Ässät mediassa

  • 2 300 858
  • 9 541

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaaha. Ei saatu UTJ:tä vaan UJ. Mika Toivola... Ei tainnu maksaa mitään?

Low risk-high reward
 
Suosikkijoukkue
löytyy
Eikä porilaismielisistä muusikoista varmaan parempaa Maamme-laulun vetäjääkään löydy. Paitsi tietysti Yön sielu Hakulinen.
Eikös ainakin jossain tilaisuudessa mainostettu Silmun Simppaa "vanhana patasydämenä" muistelemassa jotain. On hallilla kultakurkuista tavattu myös itse Tommy Huovinen ja Jarkko "maailmanluokan musiikia" Eve. josko näistä sitten...
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kertoo kyllä niin helkkaristi Ässistä organisaationa tuo video..
Oli kyllä hauskan näköistä puuhastelua kokonaisuudessaan. Ei nyt mene sentään ihan linjalla "Kummeli-tiedotustilaisuus", mutta sinne päin.
Oli sinne sentään taustelle raijattu tuo SM-liigan/Ässien mainoskyltti.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Kertoo kyllä niin helkkaristi Ässistä organisaationa tuo video..
Mikäli yrität olla jollain tavalla kriittinen, niin kerro toki mitä tuo video sinulle kertoi?

Minä näin ainakin sen että Ässissä ollaan jo kauan tarvittu urheilujohtajaa, ja nyt se viimein saatiin. Eli se johtajan tarvekin on tiedostettu, mutta nyt siihen viimein saatiin resurssit / jostakin se viimeinen rohkeus palkata Toivola ko. virkaan.

En taas ymmärrä itkuasi, tuntuu kuin kaikki Ässien tämän hetken tekemiset olisi nyt automaattisesti vääriä kun karismaattinen Rocky ei jatka?

Rocky itse teki päätöksen ettei jatka valmentajana, jona Ässät olisi hänet 100% varmasti halunnut ensi kaudella nähdä. Harva henkilö kuitenkaan niin arvokas on organisaatiolle / yritykselle että hän voi sanella ehdot mitä hommaa alkaa tekemään.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mikäli yrität olla jollain tavalla kriittinen, niin kerro toki mitä tuo video sinulle kertoi?
Minä arvelen, että Fernando osoitti kommenttinsa tuolle kyseiselle tilaisuudelle. Minä en ainakaan henk.koht. arvostellut mitenkään esimerkiksi Ässien valintaa urheilujohtajan paikalle. Kiinnitin vain huomioni tilaisuuteen, joka oli mielestäni yleisilmeiltään hyvin "amatöörien puuhastelun" näköinen.
Eikä tästä nyt kannata mitään numeroa tehdä, tämä nyt oli vaan tällänen huomio.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Kiinnitin vain huomioni tilaisuuteen, joka oli mielestäni yleisilmeiltään hyvin "amatöörien puuhastelun" näköinen.
Eikä tästä nyt kannata mitään numeroa tehdä, tämä nyt oli vaan tällänen huomio.

Toisin sanoen tilaisuuden sisältö ei ollut se mikä kertoi Ässistä organisaationa, vaan tilaisuuden puitteet?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Minä arvelen, että Fernando osoitti kommenttinsa tuolle kyseiselle tilaisuudelle. Minä en ainakaan henk.koht. arvostellut mitenkään esimerkiksi Ässien valintaa urheilujohtajan paikalle. Kiinnitin vain huomioni tilaisuuteen, joka oli mielestäni yleisilmeiltään hyvin "amatöörien puuhastelun" näköinen.
Eikä tästä nyt kannata mitään numeroa tehdä, tämä nyt oli vaan tällänen huomio.

Exactly. Oletin että muutkin tajuavat mitä tarkoitin, mutta näköjään jakautui ymmärryskin fifty-sixty. Puitteet eivät todellakaan ole mielestäni sopivat, eikä tuo asioiden esilletuonti vaan ole yhtään ammattimainen. Pojat sanovat jotain mitä mieleen tulee, pitkät hiljaiset paussit, yms.. Hirsi varmaan sanonut (maanantai)aamulla että ainii juu meil onki lehristötilaisuus tänää et mennää sin ja höpistää sit siel jotai mitä mielee tulee, nii mä ainaki aio tehr.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hirsi varmaan sanonut (maanantai)aamulla että ainii juu meil onki lehristötilaisuus tänää et mennää sin ja höpistää sit siel jotai mitä mielee tulee, nii mä ainaki aio tehr.

Onko Hirsimäki alkanut puhua Porin murteella vai mitä yrität tässä hauskalla tavalla esittää?

Olen kuullut, että ensi kaudeksi Ässien tavoitteet on sovittu. Ykkösenä on lehdistötilaisuuksien saattaminen ns. NHL-tasolle. Mielestäni tämä asia pitääkin saada ensimmäisenä kuntoon ja alkaa sen jälkeen vasta miettiä asioita, jotka liittyvät lajiin nimeltä jääkiekko.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
http://www.youtube.com/watch?v=DnRA3SBKOLo

RadioPorin laittama video eilisestä tiedotustilaisuudesta.

Herranjumala! Kylläpäs oli uskomattoman vaivautunut tunnelma.. välitön mielleyhtymä oli kun vajaat parikymmentä vuotta sitten alaluokilla jouduin parin kaverin kanssa rehtorin puhutteluun, koska häiriköimme liiaksi Pori-sinfonietan konsertissa. Silloin me poijjaat istuttiin rehtorin edessä noin maahan tuijotellen, änkyttäen ja sormia pyöritellen.. "totanoi, totanoi.."

