Ässät mediassa

  • 2 314 319
  • 9 608

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itse kyllä toivoisin että Ässien julkkisfanina esiintyisi välillä joku muu kuin Molli - Olli joka rasvaisella pärställään ja "analyyttisilla" lätkäkommenteillaan pilaa kaikkien porilaisten maineen.

Tiedä sitten onko tuo jo vähän tylysti sanottu, mutta mietitäänpä ketäs vaihtoehtoja meillä olisi..

Julkkiksista jotka ovat tunnustautuneita ja aktiivisia Ässä-faneja tulee ensimmäisenä mieleen huumorimies Simo Frangen. Hänet olen itsekin nähnyt useasti seisomakatsomossa pomppa päällä kannustamassa, ainakin vielä muutama vuosi sitten näki peleissä. Hänen naamallaan esiintyminen julkisuudessa taitaisi vain kaatua siihen, että noin 50% kansasta inhoaa häntä jo valmiiksi (näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää).. ainakin minä olen tavannut lukuisia ihmisiä jotka sanovat etteivät voi sietää Frangenia. Toisin kuin Olli, kaikkihan Ollista pitävät :D
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse suosin Frangénia ohi Lindholmin. Eikä ole edes kovin tiukka kisa.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Saishan sinne kerättyä porilaissyntyisen sekaduon, ja ihan laadukkaankin jos kutsuttais paikalle Samuli Edelmann ja Mira Luoti.
Vaan jos nyt ei vielä suunnitella niitä torijuhlia...
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itse suosin Frangénia ohi Lindholmin. Eikä ole edes kovin tiukka kisa.

Sama täällä, siksi hänen nimensä ilmaan heitinkin. Olen itse asiassa aina arvostanut Frangenia esiintyjänä, mies pistää itsensä ihailtavasti täysillä peliin mitä ikinä tekeekin. Takavuosina pitkään pyörineessä Maailman Ympäri -visailussa se näkyi hyvin: herra juoksi ympäri arvontapömpeliä, virnisteli ja morjesteli "idioottimaisesti", ja varmasti nimenomaan monia ärsyttävästi.. mutta Frangen on aina pitänyt tyylistään kiinni, ja se on juuri se mitä arvostan..

Mutta Ollihan on nimittänyt itse itsensä Ässien ykkösfaniksi, etenkin julkkiksista, joten tiedä häntä sitten..
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mutta Ollihan on nimittänyt itse itsensä Ässien ykkösfaniksi, etenkin julkkiksista, joten tiedä häntä sitten..
Juuri näin, nimeomaan itse itsensä nimittänyt.

Mies on ihan onneton tuuliviiri joka laulaa ja juhlii jokaisen joukkueen voitonjuhlissa kunhan vaan pääsee iltapäivälehtiin esille.

Alpo laukoi aikoinaan Lindholmista suorat sanat. Olli on tyrkky jonka kanssa Ässien kannattaisi ilman muuta tehdä suora pesäero eikä missään nimessä ottaa miestä edes ilmaiseksi mihinkään Ässiin liittyviin tapahtumiin. Ketä ihan oikeasti kiinnostaa Lindholmin jorinat pelistä ja pelaajista? Miehen ymmärrys jääkiekosta on varsin kapeaa, pääasia haastatteluissa on että nimi ja naama on lehdessä.

Eiköhän sieltä Palmgren-opistosta löydy joku vähän taitavampi henkilö laulamaan sitä Maamme-laulua. Ihan vinkkinä vaan toimistolle...
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedä sitten onko tuo jo vähän tylysti sanottu, mutta mietitäänpä ketäs vaihtoehtoja meillä olisi..

Jussi Lehtisalo ja Magyar Possen pojat ovat Ässä - faneja, mutta heidän julkiarvonsa on melko vähäinen minkä lisäksi epäilen heidän haluaan esiintyä julkisuudessa Ässäfaneina.

Suurin ongelma onkin varmaan tuossa: Suomesta puuttuu julkkisfanikulttuuri. Pystyttekö Lindholmin ohella nimeämään montaakaan julkisuuden henkilöä joka olisi kertonut fanittavansa jotakin sm - liigaseuraa? Eipä tule heti mieleen ketään, ja sepä juuri onkin ärsyttävää. Ollikin voi jo marraskuussa kertoa ilmoitusluontoisena asiana että Yö tulee esiintymään Ässien mahdollisissa mitalijuhlissa. Piti sitten nekin bileet pilata jo etukäteen :(
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Pystyttekö Lindholmin ohella nimeämään montaakaan julkisuuden henkilöä joka olisi kertonut fanittavansa jotakin sm - liigaseuraa? Eipä tule heti mieleen ketään, ja sepä juuri onkin ärsyttävää. Ollikin voi jo marraskuussa kertoa ilmoitusluontoisena asiana että Yö tulee esiintymään Ässien mahdollisissa mitalijuhlissa. Piti sitten nekin bileet pilata jo etukäteen :(

Popedan Pate Mustajärvi on ainakin leimallisesti Tapparan miäs, samoin Matti&Teppo fanittavat julkisesti Tepsukkaa. Costello Hautamäki on selekeesti Ipan miähiä. Mutta aika harvassa ne eturivin tähdet ovat, joita voisi suoraan yhdistää jonkin tietyn urheiluseuran fanikaartiin.
 

Kuusumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelitilanteesta johtuvat käden kohotukset
Jussi Lehtisalo ja Magyar Possen pojat ovat Ässä - faneja, mutta heidän julkiarvonsa on melko vähäinen minkä lisäksi epäilen heidän haluaan esiintyä julkisuudessa Ässäfaneina.

