Ässähuhut ja mutut

  • 6 056 611
  • 28 982

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Ja nyt kun lähdettiin tähän stalkkaushommaan niin myös joku Luke Lundin seuraa Ässiä Ig:ssä.
Onko hän sitten mahdollisesti sukua Albin Lundinille, sitä en tiedä
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Ja nyt kun lähdettiin tähän stalkkaushommaan niin myös joku Luke Lundin seuraa Ässiä Ig:ssä.
Onko hän sitten mahdollisesti sukua Albin Lundinille, sitä en tiedä
Mun isobroidin ex-vaimo seuraa yhtä ex-Ässien pelaajaa IG:ssä. Tämän pelaajan tyttöystävä on taas yhden kaverin kaveri, jonka paras kaveri taas seuraa yhtä entistä suomalaista ex-futaria ja sen tosi-tv ex-tyttöystävää. Sillä taas on muutama uusi seuraaja, kun sen uusi IG-tili avattiin, joista yksi on alkanut seuraamaan Ässien sivuja. Se oli joku ruotsalainen, mutta en muista kuin alkukirjaimet. Saattoi se olla tanskalainenkin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Putosin jo ihan kärryiltä.. onko tämä Jimmy Andersson nyt siis "oikea" huhu vai IG huhu (minulla ei IG-tiliä ole, eikä tule)

Kysyn lähinnä siksi, että taustaltaan ja tasoltaan on vain erittäin uskottava mies tulemaan Ässiin. Itse asiassa siihen asti, että voisi jopa purkaa nykyisen sopimuksensa tullakseen patapaitaan isompaan rooliin. Olisi hyvän ikäinen ja tilastojen valossa sellainen pyöreästi 30 pisteen tekijä liigaan..
 

Kafrom

Jäsen
Mun isobroidin ex-vaimo seuraa yhtä ex-Ässien pelaajaa IG:ssä. Tämän pelaajan tyttöystävä on taas yhden kaverin kaveri, jonka paras kaveri taas seuraa yhtä entistä suomalaista ex-futaria ja sen tosi-tv ex-tyttöystävää. Sillä taas on muutama uusi seuraaja, kun sen uusi IG-tili avattiin, joista yksi on alkanut seuraamaan Ässien sivuja. Se oli joku ruotsalainen, mutta en muista kuin alkukirjaimet. Saattoi se olla tanskalainenkin.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Ei, mutta hyvän huhun siitä saa aikaiseksi ja muutaman sivun pöhinää jatkoaikaan. Ja sehän tässä on tärkeintä.
Ennen niillä huhuilla oli joku perä. Niitä kuuli Kespalla, työpaikoilla, hallilla tai katsomossa.

Usein ne olivat "rikkinäinen-puhelin" -huhuja, mutta 100 kertaa mielenkiintoisempia kuin nämä IG-seuraaja huhut, jotka ovat ihan vitun paskoja.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Mun isobroidin ex-vaimo seuraa yhtä ex-Ässien pelaajaa IG:ssä. Tämän pelaajan tyttöystävä on taas yhden kaverin kaveri, jonka paras kaveri taas seuraa yhtä entistä suomalaista ex-futaria ja sen tosi-tv ex-tyttöystävää. Sillä taas on muutama uusi seuraaja, kun sen uusi IG-tili avattiin, joista yksi on alkanut seuraamaan Ässien sivuja. Se oli joku ruotsalainen, mutta en muista kuin alkukirjaimet. Saattoi se olla tanskalainenkin.
Ohhoh. Mullakin on sukulaisia, mutta en oo kenenkää kanssa väleissä
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Putosin jo ihan kärryiltä.. onko tämä Jimmy Andersson nyt siis "oikea" huhu vai IG huhu (minulla ei IG-tiliä ole, eikä tule)

Kysyn lähinnä siksi, että taustaltaan ja tasoltaan on vain erittäin uskottava mies tulemaan Ässiin. Itse asiassa siihen asti, että voisi jopa purkaa nykyisen sopimuksensa tullakseen patapaitaan isompaan rooliin. Olisi hyvän ikäinen ja tilastojen valossa sellainen pyöreästi 30 pisteen tekijä liigaan..
Ei ole oikea huhu. Pelkkään IG seurantaan perustuu, ja erittäin hataraan sellaiseenkin kun ei tietoa onko edes samasta kaverista kyse.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei ole oikea huhu. Pelkkään IG seurantaan perustuu, ja erittäin hataraan sellaiseenkin kun ei tietoa onko edes samasta kaverista kyse.

