Samaa kuullut. Tuskin on Porin Ässiin kovaa halua monellakaan pelaajalla.Omat tuoreet tiedot vie Saarelaa Ässien sijaan Lukkoon.
Raumalle asti eivät tuollaiset tiedot ole vielä kantautuneet, Saarelan loukkaantumishistorian tuntien toivon että nuo tietosi eivät pidä paikkaansa.Omat tuoreet tiedot vie Saarelaa Ässien sijaan Lukkoon.
Loukkaantumishistoriaan vedoten on 100% varmuudella Ässien mies. Tänne hommataan nykyään sellasia jotka pitää terveystalon kiireisenä.Raumalle asti eivät tuollaiset tiedot ole vielä kantautuneet, Saarelan loukkaantumishistorian tuntien toivon että nuo tietosi eivät pidä paikkaansa.
Ei me mitään Severi Lahtisia tänne tarvita. Jos ulkopuolelta hankitaan joku muitten joukkueiden rivimies niin sen pitää olla nöyrä joukkuepelaaja jolla on myös johtajaominaisuuksia. Semmonen Pihlmanin Tuomas tai Salmion Miki.
Huoltajaksi olisi hyvä ,luomaan sitä henkeä. Peliesityksien perusteella ei todellakaan enää Ässiin.Salmion sopimus päättyy tähän kevääseen. Siinä olisi hyvä hengenluoja ja roolipelaaja alakenttiin.
Huoltajaksi olisi hyvä ,luomaan sitä henkeä. Peliesityksien perusteella ei todellakaan enää Ässiin.
Salmion aika ikävä kyllä meni jo, mutta oli ihan OK Ässissä pelatessaan.Salmion sopimus päättyy tähän kevääseen. Siinä olisi hyvä hengenluoja ja roolipelaaja alakenttiin.
Ei sillä että Ketola joku tähtihankinta olisi mutta kolmoskentässä varmasti riittäisi.
Olisikohan sitten kuitenkin niin, että Roope Talaja olisi tulossa Ässiin ensi kaudeksi?
Varmaan tuosta Ässien ig seuraajasta tuli tämä tieto. Näyttäisi itse Roope seuraavan kyseistä tiliä.Mistä tälläinen tieto nyt korvanappiisi tuli? Tarvitaan vähän lisätietoja, jos näin ilta-aikaan tuollaisia tänne heittelee...
Eiköhän se sitten Talaja ole. Kärkikenttien hankinta.Varmaan tuosta Ässien ig seuraajasta tuli tämä tieto. Näyttäisi itse Roope seuraavan kyseistä tiliä.
Mistä tälläinen tieto nyt korvanappiisi tuli? Tarvitaan vähän lisätietoja, jos näin ilta-aikaan tuollaisia tänne heittelee...
Juurikin näin. Hyvän oloinen haku. Ykköseksi Talaja-Barach-Ruuttu?Eiköhän se sitten Talaja ole. Kärkikenttien hankinta.
Ykköseksi Talaja-Barach-Ruuttu?
Itse laittaisin kaikki ykköshepat samaan kenttään.Eikai nyt Erholtz-Barach kaksikkoa eroteta, ainoita hyökkäyspareja jotka toimivat edes sinnepäin tälläkaudella.
Talaja - Barach - Erholtz, siinähän se.Eikai nyt Erholtz-Barach kaksikkoa eroteta, ainoita hyökkäyspareja jotka toimivat edes sinnepäin tälläkaudella.
Itse laittaisin kaikki ykköshepat samaan kenttään.