TurosHeavyMetal
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, SaiPa, Ketterä
Syö mitä tarjotaan, kiitä ruuasta äläkä pillitä.
Syö mitä tarjotaan, kiitä ruuasta äläkä pillitä.
Ei lähde laskua Tampereelle, koska sovittu että aina kotijoukkue hoitaa vierasjoukkueen ruokailun. Eli tossa mennään tyylillä "haluaisitko itse syödä tätä" seuraavassa vierasmatsissa? Ajatuksena varmaankin, että jokainen joukkue pitää edes jonkunmoisen tason yllä ruokailutarjonnan suhteen.Nojoo, mutta jos safkasta lähtee lasku Tampereelle, niin kyllä sen safkan pitää myös täyttää tietyt ravitsemukselliset- ja ulkonäölliset vaatimukset. Nyt ei ihan tiedetä, onko muita komponenttejä kuulunut ruokaan. Mutta noin pääasiallisesti.
Ainakin kun Liigan pitäisi olla ammattilaissarja, ja seurojen toiminnan sen mukaista. Italianpatakin varmaan käy urheilijalle safkasta jos se tehdään hyvin ja mukana on ne tarvittavat proteiinilisukkeet yms. Ei se mitään avaruusruokaa ole mitä nuo ammattilaiset syö, mitä nyt esimerkiksi muistaa NHL-joukkueiden lounasmenuja nähneen lentojen ajalta.Ajatuksena varmaankin, että jokainen joukkue pitää edes jonkunmoisen tason yllä ruokailutarjonnan suhteen.
Olikos se juuri Pena joka oli kovin kiinnostunut urheilijan ruokavaliosta, vai muistanko väärin. Selittää vähän naljailua jos tosiaan tietää mistä puhuu.
Ässiltä selkeästi tietoinen valinta. Näin käännetään huomio pois joukkueen heikosta pelistä.Kutsukaaa Gordon Ramsay apuun. Ruoka samaa tasoa Ässien eilisen esityksen kanssa.
Tappara voisi seuraavan kerran Ässiä isännöidessään tarjota pelin jälkeen pelkkää mustaa makkaraa.
Yksi makkara ja yksi teelusikallinen Xtra-hilloa per pelaaja.Kai siihen edes Rainbow puolukkahilloa saa mukaan?
Näyttää kyllä jo kertaalleen syödyltä. Visuaalisesti muistuttaa oksennusta jossa kelluu koiranpaskaa. Ettei vaan olisi jonkun porilaiskoulun laskiämpäri tyhjennetty gn-pakkiin ja pistetty tapparan miähille tarjolle. Ei jaksa alkaa tarkistaa koulujen ruokalistoja. Eläinsuojelurikoksen pelossa en uskaltaisi tuota koiralleni tarjota, tamperelaisille kyllä.Tuon appeen kutsuminen sianruuaksi ei ole edes liioittelua. Ymmärrän kyllä Bloodia. Eihän tuo ruoka näytä todellakaan houkuttelevalta, enimmäkseen melko etovalta.
Safka näyttäisi olevan jo valmiiksi paskaa ja Ässien ravintolabisneskin aivan kuralla. Ei sinne tarvitse Sukulaa enää toimintaa tuhoamaan.Seuraava Kuppilat kuntoon Jyrki Sukula -jakso voisi olla kyllä tältä Porin keittiöltä. Itse en ole häävi kokki, mutta kerran olen Italianpataa tehnyt ja se ei ihan tuolta näyttänyt. Entä jos siellä onkin vain ollut joku tettiläinen keittiössä ja tuossa tulos...
Itse en kyllä lounaspaikassa maksaisi tuollaisesta visuaalisesta nykytaiteesta.Ilmeisesti en tajua tätä kohua. Vähän vetistä keskuskeittiön ruokaa. Joo, varmaan Vin-Vinissä on parempaa ruokaa mutta tuo on normi-skeidaa mitä pelaajat syövät ja mitä itse olen syönyt monessakin ruokalassa.
Itse ainakin uskaltaisin sanoa, että pelaajien ei pitäisi syödä mitään perus laitosruokaa mitä tarjotaan Puolustusvoimissa ja kuntien laitoksissa mahdollisimman halvalla. Jo edes ravintovaatimusten kanssa voidaan lähteä siitä että käytetään mielummin niitä tuoreempia aineksia kuin jotain einestavaraa, ja protskujen yms. määrät pitää muutenkin olla vähän erit kuin keskiverto koululaisilla."Sianruokaa, oksettavaa"
Ilmeisesti en tajua tätä kohua. Vähän vetistä keskuskeittiön ruokaa. Joo, varmaan Vin-Vinissä on parempaa ruokaa mutta tuo on normi-skeidaa mitä pelaajat syövät ja mitä itse olen syönyt monessakin ruokalassa.