Ässät - Jokerit La 2.10.2004

  • 24 956
  • 193
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Gepardi
Normaalia se on hävityn jääkiekko-ottelun jälkeen.

Ei, se ei ole normaalia. Se on vitun typerää..

Tai en minä tiedä.

Ketkä ihmeen riemuidiootit vittuilevat suurinpiirtein neljälletuhannelle porilaiselle? Tai ylipäänsä? Onko tämä sangen yleinenkin tapahtuma? Että mennään ja kruunataan paska päivä (oma tiimi hävisi) ottamalla käkeen. Itse en ainakaan näe mitään muuta mahdollisuutta tuossa, sillä porukka oli vieraassa kaupungissa ja hallilta puski juuri tuhannet porilaiset kotia kohti (?).

Ettätuota... kerro nyt, gepu, mikä helvetti tuossa on "normaalia"?
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Loistava peli oli ja huutaa yritin minäkin kaikkeni(virtasen paita päällä). Tappeluita en nähnyt, mutta tosiaan sanon sen minkä olen ennnekin sanonut, eli aivan saatanan tyhmää viikonloppu pelissä vittuilla kotiporukan faneille. Ei väkivalta kivaa ole, mutta ihmismielen tietäen sellainen tulee jos känniset vittuilevat toisille kännisille. Omaa noloutta on jos turpaansa saa. Asialliset vierasjoukkeen kannattajat eivät varmaan saa turpaan, mutta nämä rääväsuut saavat juuri sellaisen opetuksen jota kerjäävät.

Toivon kuitenkin, että kukaan sivullinen ei ole joutunut kärsimään. Rääväsuut jos sai turpaan, niin oikein oli.

EDIT: Kiitoksia Ässät!
 
Viimeksi muokattu:

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti metsänpeikko


Niin, ja katsomossahan olivat säälittäviä idiootteja kaikki, jotka tappeluun ryhtyivät, sekä omat, että vieraat. Kai sen nyt käsittää, että vastapuolelta tulee provoilua aina. Fiksumpi vaan jättäisi nuo typerät huutelut omaan arvoonsa.

Täysin samaa mieltä. Tappelut kuuluvat ihan muualle kuin katsomoon tai jäähallin parkkipaikalle. Kyllä huudella saa ja muuta hyvän maun rajoissa, mutta sen verta pitäisi muitakin paikalla olioita kunnioittaa että nyrkit pysyisivät piilossa.

Ihme kyllä ei edes kauheesti vituta tämä tappio Porin Ässille. Kyllä tottakai odottelin tästä pelistä kolmea sarja pistettä Jokereille, mutta ilmeisesti ässät taisteli joka kiekosta, pelasi paremmin ja näin myös varmaan ansaitsi voiton. Onnittelut siitä.

Kummallakin joukkueella on kyllä tällä hetkellä aivan maailman luokan maalivahdit. Hyvä Thomas ja Langkow, jatkakaa samaan malliin.
 
Viestin lähetti Tuamas
Väittäisin, että kukaan edes jotensakin asiallisesti käyttäytynyt ei joutunut kärsimään.

Edelleen, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Tuo on aivan totta. Juuri näin. Mikäli Jokerifanit olisivat kävelleet bussilleen laulaen pelkästään Jokeri lurituksiansa ei mitään vahinkoa olisi tapahtunut. Mutta vittuilla 4000 Ässäkannattajalle lauantaina Porin Isomäen jäähallin edessä, kun kannattajat voitonriemuissaan ja hieman maistissa tulevat ulos hallista. Vittuilla heille pyhästä asiasta. Ässät on Porissa suuri juttu ja siitä ei kannata ulkopaikkakuntalaisen vittuilla, varsinkaan LAUANTAINA SUORAAN PELIN JÄLKEEN. Onko tuossa mitään järkeä? Eipä ole ihme mikäli on turpaan tullut. Se nyt vain on tosi.
 

Peltsi

Jäsen
Viestin lähetti Zauli

Toivon kuitenkin, että kukaan sivullinen ei ole joutunut kärsimään. Rääväsuut jos sai turpaan, niin oikein oli.

