa.
TPS-pelissä kävi myös ilmi Ässien materiaalin puutteet. Kiekollista osaamista ei liikaa ole ja fyysistä osaamista ei senkään vertaa. Joku Kojokin pyyhkii Ässäpelaajilla jäätä ihan miten tahtoo ilman että kellään olisi oikeasti kanttia ja kykyä mennä niistämään kaverin nenä. Sen ykköspakin ja kiekollisesti pätevän laitahyökkääjän lisäksi tuo rosteri huutaa yhtä tai mielellään kahta hampaatonta "mattgenerousia"....
Komppaan madeofspadea arviossa Ässien peliesityksen tasosta, mutta yllätys sen tason puutteen ei pitäisi kenellekään olla.
Noo en nyt paskaksi sanoisi. Varsinkaan, kun joukkue on taas revitty pillun päreiksi, niin siihen nähden ihan eheätä perustreenipeliä.
Itse arvostan ns. taitavaa liikkuvaa kiekkoa mutta jostain syystä olisi kiva omata joukkueessa joku fiksu vittupää, jotta vastustaja tulee kyllä maalille mutta tuntee olonsa epämukavaksi. Kiilholma TPS pelissä oli tässä hengessä mukana mutta eihän se nyt vaan ole tehty sitä luutimista varten vaikka olisi kuinka terrierimäinen luonne. Siis pisteet peräänantamattomuudesta Kiilholmalle. Itse antaisin Virtaselle kohteliaasti vain tietä.
Jep, Joe Finley onkin juuri sellainen pelaaja mitä Ässät tarvitsee. HIFK:ssa luultavasti seiska-kasipakin roolissa pelaileva gooni, joka ei Liiga-kyydissä luultavasti tule pysymään lainkaan. Mihin rooliin kaavailisit häntä Ässiin? Nuorten ja potentiaalisten Seppälöiden, Mäkisten ja Tommiloiden esteeksi tuomaan tuulehduksen viime kautta kolmospariin?
Koittakaa ihmiset herätä 2010-luvulle.