Ei huono idea, kannatan!Seuraava peli Lukkoa vastaan ja pelataan ilman valmentajia. Vois olla viihdyttävämpää edes.
Syötiin? Eiköhän herra tehnyt sen ihan itse?Täytyy toivoa, että Söde pysyy kasassa. Siinä syötiin Volkovin itseluottamus aivan nolliin.
Joo Lukko söi. Volkov tarjoili.Syötiin? Eiköhän herra tehnyt sen ihan itse?
Mielellään 2, eihän nykyisistä ole 2 ekan korin puolustajia kuin Andersson ja Sevänen, Heimosalmelta on lupa odottaa askelia tuohon suuntaan, Lukka taas saattaa satunnaisesti loistaa hyökkäyspäässä, mutta puolustuspään heikkous pistää ehdottomasti 3 koriin Matinmikon ja Matinpalon kanssa. Sitten nämä Wallit, Vainiot yms. Ei pitäisi liigatasolla kaukalossa edes esiintyä, mutta Vainiota on täällä peluutettu ykkösparissakin, joka kertoo paremmin kuin mikään, että kusessa ollaan.Tarvitaan yksi kärkikenttien pakki joukkueeseen. Ei voi laittaa kentälle selviytymään Matinmikkoa Wallia vastaavaa...
Taidan olla vanha, mutta ymmärsin tästä viestistä ainoastaan sanat "yllättäen" ja "Ässät". Muut oli täyttä hepreaa.Liigaplotin ExG yllättäen 3.03-3.42 Ässille.
Yksinkertaistaen: jos peli olisi mennyt kuin elokuvissa niin Ässät olisi voittanut Lukon 0,39 maalilla :)Taidan olla vanha, mutta ymmärsin tästä viestistä ainoastaan sanat "yllättäen" ja "Ässät". Muut oli täyttä hepreaa.
Ei hätää, lue täältä ja maaliodottamat tulee tutuksi:Taidan olla vanha, mutta ymmärsin tästä viestistä ainoastaan sanat "yllättäen" ja "Ässät". Muut oli täyttä hepreaa.
Mulla kulkee kiinnostus ja ymmärrys käsi kädessä noiden tilastojen kanssa.Taidan olla vanha, mutta ymmärsin tästä viestistä ainoastaan sanat "yllättäen" ja "Ässät". Muut oli täyttä hepreaa.
- Lukko ei vaan kertakaikkiaan ole sopinut Selinin Ässille vastustajaksi.
Mielestäni tappio oli harmittava, mutta en kauden etenemisen osalta tekisi mitään johtopäätöksiä eilisen perusteella
No itse pistän sen ekan Volkovin piikkiin toisessa Nyman taisi olla hieman alueella ja ohjasiko jalalla?! Kolmannessa Killinen löi kiekon Piipposen lapaan ja karmea maski maalilla. En nyt tiedä olisko edes Linus näistä 2 ja 3 maalista ottanut kumpaakaan. Ehkä toisen.Ehkä esitän vain kainon toiveen, että Volkov ei oikeasti niin heikko molari ole kuin miltä ensimmäinen erä näytti.
Molemmat, koska olisi ollut tilanteen päällä.No itse pistän sen ekan Volkovin piikkiin toisessa Nyman taisi olla hieman alueella ja ohjasiko jalalla?! Kolmannessa Killinen löi kiekon Piipposen lapaan ja karmea maski maalilla. En nyt tiedä olisko edes Linus näistä 2 ja 3 maalista ottanut kumpaakaan. Ehkä toisen.
Molemmat, koska olisi ollut tilanteen päällä.
Ohjasiko Nyman tuon kiekon maaliin vasta Volkovin takaa?
Aika erikoisia kommentteja lukkopelistä ja Selinistä, tappoi otti näemmä yllättävän koville. Olihan siinä luvattua aitoa yritystä alussa, mutta helpot maalit muuttivat ottelun luonteen. Tommoseen alkuun tarvittaisiin se johtomaali, ottelun koko kulku olisi voinut olla toisenlainen. Nyt seuraava lukko-ottelu on jo 25.9 la, joten siinä uusi yritys kotona, siinä se voitto vasta hyvältä maistuisikin. Varsinkin kun näillä näkymin tulen itse paikalle.
Vie se sinne Prisma Gaming pisteelle, saa hakata pleikkaria siellä koko pelin ajan. Katsomon puolella olis vaan k18 matskua tarjolla.Sama täällä muuten, joka tapauksessa varmuudella ollaan pojan kanssa Porissa juuri 25.9 viikonloppuna. Mutta nyt kun näiden Lukko-ottelun kanssa tilanne on näin surullinen kuin on, niin uskaltaako Isomäkeen tuolloin eskari-ikäistä edes tuoda..
Vie se sinne Prisma Gaming pisteelle, saa hakata pleikkaria siellä koko pelin ajan. Katsomon puolella olis vaan k18 matskua tarjolla.