No näinhän minä olin ymmärtävinäni, mutta kiitos vahvistuksesta. Eihän noista sveduista tosiaan tolkkua ota, kun likimain jokaisen sukunimi on muotoa sen-ja-sen-poika. Sekaisinhan ne keskenään menevät väkisinkin..
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Putosin jo ihan kärryiltä.. onko tämä Jimmy Andersson nyt siis "oikea" huhu vai IG huhu (minulla ei IG-tiliä ole, eikä tule)

Kysyn lähinnä siksi, että taustaltaan ja tasoltaan on vain erittäin uskottava mies tulemaan Ässiin. Itse asiassa siihen asti, että voisi jopa purkaa nykyisen sopimuksensa tullakseen patapaitaan isompaan rooliin. Olisi hyvän ikäinen ja tilastojen valossa sellainen pyöreästi 30 pisteen tekijä liigaan..

Tuossa jo aiemmassa viestissä kertoin näkemykseni tästä Jimmyn IG-seuraamisesta, mutta tosiaan tänään on joku Jimmy Andersson alkanut seuraamaan Ässiä. Puolustaja Andersson on meille tulossa ihan varmasti, mutta en usko hyökkääjä Anderssonin tuloon.

Äijällä on ihan muuten sopimus vielä ensi kaudeksi Linköpingiin. Siis jos kyseessä on se Jimmy, miksi me pääsääntöisesti häntä luulemme. On kuitenkin olemassa myös toinen jääkiekkoileva Jimmy Andersson, joka on pelannut jo vuosikausia Norjassa Storhamarissa. Ja hän on puolustaja ja varmasti todellinen viikinki. Tamin sanoin tämä puolustaja Andersson voisi olla ultimaattinen low risk - high reward hankinta.

Luulen nyt lopettavani tämän IG-stalkkauksen, ainakin tällä palstalla. Ja lopuksi huojentava tieto kaikille instagram-vihaajille: se tieto Viitalan sopimuksesta tuli ihan ihmiseltä.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Linköpingin Jimmy Anderssonin IG-tili on tässä: https://instagram.com/jimmyandersson84

Ei näytä seuraavan Ässiä, ainakaan enää.

Tuo toinen on myös ilmeisesti hänen tilinsä. En tiedä miksi näin. Pienellä lisästalkkuksella selkisi tämä. Mutta ei siitä sen enempää.

Kuten sanoin heti alkuun; ei mikään huhu. Bongaus vaan.

Andersson on ajautunut Linköpingissä nelosen sentteriksi. Ilmeisesti enemmänkin kyseessä on laituri. Reilu parikymmentä pistettä parhaalla SHL kaudella. Vahvuutena mm. alivoimapelaaminen.
 

Saluuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja suomalaiset änärissä
Sundström, mutta hän nyt ei ole tietenkään tulossa. Sen ymmärtää tyhmempikin
Seurasiko Johan ässiä vai? Nopealla vilkasulla Martin Sundström (veli?) ja Tiina Sundström (äiti?) seuraa myös ässiä. Jos siis ovat sukulaisia ylipäätänsä.. .
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kaksi Ässätaustaista sai kenkää KHL -seuroistaan. Olisiko kummallekaan tarvetta? Entä rahaa hankkia kumpaakaan? (tai toisen taustahan on vain isän Ässäura, itse kaveri ei ole täällä pelannut)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös