Ässät finaaleissa 2013 – Tammerkoskesta huuhdotaan kultaa?

  • 70 630
  • 355

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
No, jätä varmuuden vuoksi väliin. Mun pumppu ei kestä, jos tulee game7.

Harmittaa, kun jää huominen paikan päällä väliin, mutta livenä kuitenkin jännitetään.

On muuten vaimokin ruvennut seuraamaan välieräsarjan alusta saakka tiiviisti lätkää, mitä pidän yhtenä suurena ihmeenä.

Päätin että jos menee seiskaan niin en katso enkä kuuntele, menen vaikka puuhommiin, huomenna paikan päällä ja jos mestaruus tulee niin vihjasin että voi olla että torstaina en töihin tule.

Vaimoa ei myöskään smliiga ole ennen kiinnostanut yhtään, eilenkin kuuntelivat töissä peliä, tyypillinen glory hunter:), onneksi ei sentään käy täällä...ainakaan tietääkseni?!
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No, jätä varmuuden vuoksi väliin. Mun pumppu ei kestä, jos tulee game7.

Samat täällä. Eilen Tampereella olin kyllä kaikella sydämellä ja tunteella mukana sen 5 erää, sitten iski jo heikotus. Ei perkele, ei tällaista kestä kukaan. Toivon kuitenkin, että homma ratkeaisi huomenna, niin pumpun jännityksestä pettäessä tulisi hauskasti (hahaha) poistuttua ironisesti syntymäpäivänään.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tänään Porissa halki, poikki ja pinoon. Eikä mitään jossittelua. Peruspäivärutiinit ja täysillä kohti iltaa, niin pelaajat, toimihenkilöt kuin fanitkin. Jännitys vatsanpohjassa on älytön ja kutkuttaa, mutta älkää päästäkö ajatuksia valloilleen. Pelatkaa ja KANNUSTAKAA loppuun asti omia älkääkä sortuko vastustajan solvauksiin. Perusasiat kunnossa, niin sillä se tulee, Kannu jää Poriin. Loppuviikko vapaaksi. Tsemppiä!
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samat täällä. Eilen Tampereella olin kyllä kaikella sydämellä ja tunteella mukana sen 5 erää, sitten iski jo heikotus. Ei perkele, ei tällaista kestä kukaan. Toivon kuitenkin, että homma ratkeaisi huomenna, niin pumpun jännityksestä pettäessä tulisi hauskasti (hahaha) poistuttua ironisesti syntymäpäivänään.

Täytyy nyt jo etukäteen onnitella, jos sattuu käymään kylmät:D
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Myös tsempit täältä! Kannu kotiin tänään!!

35 vuoden odotus on ohi ja Porissa hulluus pääsee valloilleen.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Siitä voi olla varma että on tämä kylä totaalisen sekaisin JOS tänään nostellaan kannua. Lippua matsiin ei ole, mutta mennään sitten raviradalle kahtelemaan. Kyllä jännittää huh huh.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mikäli tänään hoidatte mestaruuden kotiin, muistakaa ässäkannattajat kiittää Juha Salmun persettä, ilman sitä pyllistelyä eräässä game 6'n jatkoerässä ette olisi nyt tässä tilanteessa.

*hymiö*
 
Mikäli tänään hoidatte mestaruuden kotiin, muistakaa ässäkannattajat kiittää Juha Salmun persettä, ilman sitä pyllistelyä eräässä game 6'n jatkoerässä ette olisi nyt tässä tilanteessa.

*hymiö*
Kiitos Juha Salmun perseelle. Tuosta ihmeellisestä perseestä huolimatta Ässät olisi voinut tehdä ratkaisumaalin jostain toisesta tilanteesta tai mahdollisen Mestis-visiitin jälkeen nousta raketin lailla suomalaiselle kiekkotaivaalle.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Ensimmäinen ottelupallo Ässillä kotiluolassa ja miljoonan taalan paikka taputella sarja. Ajatus Pata-joukkueelta ei kuitenkaan saa yhtään karata seuraavaa vaihtoa pitemmälle. Tapparalla ei selkä seinää vasten Isomäessä ole mitään hävittävää ja tätä taustaa vasten odotettavissa on tasaisin peli, mitä Porissa on tähän asti tässä sarjassa nähty. Molempien joukkueiden pelaajat tiedostavat varmasti panokset, enkä usko esim. Ässien kohdalla mihinkään ylilataukseen. Etu Ässille ehkä Isomäen pienemmästä kaukalosta, verrattuna Tampereen Hakametsän lentokenttään.

Olin 1. luokalle kouluun menossa seuraavana vuonna, kun Ässät viimeksi suomenmestaruuden vei -78. Maajoukkueen tähtinä ja pikkupojan idoleina viiletti tuolloin nippu sen ajan Ässä-pelaajia. Joko olisi aika jälleen olla taivaankappaleiden oikeassa asennossa, että yli 30 vuotta kannattamalleni Ässä-joukkueelle tulisi vihdoin kaivattu mestaruus kaikkien ylä- ja alamäkien jälkeen..?
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Mites on muilla pelipäivän aamu mennyt?

Itsellä oli heti aamusta alkaen vaikea jopa pitää naamaa peruslukemilla kun kuunteli patasydäntä matkalla toimistolle. Alahuulihan siinä väkisin väpätti ja illan tapahtumia kelailtiin etukäteen.

Ei oo kyllä työnteosta tullut helvatan persettäkään tänään. Onneksi ei ole enään kovin montaa tuntia kiekon putoamiseen....
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mites on muilla pelipäivän aamu mennyt?

Itsellä oli heti aamusta alkaen vaikea jopa pitää naamaa peruslukemilla kun kuunteli patasydäntä matkalla toimistolle. Alahuulihan siinä väkisin väpätti ja illan tapahtumia kelailtiin etukäteen.

Ei oo kyllä työnteosta tullut helvatan persettäkään tänään. Onneksi ei ole enään kovin montaa tuntia kiekon putoamiseen....

Itse olen nämä elämääkin tärkeemmät päivät kikkaillut vapaaksi. Jos olisin miljonääri tai edes tuhatööri, niin olisin jo lentänyt Poriin, ja vähintään raviradalla nauttimassa menosta. Nyt kuitenkin täytyy luottaa nelosen streamin toimivuuteen täällä kaukana. Turhaa se on tänään mitään järkevää koittaa saada aikaan, ei siitä mitään kuitenkaan tule.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Itse olen nämä elämääkin tärkeemmät päivät kikkaillut vapaaksi. Jos olisin miljonääri tai edes tuhatööri, niin olisin jo lentänyt Poriin, ja vähintään raviradalla nauttimassa menosta. Nyt kuitenkin täytyy luottaa nelosen streamin toimivuuteen täällä kaukana. Turhaa se on tänään mitään järkevää koittaa saada aikaan, ei siitä mitään kuitenkaan tule.

Nelonen on vissiin toiminut suht hyvin ja toivotaan, että toimii tänäänkin! Ite olen myös joutunut kärsimään tänään töissä. Nyt ollaan kuitenkin voiton puolella ja täytyy sanoa, että kyllä jotain henkistä vahvuutta löytyy, että olen pystynyt asiakkaita palvelemaan ja keskittymään heidän kysymyksiinsä, vaikka välillä tätä jatkoaikaa lukiessa tunteet alkaa nousta pinnalle....
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Nelonen on vissiin toiminut suht hyvin ja toivotaan, että toimii tänäänkin! ...

No tähän on pakko luottaa!! Vaikka toi maanantain trilleri tökkikin pahasti, etenkin jatkoerissä, niin ei menoa haitannut. Iso hatunnosto neloselle, että tällaisen mahdollisuuden ovat antaneet. Mieli tekis avata jo kisajuomaa, mutta en viiti vielä.. On tää odotus vaan tuskaa. Ei ne armeijan "kiire odottamaan" jutut tunnu miltään tähän odotukseen verrattuna.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kohta se alkaa ja ainakin itsellä on erittäin vahva luottamus siihen, että tänään se myös päättyy. Tappiokaan ei maata kaataisi, mutta miksi siirtää voitonjuhlia Tampereelle...
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nelonen on vissiin toiminut suht hyvin ja toivotaan, että toimii tänäänkin! Ite olen myös joutunut kärsimään tänään töissä. Nyt ollaan kuitenkin voiton puolella ja täytyy sanoa, että kyllä jotain henkistä vahvuutta löytyy, että olen pystynyt asiakkaita palvelemaan ja keskittymään heidän kysymyksiinsä, vaikka välillä tätä jatkoaikaa lukiessa tunteet alkaa nousta pinnalle....

Kyllä, itsellä oli tänään tärkeä päivä töissä ja tärkeitä yhteistyökumppaneita, mutta väkisin meinas herkistyä, kun tauolla luki Jatkoaikaa. Tänään illalla itkettää onnesta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tänään on porilaisen urheilun suuri päivä. Vuosien patoumat purkautuu. Kyllä. Tänään on Se päivä.

Ei epäilystäkään tuosta. Kauden viimeinen kotipeli. Isomäki natisee liitoksistaan. Peli kuitenkin alkaa 0-0 tilanteesta. Mikä on sitten tilanne 60 minuuttia myöhemmin, on eri asia. Mutta kyllä tämä on hieno päivä Porilaiselle jääkiekolle. Ottakaa hyvät paikallaolijat nyt kaikki irti tästä!! Ja hallille menijät, muistuttakaa Metsolaa tänään siitä iltalehdelle antamastaan haastattelusta, jossa sanoi että on parempi kuin Raanta. Muistuttakaa Umicevichiä siitä, miten halusi siirtyä Ässistä menestyvään joukkueeseen. Muistuttakaa Ässiä siitä, että me fanit seisomme joukkueen takana. Suomessa ja ulkomailla. Aina.

Ei vittu, tää odotus kyllä saa mielen vialliseksi (sitä se on kyllä jo ollut aina).

Sain sydämen, padanmuotoisen....
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vilpittömät onnittelut Poriin! Hienon nousun teitte tänä keväänä ja ansaitusti kaadoitte Tapparan. Joukkue isolla Jiillä! Ehkä vielä joskus Raumallakin ;)
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Katsoin kaudella 2012-2013 KAIKKI Ässien pelit eikä todellakaan mennyt aika hukkaan!

Tämä vuosi jää historiaan, kiitos Ässät ja kiitos Ässäfanit Jatkoajassa!
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Huikea tarina ja onnea Ässät! Pari kuukautta ennen runkosarjan loppua sija 12. Dixon myyty ja Kiveä oltiin kivittämässä, sitten Virta ilmoitettiin ensi kauden valmentajaksi. Ja lähti huikea nousu jonka viimeisenä lukkona Raanta. Tuota jengiä ei olisi mikään New York Rangerskaan pysäyttänyt ;)
 

ahal

Jäsen
Lämpimät onnittelut Poriin ja Ässille mestaruudesta! Pata oli valttia tänä keväänä, vaikkei olisi syksyllä uskonut. Hieno Jengi isolla Jiillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös