Viestin lähetti Gepardi
Normaalia, yleistä. En tiedä, ehkä käsitit minut väärin, tai selitin epäselvästi. Tarkoitin kuitenkin tuolla normaalilla, että sitä tapahtuu joka puolella, en ole väittänyt etteikö se olisi 'vitun typerää'. Yritän vain sanoa, että pitää olla välittämättä niistä idiooteista, jotka siellä vittuilee. Itse siinä idiootiksi muuttuu, kun menee niitä pieksemään.
Tämähän on se hyväksi havaittu fraasi: "Älä lyö idiootteja: itsestäsi vain tulee idiootti" tai mitenkäs se menee...
Jos tätä on joka puolella Suomea, niin.. olen järkyttynyt. Silti pysyn kannassani (vaikka jankkaaminen on typerää): JOS aukoo, sen tekee omalla vastuullaan. JOS on niin typerä, että aukoo pienessä maistissa olevalle porilaisyleisölle/ raumalaisyleisölle / Hämeenlinnalaisyleisölle / you name it, joka poistuu pienessä maistissa omasta hallistaan, niin eikö pitäisi arvata seuraukset?
Ainakin Porissa, jossa on
vain yksi lätkäjoukkue, se on pyhä asia. Uskaltaisin väittää, että Porissa porukka käy ihan oikeasti katsomassa "lätkää" taskulämpimät povarissa (joskus lauantaisin) eikä "jääkiekkoa" pukupäällä firman tiketillä.
Tulihan paha yleistys. Mutta.. jos joku tajusi minun pointin, saa vapaasti muokata sen ymmärrettävään muotoon. Itse en siihen pysty.
Olen TÄYSIN sillä kannalla, että he, jotka vittuilevat noin tuhannelle (?) jääkiekon ystävälle joukkue X:n suorituksesta, saavat käkeen. Turha siinä on heitä puolustaa.
Eri asia on sitten tämä maastakenkiminen sunmuu. Viattominen ahdistelu jne jne. SE ei tietenkään ole oikein, mutta...
toistetaan vielä kerran: Näiden viestien perusteella: "They had it coming"