Hienoo, tämähän antaa vähän lisäselvityksiä tähän toimintaan. Turpiin vaan kaikkia, jotka arvostelee/haukkuu toisen joukkuetta.

Idiotteja on molemmilla puolilla ja typeryyksiä tulee huudeltua puolin sun toisin. Jos tilanne kehittyy "nokkapokaksi" ja järjestyksenvalvojat ei puutu siihen sitten ollaan heikoilla jäillä.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti Peltsi
Hienoo, tämähän antaa vähän lisäselvityksiä tähän toimintaan. Turpiin vaan kaikkia, jotka arvostelee/haukkuu toisen joukkuetta.

Idiotteja on molemmilla puolilla ja typeryyksiä tulee huudeltua puolin sun toisin. Jos tilanne kehittyy "nokkapokaksi" ja järjestyksenvalvojat ei puutu siihen sitten ollaan heikoilla jäillä.
No joopa joo. Siellä on kuitenkin todennäköisesti käyttäydytty täysin idioottimaisesti, helsinkiläiseen tapaan. Ei ole silloin mikään ihme jos saa turpiinsa. Eivätkä järjestyksenvalvojatkaan aina ehdi joka paikkaan.

Jos vastapuolen kannattajille vittuilu on normaalia, kuten Gepardin mielestä, niin silloin vasta heikoilla jäillä ollaankin. Onneksi yhdessäkään pelissä missä olen käynyt, en ole tuollaiseen törmännyt.
 

Muovilapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin eikös Jokereilla (Fc Hc) ollut nämä SPH:t ja 116% gayssit. Fanikulttuuri on aina hieno asia ja laulut kuuluvat asiaan, mutta haiskahtaa jo hieman tarkoitushakuiselta nämä "pienet vittuilut"

Ässät kuitenkin voitti ja se on pääasia.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voittoputkessa

Viides voitto. Jokerit kaatui hienossa lauantaipelissä. Ässistä ei onnistujia puuttunut vaan joka mies täytti paikkansa. Langkow esitti muutaman todellisen pelastuksen. Laidat ryskyivät ajoittain todella taajaan.
Tuomareiden silmätikku Nielikäinen sai tänään kärsiä maineestaan ja siitä, että pelaajien nimet painetaan paidan selkään. Laitataklausjäähy tilanteesta, jossa Nielikäinen ajoi Jokeripelaajan päin laitaa todella rauhallisin ottein. Tuleva taklaus näkyi jo selvästi hetkeä ennen. Ajamalla rajusti päin olisivat laitataklauksen merkit voineet täyttyäkin. Jokeripelaaja oli irti laidasta ja Nielikäisellä oli tarpeeksi vauhtia jyrätä kaveri lyttyyn. Harmi että paidan selkämys ja nimi paidassa olivat suoraan kohti Reijo "mursu" Ringbomia.
Myös tämä kolmannen erän lopussa tullut kymppi oli outo. Metropolit huuteli ja tökki ilmeetöntä ja sanatonta Nielikäistä molempien luistellessa pelikatkolla kohti vaihtoa. Ensin Pasi kaarsi pois linjurien tullessa "väliin". Vielä toistamiseen Pasi kaarsi pois ja jäi odottelemaan, että tilanne rauhoittui. Viimein hän kuitenkin huusi jotain Metropolitille mennessään ohi Jokeriaition. Tämä oli sitten viimeinen pisara Reijolle, vaikka juuri tässä tilanteessa Nielikäinen avasi suunsa ensimmäisen kerran. Metropoliitti siis kyllä sai huudella pidemmän aikaa ilman jäähyä.
Isomäessä oli taas tunnelmaa ja väkeä vanhaan malliin. Ensimmäisessä pelissä tuntui siltä, ettei tästä tule mitään ilman Korpisaloa, eihän joukkue edes tunnut Ässiltä useiden pelaajavaihdosten ja Korpin puuttumisen johdosta. Nyt tilanne on jo toinen. Tämä joukkue on Joukkue isolla Jiillä ja Ässät isolla Äällä. Vielä kun saadaan Korppi takaisin kehiin ja pelataan samalla tyylillä ja tuloksilla on huuma valmis.
Toivottavasti nyt on otettu opiksi viime vuodesta eikä aleta leijua hyvin menneiden pelien jälkeen. Jalat maassa nyt!

