Ässät mediassa

  • 2 291 545
  • 9 531

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Syö mitä tarjotaan, kiitä ruuasta äläkä pillitä.


Nojoo, mutta jos safkasta lähtee lasku Tampereelle, niin kyllä sen safkan pitää myös täyttää tietyt ravitsemukselliset- ja ulkonäölliset vaatimukset. Nyt ei ihan tiedetä, onko muita komponenttejä kuulunut ruokaan. Mutta noin pääasiallisesti.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Enemmän kuin muuta niin mua vituttaa just se että tässä on sitten muiden joukkueiden, erityisesti perjantaina turpaan saaneen pikkuveljen fanittajat päässeet aukomaan päätään. Kokki vois saada kenkää ihan pelkästään negatiivisen julkisuuden vuoksi.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei hätää, Ässät eli tässä tapauksessa Jaakko Ruusunen otti jo eilen illalla tilanteen haltuun. Ruusunen soitti eilen pelin jälkeen Bloodille ja pahoitteli tilannetta. Eilisiltainen ruoka ei ollut tyypillistä Ässien toimintaa, ja tilannetta selvitetään. Ruusunen sanoi, että ruoka on eilisiltaa lukuunottamatta hyvää ja hyvännäköistä.

Eilisestä ruuasta Ruusunen totesi, että sen piti olla italianpataa. Lopputulos oli kuulemma jotain muuta. Nämä tiedot Satakunnan Kansan sivuilta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät selvittelee tapahtumaa ja on ollut jo yhteydessä Bloodiin

"Kyseessä oli italianpata. Ainekset olivat oikeat, mutta lopputulos ..., asettelee Ässien markkinointipäällikkö Jaakko Ruusunen sanojaan.
– Olimme yhteydessä heti illalla Bloodiin ja pahoittelimme asiaa. Annos ei kuulu normaaliin kulttuurimme. Annosten pitää maistua ja myös näyttää hyvältä."
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Nojoo, mutta jos safkasta lähtee lasku Tampereelle, niin kyllä sen safkan pitää myös täyttää tietyt ravitsemukselliset- ja ulkonäölliset vaatimukset. Nyt ei ihan tiedetä, onko muita komponenttejä kuulunut ruokaan. Mutta noin pääasiallisesti.
Ei lähde laskua Tampereelle, koska sovittu että aina kotijoukkue hoitaa vierasjoukkueen ruokailun. Eli tossa mennään tyylillä "haluaisitko itse syödä tätä" seuraavassa vierasmatsissa? Ajatuksena varmaankin, että jokainen joukkue pitää edes jonkunmoisen tason yllä ruokailutarjonnan suhteen.

Ei varmaankaan olisi kauhean huono idea tarjota vierasjoukkueellekin samaa mitä kotijoukkueelle ja perustaa sitä jotenkin illalla olleeseen ravintolatarjontaan yleisölle. Tuskinpa mitään "italianpataa" tarjotaan illalla ravintolassa ja eikä edes päivällä lounaalla.
 
Viimeksi muokattu:

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Ajatuksena varmaankin, että jokainen joukkue pitää edes jonkunmoisen tason yllä ruokailutarjonnan suhteen.
Ainakin kun Liigan pitäisi olla ammattilaissarja, ja seurojen toiminnan sen mukaista. Italianpatakin varmaan käy urheilijalle safkasta jos se tehdään hyvin ja mukana on ne tarvittavat proteiinilisukkeet yms. Ei se mitään avaruusruokaa ole mitä nuo ammattilaiset syö, mitä nyt esimerkiksi muistaa NHL-joukkueiden lounasmenuja nähneen lentojen ajalta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Olikos se juuri Pena joka oli kovin kiinnostunut urheilijan ruokavaliosta, vai muistanko väärin. Selittää vähän naljailua jos tosiaan tietää mistä puhuu.

Aterialle ei voi asettaa vaatimuksia Ben Bloodin mukaan suoraan, sillä hänen ruokaharrastuneisuutensa ei ole enää ammatin vaatimus, vaan henkilökohtainen valinta. Jokainen syö kotonaan, miten haluaa.