Jos Ässät etenee pudotuspeleihin, niin nyt olisi Hirsimäellä elämänsä tilaisuus hommata hieman erilainen versio Maamme-laulusta! Posse feat. Lehtisalo ja kunnon psykedelialla ottelu käyntiin.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Jussi Lehtisalo ja Magyar Possen pojat ovat Ässä - faneja, mutta heidän julkiarvonsa on melko vähäinen minkä lisäksi epäilen heidän haluaan esiintyä julkisuudessa Ässäfaneina.

Jep, etenkin Magyar Possen pojat eivät ole edes ässäfaneja vaan Lehtisalo-faneja. Muistan kyllä hyvin tarkasti, miten silloisen Carloksen eli nykyisen Possen pojat kuittailivat minulle aina kun lähdin Ässien peliin että v*ttu mikä spede, jätkä käy jossain junttilätkämatseissa. Kun sitten huomasivat että Lehtisalokin siellä seisoo joka matsin, niin pitihän heidänkin alkaa käymään peleissä. Kysyinkin kerran irkkubaarin edessä pojilta, että mites teistä nyt noin juntteja on tullut.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep, etenkin Magyar Possen pojat eivät ole edes ässäfaneja vaan Lehtisalo-faneja. Muistan kyllä hyvin tarkasti, miten silloisen Carloksen eli nykyisen Possen pojat kuittailivat minulle aina kun lähdin Ässien peliin että v*ttu mikä spede, jätkä käy jossain junttilätkämatseissa. Kun sitten huomasivat että Lehtisalokin siellä seisoo joka matsin, niin pitihän heidänkin alkaa käymään peleissä. Kysyinkin kerran irkkubaarin edessä pojilta, että mites teistä nyt noin juntteja on tullut.

Eivätköhan Possen pojat ihan omaehtoisesti hallilla käy. Noin muutenhan taiteilijat kallistuvat herkemmin jalkapallo-linjalle. Varsinkin vasemmalle kallistuvat hipit eivät yleensä jääkiekkoa tunnusta. Henkilökohtaisesti voin kertoa, että ainakin possen kosketinsoittaja on henkeen ja vereen Ässä-mies. ja sitä tuskin "Progejeesus" Lehtisalo on hänelle opettanut.
Alkaa tosiaan väsymään tohon Olliin. Varmaan ihan mukava perusjätkä, mutta antaa Ässille kyllä niin junttia julkisuuskuvaa, kuten samalla koko Porille. Ja olenko ainoa jota alkaa Patasydän biisi jo kyllästyttää?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja olenko ainoa jota alkaa Patasydän biisi jo kyllästyttää?

Meikäläistä se alkoi kyllästyttämään jo 2006 kesällä.. Ollista samaa mieltä monien muiden kanssa, parasta olisi kuin pitäisi vaan suunsa kiinni.

Edit: Ei perkele nyt se Olli on sitten radiossakin kommentaattorina..
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan ihan mukava perusjätkä, mutta antaa Ässille kyllä niin junttia julkisuuskuvaa, kuten samalla koko Porille.
Bingo. Ei mitenkään henkilökohtaista vittuilua Ollille meikäläiseltä, mutta noin se vaan hieman tuppaa olemaan.
 

Patessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä päin ainakin on Patasydämen asema sementoitu. Eikä porilaismielisistä muusikoista varmaan parempaa Maamme-laulun vetäjääkään löydy. Paitsi tietysti Yön sielu Hakulinen. Voisivat vetää vaikka duettona. Kai sillä Jussillakin jonkinlainen rakkaussuhde Pataan on?
 

kalevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Suurin ongelma onkin varmaan tuossa: Suomesta puuttuu julkkisfanikulttuuri. Pystyttekö Lindholmin ohella nimeämään montaakaan julkisuuden henkilöä joka olisi kertonut fanittavansa jotakin sm - liigaseuraa?
Olli esiintyi keskisuomessa muutama vuosi sitten keikalla ässä-paita päällä ja antoi hyvää kommenttia jyppiläisistä. Ainakin minua, Ässien etäkannattajaa tuollainen toiminta lämmitti kovasti..
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Satakunnanradio kertoi Ässien tiedottavan tänään jotain klo 14. Mitähän sieltä mahtaa tulla? Lisää pelaajia vai kenties sopimuksia ensi kaudeksi?
 

Ralph

Jäsen
Satakunnanradio kertoi Ässien tiedottavan tänään jotain klo 14. Mitähän sieltä mahtaa tulla? Lisää pelaajia vai kenties sopimuksia ensi kaudeksi?

Matias Loppi hyökkäyksen ykköstykiksi vai Matti Kuparisen jatkosopimus? Tai Alpo Suhonen valmentajaksi.
 
Kyllä tulee huuto, jos Toivola pestataan johonkin tehtävään. Iik..!

Mielenkiinnolla odotan, mitä siellä tiedotetaan. Toivottavasti olisi jotain kiinnostavaa, mistä saataisiin vähän keskustelua aikaiseksi.
 

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama kävi mielessä, mutta onko Toivolalla minkäänlaista näyttöä esim. hyvien pelaajien löytämisestä ? Saattaa olla, että on vaikka sukuloimassa tms.

Näh, Rocky UTJ:n pallille, Kivi ykköseksi, Kotkaniemi kakkoseksi ja Toivola A-junnuihin...

Hauskahan näitä on veikkailla. Onneksi kohta selviää totuus. Tulisko muute ratiostakin?
 

Kazka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä se Mika nyt on meidän uusi UTJ. Keskustelua ainakin herättää. Toivottavasti nyt edes pari jatkosopparia tulis samalla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös