Seisomakatsomon D-katsomon puoleisessa päädyssä, eli kun katsomokarttaa katsoo, niin tuossa C2:n vieressä.
Kiitoksia !
Seisomakatsomon D-katsomon puoleisessa päädyssä, eli kun katsomokarttaa katsoo, niin tuossa C2:n vieressä.
Pori ei ole suuri maailma. Kannattaisi hyödyntää koko aktiivinen porukka eikä jakaa sitä osiin ainakaan ennen kuin homma oikeasti toimii.
Hetkinen, itse seison aina tuolla alueella. En väistä. Menkää muualle. *hymiö*
Kummeli - Myrkyttäjä - Orava - YouTube (YouTube-linkki)Hetkinen, itse seison aina tuolla alueella. En väistä. Menkää muualle. *hymiö*
Ulkopuolelta asioitanne pidemmän aikaa seuranneena täytyy sanoa, että Louhos oli kyllä alkujaankin floppi... ideana hyvä, että lippujen heilutus ei haittaa muita, mutta parempi vaihtoehto on olla silmissä ja hieman hillitä liputusta, kuin olla kolossa josta kukaan ei kuule tai saa edes visuaalista kontaktia!
Tarkoittaako tämä Louhoksen siirtoa vai hylkäämistä? Jos jälkimmäinen, niin jääkö sinne osa Pataljoonan väestä vai miten?
Lisäksi tämän tarkoitusperä jäi mietityttämään: " Etulinja vaihtaa sijaintiaan alkukauden hyvien
kokemusten innoittamana. " ...hyvien kokemusten mistä? Ei vittuilua siis vaan en ymmärrä, eli miten Louhoksesaa saadut hyvät kokemukset kannustavat muuttamaan?
Ulkopuolelta asioitanne pidemmän aikaa seuranneena täytyy sanoa, että Louhos oli kyllä alkujaankin floppi... ideana hyvä, että lippujen heilutus ei haittaa muita, mutta parempi vaihtoehto on olla silmissä ja hieman hillitä liputusta, kuin olla kolossa josta kukaan ei kuule tai saa edes visuaalista kontaktia!
Tarkoittaako tämä Louhoksen siirtoa vai hylkäämistä?
Lisäksi tämän tarkoitusperä jäi mietityttämään: " Etulinja vaihtaa sijaintiaan alkukauden hyvien kokemusten innoittamana. " ...hyvien kokemusten mistä?
Joo. Turhankin monta kertaa, joten juuri siksi porukan sisällä on syntynyt periaatepäätös, että tämä saa luvan olla viimeinen muutto.Eikös Etulinja ole vaihdellut tätä paikkaa jo aika moneen otteeseen?
Näin minäkin uskon. Yleinen tuntuma on sellainen, että yhdellä kunnon onnistumisella saataisiin positiivinen kierre aikaan. Toivottavasti se tulee jo KalPa-matsiin.Odotan mielenkiinnolla huomista KalPa-peliä, jos Etulinja kerran on saamassa ennätyssuuren joukon tuohon otteluun.
Itse olen ihan varma, että kun saisitte sen yhden ison "onnistumisen" olemalla näkyvästi ja kuuluvasti esillä, niin kasvua porukkaan tulisi varmasti.
Eikös Etulinja ole vaihdellut tätä paikkaa jo aika moneen otteeseen?
Olisi ihan hauskaa nähdä muutakin kehitystä, kuin näitä paikanvaihtoja.
Itse olen ihan varma, että kun saisitte sen yhden ison "onnistumisen" olemalla näkyvästi ja kuuluvasti esillä, niin kasvua porukkaan tulisi varmasti.
Eikös Etulinja ole vaihdellut tätä paikkaa jo aika moneen otteeseen?
Olisi ihan hauskaa nähdä muutakin kehitystä, kuin näitä paikanvaihtoja.
Täältä sama. Miten nyt käy meidän sopivasti passiivisten kannattajien? Myös Tyhymä- ja Kusipää-miesten kohtalo huolestuttaa, itselle tulee aina kotoisa tunne viimeistään kun nuo huudot ovat kajahtaneet siitä vierestä.
Pitäisköhän perustaa oma negatiivisen kannustamisen kannattajaryhmä? Porilaiset perinteet kunniaan. Pääasiana on vastustajan ja tuomareiden haukkuminen: kusipää, sokee, puusilmä, rattijuoppo, narkkari jne. Omille vois huutaa vaan jos on aihetta, esim pakin kiekonmenetyksille vitunläskiä ja molarille seulaa. Kotiin lähdetään 5min ennen varsinaisen loppua, ettei jäädä ruuhkaan. Samoin erätauoille mennään hyvissä ajoin, että ehtii lähimetsään raapimaan eväspulloja tyhjäksi (oheistuotteita ei osteta, ellei omat juomat ole loppu). Porukalle voisi antaa nimeksi vaikka Takalinja.
Toisaalta tuollaisena minä muistan oman nuoruuteni aikaisen seisomakatsomon. Nostalgiaa tämäkin.
Tässähän herää kysymys että kuinka monta Jatkoaikalaista tuolla "uudella alueella" oikein on. Minä, Ressa ja TylerDG nyt ainakin. Ja onhan tuo paras paikka Navetassa.
Pitäisköhän perustaa oma negatiivisen kannustamisen kannattajaryhmä? Porilaiset perinteet kunniaan.
...
Porukalle voisi antaa nimeksi vaikka Takalinja.
Eipä se paikanvaihto tuossa uutinen olekaan vaan se että alue olisi tarkoitus eristää.
Mutta olisiko se reilua että negatiivista tyyliä ylläpitävä ryhmittymä kasvaisi tuplavauhtia verrattuna modernin kannatuksen ryhmään? Olis siinä ihmettelemistä kun samasta katsomonosasta kuuluisi jatkuvaa kehua ja vittuilua, samaan aikaan.No Perkele. Tässähän on ideaa. FB-ryhmässä voitaisiin ennen peliä sopia myös omista se yksi silmätikku, jonka syyksi pistetään jokainen kentällä tehty virhe, vaikka kaveri istuisi penkillä.
Mielestäni jäsen Vellihousu käytti tässä nyt turhan voimakasta termiä. Käyttäisin ennemmin sanaa rajaaminen (yhdestä suunnasta tulee olemaan jatkossakin esteetön pääsy alueelle), kun porukkaa ei ole tarkoitus kokonaan eristää kaikista muista. Rajaaminen lähinnä sen vuoksi, että täytyyhän meillä nyt olla selvä alue, johon porukka pääsee kokoontumaan ja tietää kokoontua.Mikä ihmeen järki tässäkin nyt on? Jos tarkoitus on kerätä lisää väkeä joukkoon, niin älkää nyt herrajumala sentään yrittäkö ehdoin tahdoin eristää itseänne niistä potentiaalisista uusista jäsenistä! Mielestäni tuo, että Etulinja tulee "kansan keskelle" pitämään omaa meteliään on juuri se tärkeä juttu millä tavoin voitte saada uutta jengiä mukaan. Siitä "uuden louhoksen" lähiympäristöstä voisi lähteä porukkaa mukaan huutoihin ihan huomaamattaan ja näinollen Etulinja kuin itsestään voi laajeta isoksikin jutuksi. Menkää sinne ja ottakaa paikkanne sieltä katsomosta ja positiivisella esimerkillä innostakaa muutkin mukaan! Niin sen pitäisi mennä, eikä suinkaan tuolla itsensä korostamisen tavalla.