Bloodin kuvaama tarjoilu taas on Ässien ravintolalta suoritus, jolla mennään selkä suorana matalimmastakin rimasta alitse. Toivottavasti asiaan kiinnitetään oikeasti huomiota, eikä oteta sitä normaalia porilaista menttaliteettia, että kaikki ovat meitä vastaan. Blood suoritti kriittisen palautteensa kuitenkin asiallisesti. Luulisi, ettei Patasydämellä ole varaa enää karsia näistä vakioasiakkaistaan. Kyle Turrisin vihaama ABC alkaa olla tuolle relevantti vaihtoehto.

Bloodilla on pointti siinä, että ruokailulla pelin jälkeen on merkitystä esimerkiksi kolmen pelin viikkona, aika suurikin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tuon appeen kutsuminen sianruuaksi ei ole edes liioittelua. Ymmärrän kyllä Bloodia. Eihän tuo ruoka näytä todellakaan houkuttelevalta, enimmäkseen melko etovalta.
Näyttää kyllä jo kertaalleen syödyltä. Visuaalisesti muistuttaa oksennusta jossa kelluu koiranpaskaa. Ettei vaan olisi jonkun porilaiskoulun laskiämpäri tyhjennetty gn-pakkiin ja pistetty tapparan miähille tarjolle. Ei jaksa alkaa tarkistaa koulujen ruokalistoja. Eläinsuojelurikoksen pelossa en uskaltaisi tuota koiralleni tarjota, tamperelaisille kyllä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässillä tuntuu näitä pieniä mediakohuja olla useammin kuin muilla joukkueilla. No riittääpähän puhetta niin eipähän jää seuran nimi ihan unholaan...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onko Porissa Lidli? Halvimmat ainekset sieltä ja jatketaan vedellä. Ei saatana. Kertoo Ässien puuhastelun tasosta. Edes keittiössä ei ole ammattilaisia puikoissa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
– Aloimme välittömästi selvittää, mitä ravintolassa on tapahtunut. Selvitys on vielä kesken. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ruoan ainesosat olivat aivan oikeat, mutta visuaalinen lopputulos oli huono. - Ruusunen Ässät -

Visuaalinen lopputulos vain :D ? Kerätkääs poitsulle vaikka kolehti ja viekää vaikka Raatihuoneen kellariin katteleen miltä ruuan pitää maistua ja näyttää ...
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
"Sianruokaa, oksettavaa"

Ilmeisesti en tajua tätä kohua. Vähän vetistä keskuskeittiön ruokaa. Joo, varmaan Vin-Vinissä on parempaa ruokaa mutta tuo on normi-skeidaa mitä pelaajat syövät ja mitä itse olen syönyt monessakin ruokalassa.

Osittain tässä on kyse siitä että näytetään kuva ja sanotaan että katsokaa miten kamalaa ja porukka reagoi siihen. Aivan kuin se yksi case jossa joku muija huijasi kymmeniätuhansia FB-käyttäjiä kauhistelemaan Stockan Herkun ruoka-annosta väittämällä että tässä on kuva kotihoidon kantamasta ruuasta.

 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Kyllä oikeilla ainesosillakin ruuasta paskaa saa jos tekotapa ja ainesosien määrät ovat väärät.
Tästä omakohtaista kokemusta.... Hehee.
Eiköhän tää keissi oo jo purettu valtakunnan mediaa myöden. Ruoka ja peli oli sitä itseään keskiviikkoiltana.
 