Ottelun jälkeinen kahina tapahtui kai vanhan pääsisäänkäynnin ulkopuolella? Ainakin siinä oli jo jonkinlaiset uhittelut ja sanailut käynnissä kävellessäni siitä läpi. Tosin tässä vaiheessa oli vielä virneet naamoilla molemmin puolin vaikka ääntä alkoikin jo olla. Minuutin päästä sitten jo poliisiauton pillit alkoivat soida ja muutaman minuutin päästä tulikin jo ambulanssi vastaan.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Jurvanen

Ettätuota... kerro nyt, gepu, mikä helvetti tuossa on "normaalia"?

Normaalia, yleistä. En tiedä, ehkä käsitit minut väärin, tai selitin epäselvästi. Tarkoitin kuitenkin tuolla normaalilla, että sitä tapahtuu joka puolella, en ole väittänyt etteikö se olisi 'vitun typerää'. Yritän vain sanoa, että pitää olla välittämättä niistä idiooteista, jotka siellä vittuilee. Itse siinä idiootiksi muuttuu, kun menee niitä pieksemään.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vierasjoukkueen fanien päänaukomiset heidän kannalta hävityn matsin jälkeen. Korkeintaan huudot tekevät minut huvittuneeksi ja tyytyväiseksi siitä, että tappio otti koville. Ja kuten aiemmin sanoin, riippuu tietysti minkälaista vittuilua sieltä tuli yms.
 

TheHaunted78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä Ässät! Hienosti osu yx vasen koukku narrifanin leukaperiin! Kannattaa tulla huuteleen? Vitun homot...
 

Hexagon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti TheHaunted78
Hyvä Ässät! Hienosti osu yx vasen koukku narrifanin leukaperiin! Kannattaa tulla huuteleen? Vitun homot...

Huoh...

Sori chat.

Itsekin olis paikanpäällä ja kyllä oli hyvää viihdettä.

Ässien puolustus alkaa löytämään oikean sävelen tilanteiden hoitamiseksi.Ei paljon narripaidat ässämaalilla seisoskelleet.

Lupaavaa peliä.

Ihanaa katsottavaa. tahtoo lisää, tahtoo lisää..NAM!!

Tekstini taso alkaa olemaan jo niin alhainen että on pakko lopettaa ettei ala jo itseäkin häiritsemään..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Voittoputkessa

Viestin lähetti 1Euro
Nielikäinen avasi suunsa ensimmäisen kerran. Metropoliitti siis kyllä sai huudella pidemmän aikaa ilman jäähyä.

Ehkäpä Repa ei osaa englantia? Voisin kuvitella Metron puhutelleen Nielikäistä juuri tuolla varsin kansainvälisellä kielellä... ;)

Niinpä niin, takkiinhan sieltä tuli ja maalinteko tuntuu olevan taas kerran Jokereille kuin tervan juontia. Miksi joka ikinen kausi se on noin vaikeaa? Kylmä totuus on, ettei Jokereilta löydy tämän kauden joukkueessa (ainakaan vielä...) yhtään kunnon snaipperia ja se näkyy maalipaikkojen tuhlailuna näissä tiukoissa peleissä.

Onnittelut Ässille, ilmeisesti varsin ansaittu voitto. Ja mitä minä sanoin, Pasi on kiltti kuin nallekarhu: Antaa Metron nalkuttaa ja heittää kuittia perään vasta tilanteen jälkeen. Ja laitataklauksessakaan ei vetänyt tilannetta täysillä... Pasi on lisäksi varsin mukavassa pistetahdissa. Onko räyhääjästä tullut pelimies?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti TheHaunted78
...Hienosti osu yx vasen koukku narrifanin leukaperiin! Kannattaa tulla huuteleen? Vitun homot...
kehtaat vielä tänne tulla kehumaan osumista ja tuskin oli edes sinä itse asialla vaan joku muu puolestasi? Kehtaat vielä nimitellä muita... häpeä.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnittelut täältäkin Ässille voitosta. Satakunnan kiekolla menee nyt hyvin, toivottavasti sama trendi jatkuu.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Gepardi
Normaalia, yleistä. En tiedä, ehkä käsitit minut väärin, tai selitin epäselvästi. Tarkoitin kuitenkin tuolla normaalilla, että sitä tapahtuu joka puolella, en ole väittänyt etteikö se olisi 'vitun typerää'. Yritän vain sanoa, että pitää olla välittämättä niistä idiooteista, jotka siellä vittuilee. Itse siinä idiootiksi muuttuu, kun menee niitä pieksemään.

