Itse kääntäisin katseita fysiikkavalmennuksen puoleen, taikka sitten yksinkertaisesti pelaaja rekrytointiin.
Fysiikkavalmennuskin uudistettiin. Ehkä rekryissä on katsottu liian vanhoja VHS:ssiä joistakin pelaajista
Itse kääntäisin katseita fysiikkavalmennuksen puoleen, taikka sitten yksinkertaisesti pelaaja rekrytointiin.
Justiinsa näin.Jaa niinku kuka? Ei ainakaan Ouluun mennyt meiltä ketään.
Vai meinaatko tuolla "käytännössä" siis Juusoa?
Katsomosta huomioituna, niin ihan niinkin yksinkertainen asia kuin syöttäminen ja syöttöjen vastaanottaminen on aivan järkyttävällä tasolla Ässien pelaajilla. Tämän lisäksi tuntuu, että Ässät on vieläkin aivan helvetin raskasjalkainen joukkue joka yksinkertaisesti ei ehdi hyökkäämään, taklaamaan taikka paineistamaan muutamaa pelaaja lukuunottamatta. Tämä kaikki korostui toisessa erässä vaihtomatkan tähden ja Lukko vei koko erän Ässiä kuin pässiä narusta.
Ei käy kyllä kateeksi teitä, kun penkin takana on vielä kaikenlisäksi itse Selin.
Kyllä osa raskasjalkaisuudesta on selitettävissä tuolla seisoskelupelikirjalla.
Kyllä eilinen Sport oli vieläkin hitaampi. Ihan ihmeellisiä virheitä tulee Ässien pelaajille. Ei saada syöttöjä kiinni, tai hukataan kiekko kesken kuljetuksen. Kaikenlaista. Eilen ei semmoista näkynyt.Ässät on käytännössä kolmatta kautta Liigan hitain porukka. Itse kääntäisin katseita fysiikkavalmennuksen puoleen, taikka sitten yksinkertaisesti pelaaja rekrytointiin.
Ei selity. Ei mitenkään.Pitkien vaihtojen jälkeen Ässäpelaajat ovat ottaneet happea korkeassa polviasennossa, Lukkopelaajilta ei näitä puhalteluja ole vielä näkynyt. Ehkä osa selittyy eilisellä levolla.
Santeri LukkaMikäs Matinpalon päähän osui kun loukkasi? Oliko luistin vai mikä?
Ja iha hemmetin iso osa onkin. Kiekottomien pelaajien passiivisuus ja aloitteellisuuden puuttuminen on se isoin ryppy Atun pelikirjassa. Nyt sit saadaan tää kausi ihailla ja jännittää muuttuuko tää kauden edetessä kun jengi saa lisää toistoja.Kyllä osa raskasjalkaisuudesta on selitettävissä tuolla seisoskelupelikirjalla. Jos itse lähdet paikaltasi kun vastustajasi on liikkeessä, niin vauhtiero on jo lähdössä liian suuri.
Ässien tapa puolustaa on heijaste jostain muinaisesta historiasta. Inhoan tuota mitä Ässät omalla alueella esittää. Inhoan rohkeuden puutetta.
Mitä tässäkin enää hävittäisi, jos hiukan kuittivihkoa vilautettaisiin, hippasen sitä hulluutta ja tunnetta kehiin.
Eiköhän tuo ole jo parin viime kauden aikana nähty ettei taida ihan täysillä kierroksilla käydä, parempi jättää omaan arvoonsa.Pistelingolla hauskaa, polje ny vittuu...
Oudointa näissä Lukko-matseissa on se, että Liigan muut joukkueet kyllä pystyvät haastamaan Lukkoa sinänsä ihan tasapäisesti. Ässät ei. Ässät myös pystyy haastamaan muita joukkueita tasapäisesti, mutta ei Lukkoa. Vaikka ukot vaihtuu kentällä. Selittäkää tämä yhtälö?