Pilvessä.
Tai sitten täältä Kiekkokiuas-podcast: Mitkä joukkueet ovat Liigassa lyönnissä – ketkä ovat tuuliajolla?
Kiitos, täytyy kuunnella
Pilvessä.
Tai sitten täältä Kiekkokiuas-podcast: Mitkä joukkueet ovat Liigassa lyönnissä – ketkä ovat tuuliajolla?
Blood on käsittääkseni jonkin sortin ruokahifistelijä, joka syö kaikenmaailman superfoodeja ja vastaavia. Mun mielestä hänet on turha sinällään vetää tähän. Muut Tapparan pelaajat olivat syöneet ruokaa kuitenkin.Satakunnan Kansassa olevassa jutussa Ben Blood kaivaa kaapista vielä muutaman luurangon lisää. Porin eilinen ruoka ei näyttänyt hyvältä, joten Ben ei syönyt sitä. Muut Tapparan pelaajat söivät, mutta Bloodin mukaan eivät nauttineet siitä. Blood sanoo, että halusi tuoda esiin liigan yleisen ongelman, josta yleensä vaietaan. Eli huonot tarjoilut vieraspeleissä. Blood mainitsee, että Pori ei ole ainoa paikka, missä ruokatarjoilu on ollut huonoa. Ben sanoo myös, että yleensä he eivät saa hyvää ruokaa vieraspeleissä. Eli ongelmia on muuallakin tässä asiassa.
Blood on käsittääkseni jonkin sortin ruokahifistelijä, joka syö kaikenmaailman superfoodeja ja vastaavia. Mun mielestä hänet on turha sinällään vetää tähän. Muut Tapparan pelaajat olivat syöneet ruokaa kuitenkin.
Muutaman kerran olen hallin ravintolassa syönyt ennen peliä tai lounasaikaan ja mulla ei ainakaan kertaakaan ole ollut valittamista ruoasta. Menen kyllä uudelleenkin vaikka tälläinen ihan turha kohu tulikin.
Joo ja Blood sanoi jutussa myös, ettei arvannut minkälainen kohu hänen sanomisistaan nousisi.
Onkohan Erkinjuntti laittanut menuut uusiksi Vaasassa nyt. Aamujäiden jälkeen menee keittiöön ja näyttää Vamian harjoittelioille että miten niitä oikeita lihapullia tehdään. Bloodin tullessa Vaasaan niin Gustav Wasa on jo varattu.Anteeksi jo nyt etukäteen siitä, että joillakin taitaa mennä nyt omatkin safkat väärään kurkkuun, kun paljastan hieman oleellista lisätietoa tästä ruokakohusta. Yllättäen Ässät ei olekaan ainoa syyllinen, vaan syytettyjä onkin paljon enemmän.
Satakunnan Kansassa olevassa jutussa Ben Blood kaivaa kaapista vielä muutaman luurangon lisää. Porin eilinen ruoka ei näyttänyt hyvältä, joten Ben ei syönyt sitä. Muut Tapparan pelaajat söivät, mutta Bloodin mukaan eivät nauttineet siitä. Blood sanoo, että halusi tuoda esiin liigan yleisen ongelman, josta yleensä vaietaan. Eli huonot tarjoilut vieraspeleissä. Blood mainitsee, että Pori ei ole ainoa paikka, missä ruokatarjoilu on ollut huonoa. Ben sanoo myös, että yleensä he eivät saa hyvää ruokaa vieraspeleissä. Eli ongelmia on muuallakin tässä asiassa.
Jutussa tuodaan esille myös vuosi 2015 ja Vaasa, jossa Pelicansin Erkinjuntti turhautui tarjolla olleisiin chilinakkeihin ja eineslihapulliin. Ben Bloodin mukaan tarjolla pitäisi olla yksinkertaista, puhdasta ja tuoretta ruokaa.
Blood taitaa olla aikamoinen "ruokahifistelijä" ja tuo sen esiin mielellään. Italianpata nyt on urheilijoiden tavallista tankkaus ruokaa, nyt vaan valmistus oli epäonnistunut.
Blood on käsittääkseni jonkin sortin ruokahifistelijä, joka syö kaikenmaailman superfoodeja ja vastaavia. Mun mielestä hänet on turha sinällään vetää tähän. Muut Tapparan pelaajat olivat syöneet ruokaa kuitenkin.
Muutaman kerran olen hallin ravintolassa syönyt ennen peliä tai lounasaikaan ja mulla ei ainakaan kertaakaan ole ollut valittamista ruoasta. Menen kyllä uudelleenkin vaikka tälläinen ihan turha kohu tulikin.
Mun mielestä on turha tuoda Bloodia tähän, Hänen tottumuksiaan. Me kaikki näimme kuvan ruoasta joten vetäkäämme johtopäätökset siitä. Liitteenä Lukon pelaajille tarjottava menu tältä päivältä
Onko siis tämä menu se joka tarjotaan ottelun jälkeen koti- ja vierasjoukkueelle?
Päivän lounasmenu on täysin eri asia. Vai meinaatko, että tuolla tarjotaan tuota samaa italianoksennuspastaa lounaalla?
Lauantaina pitää hoitaa homma kotiin. Virheisiin ei ole enää varaa tai käy "Migulit".Ilves-ottelun menu julkistettu, pitäisi kelvata kaikille jos on hyvin valmistettu
Menu Ässät–Ilves-ottelun jälkeen molempien joukkueiden pelaajille:
Pasta bolognese
Hedelmäinen broilerpata
Riisi
Salaatteja
Leipää
Hienoa, että pataruokaa taas listoilla. Kyllähän yksi paikallinen erikoisuus aina tamperelaisille maistuu.Hedelmäinen broilerpata
Voi laittaa myös silloin jos se on hyvää, ei tarvitse aina vain huonosta ruuasta nillittää somessa
Mutta ei mediaa sellainen kiinnosta, eli kukaan ei suuressa kuvassa saisi tietää koko asiasta.