Seuraava Kuppilat kuntoon Jyrki Sukula -jakso voisi olla kyllä tältä Porin keittiöltä. Itse en ole häävi kokki, mutta kerran olen Italianpataa tehnyt ja se ei ihan tuolta näyttänyt. Entä jos siellä onkin vain ollut joku tettiläinen keittiössä ja tuossa tulos...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Seuraava Kuppilat kuntoon Jyrki Sukula -jakso voisi olla kyllä tältä Porin keittiöltä. Itse en ole häävi kokki, mutta kerran olen Italianpataa tehnyt ja se ei ihan tuolta näyttänyt. Entä jos siellä onkin vain ollut joku tettiläinen keittiössä ja tuossa tulos...
Safka näyttäisi olevan jo valmiiksi paskaa ja Ässien ravintolabisneskin aivan kuralla. Ei sinne tarvitse Sukulaa enää toimintaa tuhoamaan.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ilmeisesti en tajua tätä kohua. Vähän vetistä keskuskeittiön ruokaa. Joo, varmaan Vin-Vinissä on parempaa ruokaa mutta tuo on normi-skeidaa mitä pelaajat syövät ja mitä itse olen syönyt monessakin ruokalassa.
Itse en kyllä lounaspaikassa maksaisi tuollaisesta visuaalisesta nykytaiteesta.
Vaikka kaikki ruoka on syömisen jälkeen paskaa, niin kyllä "kokki"-ammattinimikkeen takana työskentelevältä jantterilta voisi odottaa jotain muutakin.

Samkissa oli joskus tuontapaista vesimössöä tarjolla opiskelijakarjalle, mutta pienen kehityskeskustelun jälkeen keittiö lupasi parantaa tasoa (ja paransikin), vaikka ensimmäinen vastaus oli perusporilainen jos-ei-kelpaa-mene-pois.
Muistan kun keittiön esimies tokaisi meepois-kokille, että: "sun työ on tehdä ruokaa, hei. On se nyt vähän sunkin ongelma, jos sitä ei haluta syödä"

Muutenkin näin valintojen maailmassa 2019 on aika kummallista toi "jos ei kelpaa ni mee vittuus sitte"-tyyli, jota jotkut täällä palstalla epäsuorasti viljelee (tämä yleisesti).

Kyllä miljoonaorganisaation pitää hoitaa hommat paremmin, mutta vähä kerrallaan näitä vaahtoja parannellaan meilläpäin.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
"Sianruokaa, oksettavaa"

Ilmeisesti en tajua tätä kohua. Vähän vetistä keskuskeittiön ruokaa. Joo, varmaan Vin-Vinissä on parempaa ruokaa mutta tuo on normi-skeidaa mitä pelaajat syövät ja mitä itse olen syönyt monessakin ruokalassa.
Itse ainakin uskaltaisin sanoa, että pelaajien ei pitäisi syödä mitään perus laitosruokaa mitä tarjotaan Puolustusvoimissa ja kuntien laitoksissa mahdollisimman halvalla. Jo edes ravintovaatimusten kanssa voidaan lähteä siitä että käytetään mielummin niitä tuoreempia aineksia kuin jotain einestavaraa, ja protskujen yms. määrät pitää muutenkin olla vähän erit kuin keskiverto koululaisilla.

Ja edelleen, puhutaan ammattilaisliigasta ja isojen rahojen organisaatioista. Huonotuloisinkin liigapelaaja (jos ei nyt junnusopimuksia ehkä lasketa) tienaa varmaan enemmän kuin keskiverto suomalainen. Kyse on siitä millainen kuva halutaan antaa omasta toiminnasta pelaajille, muille seuroille, sidosryhmille ja myös niille faneille.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On kyllä hankala ymmärtää miten tuollainen lopputulos on saatu tarjolle, jos keittiössä on häärinyt edes etäisesti jonkinlainen ruuanlaiton ammattilainen. Lopputulos näyttää siltä, kuin olisi heitetty koko alkuviikon lounaiden jämät samaan laariin ja laskettu vettä sekaan. Nyt kun ammattiurheilusta on kuitenkin kyse, niin pitäisi se organisaation ammattimaisuus näkyä myös ruuan kaltaisissa perusasioissa. Olisi mielenkiintoista tietää miten tuohon sotkuun on päädytty ja kuka siitä saa syyt niskoilleen. Noh, toivottavasti tapahtuneesta otetaan ainakin opiksi.

Edit: Tämä Ässien Ruusunen vaikuttaisi kyllä hoitaneen homman ihan ryhdikkäästi, kunhan jatkotoimenpiteet ovat puheiden mukaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös