madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jaaha, nautitaan nyt tästä kaudesta niin kauan kun voidaan.
Mika Toivola, ei saatana! :D
Mika Toivola, ei saatana! :D
Eikös ainakin jossain tilaisuudessa mainostettu Silmun Simppaa "vanhana patasydämenä" muistelemassa jotain. On hallilla kultakurkuista tavattu myös itse Tommy Huovinen ja Jarkko "maailmanluokan musiikia" Eve. josko näistä sitten...Eikä porilaismielisistä muusikoista varmaan parempaa Maamme-laulun vetäjääkään löydy. Paitsi tietysti Yön sielu Hakulinen.
http://www.youtube.com/watch?v=DnRA3SBKOLo
RadioPorin laittama video eilisestä tiedotustilaisuudesta.
Kertoo kyllä niin helkkaristi Ässistä organisaationa tuo video..
Oli kyllä hauskan näköistä puuhastelua kokonaisuudessaan. Ei nyt mene sentään ihan linjalla "Kummeli-tiedotustilaisuus", mutta sinne päin.Kertoo kyllä niin helkkaristi Ässistä organisaationa tuo video..
Mikäli yrität olla jollain tavalla kriittinen, niin kerro toki mitä tuo video sinulle kertoi?Kertoo kyllä niin helkkaristi Ässistä organisaationa tuo video..
Minä arvelen, että Fernando osoitti kommenttinsa tuolle kyseiselle tilaisuudelle. Minä en ainakaan henk.koht. arvostellut mitenkään esimerkiksi Ässien valintaa urheilujohtajan paikalle. Kiinnitin vain huomioni tilaisuuteen, joka oli mielestäni yleisilmeiltään hyvin "amatöörien puuhastelun" näköinen.Mikäli yrität olla jollain tavalla kriittinen, niin kerro toki mitä tuo video sinulle kertoi?
Kiinnitin vain huomioni tilaisuuteen, joka oli mielestäni yleisilmeiltään hyvin "amatöörien puuhastelun" näköinen.
Eikä tästä nyt kannata mitään numeroa tehdä, tämä nyt oli vaan tällänen huomio.
Minä arvelen, että Fernando osoitti kommenttinsa tuolle kyseiselle tilaisuudelle. Minä en ainakaan henk.koht. arvostellut mitenkään esimerkiksi Ässien valintaa urheilujohtajan paikalle. Kiinnitin vain huomioni tilaisuuteen, joka oli mielestäni yleisilmeiltään hyvin "amatöörien puuhastelun" näköinen.
Eikä tästä nyt kannata mitään numeroa tehdä, tämä nyt oli vaan tällänen huomio.
Hirsi varmaan sanonut (maanantai)aamulla että ainii juu meil onki lehristötilaisuus tänää et mennää sin ja höpistää sit siel jotai mitä mielee tulee, nii mä ainaki aio tehr.
http://www.youtube.com/watch?v=DnRA3SBKOLo
RadioPorin laittama video eilisestä tiedotustilaisuudesta.
Olen kuullut, että ensi kaudeksi Ässien tavoitteet on sovittu. Ykkösenä on lehdistötilaisuuksien saattaminen ns. NHL-tasolle. Mielestäni tämä asia pitääkin saada ensimmäisenä kuntoon ja alkaa sen jälkeen vasta miettiä asioita, jotka liittyvät lajiin nimeltä jääkiekko.
Tulipas tuo nyt sitten katsottua ja kieltämättä aika erikoinen tilaisuus tai oikeammin sen toteutus. Hirsi voisi miettiä etukäteen tapahtumalle käsikirjoituksen ja esiintyjille roolit sen mukaan sekä ne asiat mitä oikeasti haluaa julkisuuteen viestittää sanoin ja mielikuvin. Nyt kävi niin, että työtä saaneet eivät vaikuttaneet alkuunkaan innostuneilta ja Hirsi&kumppanit vaikuttivat pääsääntöisesti anteeksi pyyteleviltä - ja tunnelma oli kuin hautajaisissa.
Näillä mennään Porissa, kun ei olla Hollywoodissa.
Sinusta Rautakallio on selvästi suurempi kuin Ässät, miksi?
Eihän tästä ole kyse, vaan tuosta litaniasta Fernandon suosikkijoukkueissa. Itsekin olisin nähnyt mielelläni vielä Rockyn organisaatiossa, mutta en kuitenkaan vaihda seuraa sen vuoksi. Ja nähdäkseni aika moni muukin olisi vielä Rockyn halunnut pitää. Silti olen täysin Toivolan takana ja annan tälle reilun mahdollisuuden osoittaa kykynsä. Toivola ei ole tässä tehnyt mitään väärää kuitenkaan, ottanut vaan vastaan työn, jota on tarjottu.Kummasti on tietyn sakin mielipide Rockysta muuttunut tämän kauden aikana, joukkue porskuttaa sarjakakkosena, silti ulostus organisaatiosta on helvetin hyvä juttu ja Toivola on kuningas.
Sinusta ja muutamasta muusta, Jesse Jyrkkiö on suurempi kuin Ässät, miksi?
Kummasti on tietyn sakin mielipide Rockysta muuttunut tämän kauden aikana, joukkue porskuttaa sarjakakkosena, silti ulostus organisaatiosta on helvetin hyvä juttu ja Toivola on kuningas.
Sinusta ja muutamasta muusta, Jesse Jyrkkiö on suurempi kuin Ässät, miksi?...
Sinusta Rautakallio on selvästi suurempi kuin Ässät, miksi?
Rocky teki (taas) Ässistä suuren, noh puolivälissä ollaan vasta joten kattellaan keväällä ja itketään vasta sitten. Lupaan itse myös toimia tästä lähin samoin.
Vaikkapa sitten niin :)Toisin sanoen tilaisuuden sisältö ei ollut se mikä kertoi Ässistä organisaationa, vaan tilaisuuden puitteet?