Kaamea ikään kuin selittelyn ilmapiiri.. c'mon, tämähän on iloinen asia! Firman tulevaisuuden suunta on saatu sovittua, ja nyt se julkistetaan.. ei noin saa mediassa esiintyä, koskee etenkin Hirsiä. Jonkinlainen ilmaisutaidon koulutus tekisi varmasti terää..
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen kuullut, että ensi kaudeksi Ässien tavoitteet on sovittu. Ykkösenä on lehdistötilaisuuksien saattaminen ns. NHL-tasolle. Mielestäni tämä asia pitääkin saada ensimmäisenä kuntoon ja alkaa sen jälkeen vasta miettiä asioita, jotka liittyvät lajiin nimeltä jääkiekko.

On tässä siltikin parantamisen varaa jos vaikka verrataan Jokereiden tai Kärppien mediatilaisuuksiin. Ne ovat toki suurseuroja, mutta eihän hyvän lehdistötilaisuuden järjestäminen ole budjetti - vaan viitseliäisyyskysymys.

Minä toivon että Ässät olisi ammattilaisorganisaatio, jonka ammattimaisuus näkyisi joka käänteessä, pienemmissäkin yksityiskohdissa. Jääkiekko on kuitenkin muutakin kuin toimintaa jäällä.
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulipas tuo nyt sitten katsottua ja kieltämättä aika erikoinen tilaisuus tai oikeammin sen toteutus. Hirsi voisi miettiä etukäteen tapahtumalle käsikirjoituksen ja esiintyjille roolit sen mukaan sekä ne asiat mitä oikeasti haluaa julkisuuteen viestittää sanoin ja mielikuvin. Nyt kävi niin, että työtä saaneet eivät vaikuttaneet alkuunkaan innostuneilta ja Hirsi&kumppanit vaikuttivat pääsääntöisesti anteeksi pyyteleviltä - ja tunnelma oli kuin hautajaisissa.

Näillä mennään Porissa, kun ei olla Hollywoodissa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulipas tuo nyt sitten katsottua ja kieltämättä aika erikoinen tilaisuus tai oikeammin sen toteutus. Hirsi voisi miettiä etukäteen tapahtumalle käsikirjoituksen ja esiintyjille roolit sen mukaan sekä ne asiat mitä oikeasti haluaa julkisuuteen viestittää sanoin ja mielikuvin. Nyt kävi niin, että työtä saaneet eivät vaikuttaneet alkuunkaan innostuneilta ja Hirsi&kumppanit vaikuttivat pääsääntöisesti anteeksi pyyteleviltä - ja tunnelma oli kuin hautajaisissa.

Näillä mennään Porissa, kun ei olla Hollywoodissa.

Tässä olisi se ammattilais tiedottajan rooli, oto riittää, vaikka Peltolan Mikko.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Sinusta Rautakallio on selvästi suurempi kuin Ässät, miksi?

Sinusta ja muutamasta muusta, Jesse Jyrkkiö on suurempi kuin Ässät, miksi?

Kummasti on tietyn sakin mielipide Rockysta muuttunut tämän kauden aikana, joukkue porskuttaa sarjakakkosena, silti ulostus organisaatiosta on helvetin hyvä juttu ja Toivola on kuningas.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kummasti on tietyn sakin mielipide Rockysta muuttunut tämän kauden aikana, joukkue porskuttaa sarjakakkosena, silti ulostus organisaatiosta on helvetin hyvä juttu ja Toivola on kuningas.
Eihän tästä ole kyse, vaan tuosta litaniasta Fernandon suosikkijoukkueissa. Itsekin olisin nähnyt mielelläni vielä Rockyn organisaatiossa, mutta en kuitenkaan vaihda seuraa sen vuoksi. Ja nähdäkseni aika moni muukin olisi vielä Rockyn halunnut pitää. Silti olen täysin Toivolan takana ja annan tälle reilun mahdollisuuden osoittaa kykynsä. Toivola ei ole tässä tehnyt mitään väärää kuitenkaan, ottanut vaan vastaan työn, jota on tarjottu.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sinusta ja muutamasta muusta, Jesse Jyrkkiö on suurempi kuin Ässät, miksi?

Kummasti on tietyn sakin mielipide Rockysta muuttunut tämän kauden aikana, joukkue porskuttaa sarjakakkosena, silti ulostus organisaatiosta on helvetin hyvä juttu ja Toivola on kuningas.

Ykskään pelaaja tai valmentaja ei ole korvaamaton, tai suurempi kuin Ässät. Rautakallion poistuma ja Toivolan palauma tuli yllätyksenä. Pieniä kysymysmerkkejä roikkuu ilmassa, mutta niin olisi ollut myös Rautakallion miehittäessä uuden pestin.

Mikäli Rocky olisi jatkanut, ei suurempia mutinoita. Uudessa tilanteessa Toivolan sisääntulo yllätti, mutta eipä tässä tartte ranteita auki vedellä. Tulevan kauden kuviot on pitkälti selvillä jo marraskuun lopulla, mikä on aina kotiinpäin.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Toisin sanoen tilaisuuden sisältö ei ollut se mikä kertoi Ässistä organisaationa, vaan tilaisuuden puitteet?
Vaikkapa sitten niin :)

Nojoo muun muossa nimierkit PataJaska & Vellihousu tuossa selventivätkin hyvin, mitä itsekin ajoin takaa. Kunhan nyt olin huvittunut tuosta tiekkarin "laadusta". Eipä sitä tosiaan tarvi kuitenkaan mitään NHL-tason meinikiä noissa olla, mutta kaippa tossa toteutuksessa olisi hyvä olla jotain ideaa.

Mutta ainakin keskustelua syntyi paljon tuon yhden videoklipin seurauksena tähänkin ketjuun. Tosin on tässä vissiin muutakin aihetta sivuttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös