Viestin lähetti korkki
Ja jos nyt jotain todisteita siitä neitimäisyydestä tarttee sanoa niin ehkä ne oli narrifanit jotka tässä ketjussakin mainitsivat pyytäneensä poliisia apuun. Olisivat kovat pojat tapelleet ihan ilman poliisien apua niin olisi nähty montako pääsee fanibussille asti.
Neitimäisyyttä tai ei, mutta sivistynyttä ainakin.
Itse istuin siinä vieressä, missä ne porilaiset riehui kaljaoineen. Eivät ne minua pahemmin häirinneet, enkä minä niille huudellut mitään maalaisjuttuja. Ehkä siksi etten ole koskaan edes stadissa asunut. Kannustin vain omia, ja ainoa huutamani asia, minkä voi millään liittää Ässiin on "Hyvä Patu!". Jotkut tosin joutuivat väittelyyn keskenään, eivätkä järkkärit tehneet mitään, hymyilivät vaan. Minusta siinä kohtaan on ihan asiallista vinkkaa asiasta kytille sen sijaan, että ne pleksi systeemit olis hajotettu, ja hampaita lentänyt. Tosin, kaikilla mielipiteensä.
Erätauoilla tapasin käytävillä näitä Ässäfaneja, ja ihan hyvin kaikki sujui. Pystyttiin juttelemaan ihan inhimillisestikkin muutaman kanssa.
Pelin jälkeen tietenkin pettyneenä menen kättelemään ja onnittelemaan muutamia vastaan tulevia Ässä-faneja.
Hallissa joku yksittäinen mies otti olkapäistä kiinni ja tönäisi ja haukkui Jokereita paskaksi. Jee, todella kova äijä!
Astuessani uloos hallista, joku isokokoinen nahkatakki mies tulee huutamaan ja haukkumaan milloin jortikan ja milloin hjalliksen huoraksi ja vaikka miksikä muuksi. Sattumalta Jortikka käveli silloin parin metrin päässä ohi, ja sanoin kaverille et miksi ei menisi suoraan Jortikalle avautuu, jos niin kerta vihaa sitä?
No kaverihan meni Hannun juttusille, Jortikka kuunteli jonkun aikaa, sanoi pari valittua sanaa, ja porilainen katosi jonnekkin kauas pois. Muita ongelmia minulla ei porilaisten kanssa ollut, sain rauhassa kävellä bussille, mutta näin kuinka iso jengi ässäfaneja taputtivat, ja huusivat ässiä.
Ymmärrän jos jollain on alemmuuden tunnetta, ja siksi haluaa tulla tytöille uhkailemaan, mutta johonki vois sentään vetää rajan. Minulla ei ole mitään ässäfaneja vastaan, päinvastoin. Muutama perhetuttu on näitä perusporilaisia, ja niiden kanssa juttu toimii ihan hyvin. On se hyvä että fanitkin tuovat vähän väriä peliin! Kiitos Ässät loistavasta vastustajasta!