Tämähän on se hyväksi havaittu fraasi: "Älä lyö idiootteja: itsestäsi vain tulee idiootti" tai mitenkäs se menee...

Jos tätä on joka puolella Suomea, niin.. olen järkyttynyt. Silti pysyn kannassani (vaikka jankkaaminen on typerää): JOS aukoo, sen tekee omalla vastuullaan. JOS on niin typerä, että aukoo pienessä maistissa olevalle porilaisyleisölle/ raumalaisyleisölle / Hämeenlinnalaisyleisölle / you name it, joka poistuu pienessä maistissa omasta hallistaan, niin eikö pitäisi arvata seuraukset?

Ainakin Porissa, jossa on vain yksi lätkäjoukkue, se on pyhä asia. Uskaltaisin väittää, että Porissa porukka käy ihan oikeasti katsomassa "lätkää" taskulämpimät povarissa (joskus lauantaisin) eikä "jääkiekkoa" pukupäällä firman tiketillä.

Tulihan paha yleistys. Mutta.. jos joku tajusi minun pointin, saa vapaasti muokata sen ymmärrettävään muotoon. Itse en siihen pysty.

Olen TÄYSIN sillä kannalla, että he, jotka vittuilevat noin tuhannelle (?) jääkiekon ystävälle joukkue X:n suorituksesta, saavat käkeen. Turha siinä on heitä puolustaa.

Eri asia on sitten tämä maastakenkiminen sunmuu. Viattominen ahdistelu jne jne. SE ei tietenkään ole oikein, mutta...

toistetaan vielä kerran: Näiden viestien perusteella: "They had it coming"
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti Jokeriarska
Mikäs on porilaiseen tapaan? Tai älä kerrokaan.
Tuo nyt oli tarkoitettu vaan Peltsille, joka sanoi että käytiin kimppuun "takaapäin, porilaiseen tapaan". Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti.

Enkä mä kyllä osaisi kertoakaan, kun en ole porilainen, onneksi.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Itse otteluhan oli hienoa viihdettä hyvässä tunnelmassa. Ässät taisteli ja ansaitsi voittonsa.

Ilmapiiri nyt oli aika räjähdysherkkä läpi ottelun eikä pienet kahakat varmaan ketään yllättäneet. Summerin soitua kävelimme seuruuemme kanssa autolle päin ja kuuntelimme suut virneessä tyypillistä maakuntahömppää ja Karhu-lippisten seasta kuulunutta vittuilua. Itse olen tämän rähinäiän ohi päässyt enkä moisesta huutelusta ole moksiskaan, mutta etenkin osa joukkomme fudisfaneista ovat ilmeisesti tähän juuttuneet. Typerää uhoa ja tarkoitushakuista vittuilua molemmin puolin. Tästä ketjusta saa jostain kumman syystä sellaisen kuvan, että Jokerifanit olivat se ainoa vittuileva osapuoli. Just det.

Päätin, että parempi kävellä suoraan autolle, ettei tarvitse yötä viettää putkan puolella kunnes tämä yksi Porin lahja maailmalle alkoi haastamaan riitaa ystävälleni. Menin väliin, jottei tarvitsisi nyrkkejä heilutella ja työnsin kaveriani pois tilanteesta, kun yht´äkkiä takaapäin tulee nyrkkiä takaraivoon. Vitun hienoa käytöstä, mutta kai tämäkin sitten oli Jokerifani Ässä-valeasussaan?

Onneksi oli poliisi vieressä, sillä muuten luultavasti nukkuisin nyt paskaisessa putkassa maan puolueellisimpien poliisivoimien hellässä hoidossa. Uskon omaavani aika kovan sietokyvyn riidanhaastotilanteissa, mutta takaapäin tulevat päällekarkaukset sen ylittävät.

Tiedän, että nämä ovat yksittäisiä tapauksia, mutta jotenkin näitä tuppaa sattumaan liigapaikkakunnista aina nimenomaan Porissa. Ei sen puoleen, oli meilläkin vitun tyhmiä jannuja mukana.

- Mikko @ PM´s.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Jurvanen

Olen TÄYSIN sillä kannalla, että he, jotka vittuilevat noin tuhannelle (?) jääkiekon ystävälle joukkue X:n suorituksesta, saavat käkeen. Turha siinä on heitä puolustaa.

Vähän jänkkäämiseksihän tämä menee ja hieman offtopiciksikin, mutta jatketaan nyt silti (ihan ystävällisin mielin) :
Kirjoituksistasi saa sen kuvan, että hyväksyt sen, että vittuilijat saavat turpaansa? Toivottavasti olen väärässä.
Sanoilla sanoja vastaan, nyrkeillä nyrkkejä.

EDIT: Ja vieläpä kun näköjään Jokerifanit eivät olleet ne ainoat, jotka siellä riitaa haastoivat.
 
Viimeksi muokattu:

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Gepardi
Kirjoituksistasi saa sen kuvan, että hyväksyt sen, että vittuilijat saavat turpaansa? Toivottavasti olen väärässä.
Sanoilla sanoja vastaan, nyrkeillä nyrkkejä.
Taitaa pointtisi olla joillekin Tekken-maailmassa eläville karhuille vähän turhan vaikea ymmärrettäväksi.

Joku väitti, ettei fanien välinen vittuilu ole normaalia. Siis mitä helvettiä? Millä tahansa (okei, junnumatseissa vähemmän) liigapaikkakunnalla saa joka ikinen kerta ottaa vittuilua vastaan, mitä se on jos ei normaalia? Jos IFK-fanit huutavat "Hjalliksen huoraa" niin eivät Jokerifanit pistä mellakkaa pystyyn vaan huutavat jotain yhtä järkevää vastaukseksi. Jotain tällaista odottaisin myös maalaisilta, vaikka käyttäytymiskulttuuri siellä vähän perässä laahaakin.

Päivän juntein idiootti -palkinnon saa tällä kertaa nimimerkki Jurvanen kommentillaan: "Olen TÄYSIN sillä kannalla, että he, jotka vittuilevat noin tuhannelle (?) jääkiekon ystävälle joukkue X:n suorituksesta, saavat käkeen. Turha siinä on heitä puolustaa."

Go for it boooi.

- Mikko
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Pelistä:

Ottelu oli viihdytävä ja semmoinen mitä olen odotellut pidemmän aikaa Isomäessä nähdäkseni. Molemmat joukkueet pelasivat hyvää ja vauhdikasta peliä jonka kylläkin arvon pillipiipari Reijo R. meinasi pilata tyystin aivan linjattomalla viheltämisellään, herra varjele liigamme eräiden piipareiden surkeaa tasoa. Ässille (ja Jokereille toki) iso kiitos viihdyttävästä kiekko-illasta, tämmöistä esitystä vähintään jatkossakin NIIN jo on kumma jos ei Porilainen kiekkokansa löydä itseään hallille?

Rähinästä:

Itse en nähnyt tai edes kuullut tapahtumia, mutta jonottaessamme pois hallilta arvelimme vastaantulevien maijojen merkitsevän juuri syntynyttä otsaanlyöntikisailua. Se että tuommoista tapahtuu on todella valitettavaa, ja huonoa mainosta väkisinkin myös itse lajillekin. Ei vain mahdu allekirjoittaneen järjenjuoksuun ko. toiminta, saadaan muuten hyvästä tapahtumasta ns. paska maku sekä puolin että toisin, surkeimmassa tapauksessa näiden marginaalisten riidanhaastajien (edelleen molemmin puolin) johdosta on mahdollista jonkinasteinen "kuitti" kun näiden fanien edustamat joukkueet kohtaavat. Riitaan/tappeluun tarvitaan AINA ne kaksi osapuolta.

Koitettaisiin vaan myös pitää pois se pahin kirosana ajatuksistakin, ja sehän on se kuuluisa: YLEISTÄMINEN.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ringbom

Niin, mainittakoon vielä että mielestäni Ringbomin linja oli pääosin erityisen hyvä. Otti estämiset/kahvaamiset todella hyvin alusta asti pois. Lisää tätä. Tosin Ringbom ei osannut vielä pitää samaa linjaa koko ajan ja jätti näkemättä parit koiruudet.

Jussi Aho kertoi ottelun ja lehdistötilaisuuden jälkeen, että Toivola oli halunnut erotuomaritarkkailija Juholan kanssa kahdenkeskisen palaverin, aiheena Ringbom. Uskon, että Toivola halusi jutella nimenomaan Nielikäis-lisästä, eikä yleisestä illan tuomarilinjasta.

Älkää nyt enää täällä jatkako provosointia ja kertoko yksipuolisia näkemyksiä ikävästä lieveilmiöstä pelin jälkeen. Sekä "porilaiset", että "helsinkiläiset".
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Loistava peli Ässiltä, porukka pelasi joukkueena järkevästi, hyvin ja kovaa, laidat rymisi välillä oikein kunnolla. Ässistä onnistuivat jokaikinen ukko, kenellekkään ei tullut pienintäkään mokaksi luokiteltavaa virhettä. Kolme pistettä isolla rahalla kootulta sarjajohtajalta on namia, ai että sentään. Erikoistilanne pelaamisessa pisti silmään Jokerien yv-tehottomuus vai oliko se sitten Ässien hyvyyttä? En tiedä, mutta muutama narrien yv meni siihen kun yritettiin saada kiekko hyökkäysalueelle ja etukäteen pelkäsin nimenomaan narrien hurjana pidettyä ylivoimaa. Tuo kavennusmaali harmittaa Langkow'n puolesta, muuten olisi ollut kauden eka nollapeli ja mitä joukkuetta vastaan! Ja eikös se ollut niin että ennen tätä iltaa Thomasin selän taakse ei ollut mennyt yhtään kiekkoa alivoimalla, vai muistanko väärin? Jokereilla alkoi toisessa erässä kuuppa kiehua yli, Thomas hakkasi mailaansa kiukuspäissään jäähän ja Metro oli ihan hiilenä kun Pasit Peltonen ja Nielikäinen hieman tanssittivat.
Yleisömäärä oli pienoinen pettymys, odotin että 5000:nen haamuraja olisi mennyt rikki mutta kun ei.
Kiitos Ässät!! Tätä lisää!!
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Gepardi
Vähän jänkkäämiseksihän tämä menee ja hieman offtopiciksikin, mutta jatketaan nyt silti (ihan ystävällisin mielin) :
Kirjoituksistasi saa sen kuvan, että hyväksyt sen, että vittuilijat saavat turpaansa? Toivottavasti olen väärässä.
Sanoilla sanoja vastaan, nyrkeillä nyrkkejä.

EDIT: Ja vieläpä kun näköjään Jokerifanit eivät olleet ne ainoat, jotka siellä riitaa haastoivat.

Jatketaan vain. Ei minulla tässä mitään.

Siis. Kun omaan sellaisen taidon, että ei osaa sanoa asiaa, niin kuin tarkoittaa. Öh. Miten tämän nyt sanoisi.

Uusi yritys: tarkoitin, että on täysin odotettavissa. En puolla. Väittäisin vain, että se on todennäköistä, että he saavat käkeen.

Väkivallan kannalla en ole. Yritän tässä vaan ängetä pointtia, että maistissa olevalle junttilaumalle on turha vittuilla.

Ja myönnettäkööt, että tuo Playmakerin kuitti oli suht ansaittu. Auttaako tuo korjaus yhtään? Jos ei, niin olen sitten juntti idiootti. Poristahan tässä...
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti TheHaunted78
Hyvä Ässät! Hienosti osu yx vasen koukku narrifanin leukaperiin! Kannattaa tulla huuteleen? Vitun homot...

Tähän on varmaan jo n.37 muuta sälliä puuttunut, mutta pakko tähän on kommentoida!
Ethän ihan tosissasi tuota sanonut, ethän?
Tai jos sanoit, olit varmaan 3,6% simassa, eikö niin?

Pitkästä aikaa oikein hieman hävetti lukea Ässä-fanin tekstiä, ei hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös