Juomari Turmio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Naurettavat agendat
@PataJaska en osaa sanoa mikä homma syynä takaisin kotimaahan tulemiseen.
@PataJaska en osaa sanoa mikä homma syynä takaisin kotimaahan tulemiseen.
Mutta jos pitää paikkansa, että Virtanen tosiaan tulee takaisin, niin kyllä puun takaa tuli. Ja ensinnäkin kysymys kuuluu tuleeko hän siis ihan Ässien edustukseen?
Tuskin palaa Suomeen päästäkseen Ässien a-junnuihin.
Jännä muuten että oman kasvatin paluuseen suhtaudutaan näinkin varauksellisesti.
Tuskin palaa Suomeen päästäkseen Ässien a-junnuihin.
Jännä muuten että oman kasvatin paluuseen suhtaudutaan näinkin varauksellisesti.
Tuppaako tuo varauksellisuus usein liittymään siihen, että on a) poistunut kylästä ennen Liigapelejä b) valinnut yliopistoreitin.
Noista paluun syistä (@PataJaska) puhuttaessa pitää tietysti muistaa ettei se ole ihan pikkuhomma lähteä parikymppisenä toisella puolelle maailmaa pelaamaan ja opiskelemaan. Eli saattaa olla taustalla on ihan inhimilliset syyt.
En tiedä ymmärsinkö jotain väärin, mutta Virtanen pelasi kyllä koko kauden kaikki joukkueensa pelit.tämä vaihtoehto toki selittäisi myös miksi Virtanen pelasi ainoastaan puolet kaudesta.
En tiedä ymmärsinkö jotain väärin, mutta Virtanen pelasi kyllä koko kauden kaikki joukkueensa pelit.
Ei siellä joukkueessa 17 ottelua enempää muillakaan ole. Eli maksimipelit taisi pelata.Virtasella on vain 17 pelattua ottelua.. ja kun käyt katsomassa NCAA:n pistepörssiä niin huomaat, että kaikilla on järjestään noin 28-31 ottelua (tuo kolmisenkymmentä on tietääkseni se sarjan täysimäärä), eli hän siis pelasi vain reilun puolet otteluista
Vai onko kyse siitä, että koronarajoitusten takia Canisius College jäi joukkueena noin pieneen ottelumäärään? Sitähän minä en pysty tietämään..
Ei siellä joukkueessa 17 ottelua enempää muillakaan ole. Eli maksimipelit taisi pelata.
Kyllä, koronan takia ottelumäärissä on suuria eroja eri divisioonien ja joukkueiden välillä. Normaali oloissaakin NCAA:ssa joukkueiden ja divisioonien ottelumäärät vaihtelevat vähän.Juuri tarkistelin itse samaa, ei siellä kenelläkään kyseisessä joukkueessa tosiaan ole 17 ottelua enempää. Eli jostain tuntemattomasta syystä Canisius College pelasi vain 17 ottelun kauden, syypää tähän lienee arvatenkin korona..
Ja kyllä se sotkee samalla hiukan myös kuvioita Viitalan suhteen. Koska käykö tällöin käytännössä niin, että Virtanen kiilaa ohituskaistalta suoraan siihen Viitalalle ajateltuun ruutuun (kunhan nyt se Viitalan jatko siis ensin varmistuu)
Ei ole 100% tietoa, mutta mun käsittääkseni ei ole.Kertokaapa minulle yksi asia, sen perusteella osaan päätellä loput.
Onko Jami Virtasen agentti Haula? (tekisi mieli jättää mainitsematta tuo nimi)
Onko tää nyt varma juttu edes vai vaan huhua. Jotenkin ihmetyttää miksi poika tulee jo vuoden jälkeen takaisin yliopistosta. Sen mukaan mitä olen kuullut niin tuskin ainakaan koulumenestyksestä on ollut kiinni.
Ei ole silmiin sattunut mitään informaatiota asiasta. Silloin kun Tolvanen Ässiin tuli kerrottiin ylimalkaisesti hänen olevan yksi vaihtoehto alkavan kauden maalivahdiksi.Oliko muuten jossain Satakunnan kansassa tms. infoa maalivahdeista kun tuolla liigan siirtohuhu-ketjussa oli siitä jotain mainintaa ja muistaakseni Ässien puoleltakin olen asiasta lukenut?
Mun tietojeni mukaan ei olisi vielä toista maalivahtia löytynyt.
SK:ssa oli viikko pari sitten, että ensi kauden tandemi olisi signattuOliko muuten jossain Satakunnan kansassa tms. infoa maalivahdeista kun tuolla liigan siirtohuhu-ketjussa oli siitä jotain mainintaa ja muistaakseni Ässien puoleltakin olen asiasta lukenut?
Mun tietojeni mukaan ei olisi vielä toista maalivahtia löytynyt.
SK:ssa oli viikko pari sitten, että ensi kauden tandemi olisi signattu
Jos koulumenestys jää vaadittua heikommaksi, niin yliopistosarjoissa loppuu myös pelit. Mutta toimiiko se myös niin päin että mikäli urheilullisten esitysten puolesta ei mahdu joukkueeseen, niin loppuu myös opiskelustipendi? Omasta pussistaan ei monikaan kykene noita yliopistomaksuja jenkeissä kustantamaan. Niihin uppoaa helposti kymmeniä tuhansia dollareita.
Jos koulumenestys on liian heikkoa niin stipendi raukeaa. Pelillisen suorituksen vaikutuksesta stipendiin en tiedä.Kyllä se stipendi kattaa koko yliopistoajan. Ei siellä ole mitään Try outteja.