Ässähuhut ja mutut

  • 6 087 429
  • 29 128

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kylä minä ainakin uskon, että Sakkelle on ihan yks paskan maku tienaako hän tästä kaudesta joku 8000€ vai 0€. Ainakin ite ottaisin mieluummin 0€. Sais ainaki itelleen todeta kyseessä olleen 100%sti hyväntekeväisyydestä.

Ite vaan uskon vieläkin, että tää on jotain kieroa Sakken ja Tommin salailupeliä. Ja äijä tulee meillä vielä viilettämään.

Tästä olen samaa mieltä, siis teknisesti ottaen Sakelle on sinällään kait se ja sama vaikka pelaisi jopa ilmaiseksi. Ei hänellä taloudellista hätää taatusti ole.. mutta kun kyse ei olekaan siitä miten asia on "teknisesti ottaen"

Kysyin Salmisen tilanteesta pelaajalta, joka on treenannut hänen kanssaan syksyllä. Kysyin olisiko Salminen mahdollisesti tarjonnut itseään ilmaiseksi Ässille. Tämä on tietysti mahdollista, mutta kaveri piti sitä aika epätodennäköisenä, Salminen on hänen mukaansa kuitenkin sen verran oman arvonsa tunteva.

Minusta Salmisella ei enää ole ollut hetkeen sopivaa roolia Ässien kokoonpanossa. Kerttula on rakentanut tulosketjut muiden miesten varaan ja pienellä peliajalla alemmissa ketjussa Salminen ei ole parhaimmillaan.

Vaan tästä on kyse. Kuten sanoin, kyllähän me jokainen arvostamme itseämme. Se että arvostaa itseään ei ole edes mitään kusipäisyyttä ta diivailua, vaan ihan terveen ihmisen ominaisuus. Ja juuri siksi en ikipäivänä suostu nielemään väitettä, että Sakke olisi tarjonnut itseään käytännössä ilmaiseksi Ässiin

Rattien tulon myötä Saken ruutu joukkueessa tosiaan on myös mennyt. En sitä sano, komealtahan se näyttäisi jo TOP-3 oikeat laiturit olisivat Wännström-Rattie-Salminen *hymiö*

Mutta se tästä nyt minun osaltani. Sakke on kiistatta viimeisen reilun kymmenen vuoden ajalta se porilaispelaaja, josta liikkuu eniten huhuja ja joka aiheuttaa eniten tunteita..
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Onko sinulla tietoa miksi Sakke ei mennyt sitten Kuopioon? On siellä aiemmin onnistunut hyvin ja vahva loppukausi olisi voinut auttaa ensi kauden pelipaikan etsimisessä. Kokonainen välivuosi ei näytä hyvältä yli 30v pelaajan CV:ssä
On tietoa mutta ei siitä sen enempää.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä olen samaa mieltä, siis teknisesti ottaen Sakelle on sinällään kait se ja sama vaikka pelaisi jopa ilmaiseksi. Ei hänellä taloudellista hätää taatusti ole.. mutta kun kyse ei olekaan siitä miten asia on "teknisesti ottaen"



Vaan tästä on kyse. Kuten sanoin, kyllähän me jokainen arvostamme itseämme. Se että arvostaa itseään ei ole edes mitään kusipäisyyttä ta diivailua, vaan ihan terveen ihmisen ominaisuus. Ja juuri siksi en ikipäivänä suostu nielemään väitettä, että Sakke olisi tarjonnut itseään käytännössä ilmaiseksi Ässiin

Rattien tulon myötä Saken ruutu joukkueessa tosiaan on myös mennyt. En sitä sano, komealtahan se näyttäisi jo TOP-3 oikeat laiturit olisivat Wännström-Rattie-Salminen *hymiö*

Mutta se tästä nyt minun osaltani. Sakke on kiistatta viimeisen reilun kymmenen vuoden ajalta se porilaispelaaja, josta liikkuu eniten huhuja ja joka aiheuttaa eniten tunteita..
Niin, että jos joudut vaihtamaan työpaikkaa, niin valitset sen joka tarjoaa sinulle sen n. 0,3% normaalista vuosipalkasta ennemmin kuin sen joka tarjoaa 0%, koska tämä 0,3% tarjonnut selkeästi arvostaa sinua. Tätäkö sää tällä tarkotat?

Eli siis vielä hassuttelu esimerkki:

Olet tienannut esim. 40 000€/vuosi. Joudut vaihtamaan työpaikkaa. Sinulla on kaksi työtarjousta pöydällä. Toinen on 1€/vuosi tarjous hyväntekeväisyysjärjestöltä, jota haluat tukea ja jonka jäsen olet ollut liki 30 vuotta. Toinen on RKT ja nämä massikeisarit tarjoaa sinulle sinulle 1200€/vuosi. Valitset RKT, koska heidän tarjouksen perusteella he arvostavat sinua ammattilaisena ja kenties jopa ihmisenä?

Sillai kai.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten jotkut jaksavat edes miettiä mitään uusia pelaajia. Fokus olennaiseen. Valmennukselle ollaan annettu jo tarpeeksi vetoapua ja olisi pikku hiljaa aika saada tämä nykyinen joukkue suorittamaan potentiaalinsa edellyttämällä tasolla.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei tässä mitään vihaa ole Kerttulaa kohtaan. Nuo vain ovat faktoja, joita ei haluta uskoa ja kuulla. Kerttula ei tosiaan ole ollut yhteydessä Sakkeen päin vaan päinvastoin ja miehen apua ei ole kaivattu. Ei siitä sen enempää tarvitse yrittää vääntää.
Saken kannattaisi Enirosta kaivaa vielä Atun numero, jos sitä kautta tärppäisi.. Anti-Kerttulit kuiskutteli joulukuussa että Järvinen tuli nimenomaan Atun hommaamana ja Atu tämän kalan tarjosi Ässäfaneille, ei Tommi missään nimessä.
Itse kyllä hämmästelen tätä Salmisen tapausta, totuus olisi kiva tietää, joku järkevä selitys varmaan on olemassa. Palstalaisille syötettyjä täkyjä en kyllä niele, iän myötä huomannut kuinka tämä maailma toimii.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saken kannattaisi Enirosta kaivaa vielä Atun numero, jos sitä kautta tärppäisi.. Anti-Kerttulit kuiskutteli joulukuussa että Järvinen tuli nimenomaan Atun hommaamana ja Atu tämän kalan tarjosi Ässäfaneille, ei Tommi missään nimessä.
Itse kyllä hämmästelen tätä Salmisen tapausta, totuus olisi kiva tietää, joku järkevä selitys varmaan on olemassa. Palstalaisille syötettyjä täkyjä en kyllä niele, iän myötä huomannut kuinka tämä maailma toimii.

Kyllä Atu on oman mielipiteensä Sakesta ilmaissut. Varmasti on otettu huomioon asiaa puntaroidessa.

@Phaneuf#3 antaa syystä tai toisesta Salmisen tapauksessa varsin mustavalkoisen mielipiteen kuten teki Niemenkin tapauksessa. Monella tapaa on asioiden suhteen oikeassa, mutta huomaa kyllä kenen leirissä ollaan.

Niemestä olin tiettyä mieltä faktoihin perustuen ennen sopimuksen tekoa ja valitettavan oikeassa olen ollut. Toivon sydämestäni onnistumista Niemelle, kuten toivoin heti kun sopimus varmistui. Matkaa on kuitenkin siihen edelleen valitettavan paljon.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sakari Salmisen pelaamattomuus on täällä palstalla noussut jo ihan omiin "folihattu-salalliittoteoria" lukemiin. Pelaajan ja joukkueen tarpeet ja halut ei kohtaa, thats it!
Ei jaksais lukea, kuinka jompi kumpi taho on sitä ja tätä. Tosin jollakin voi olla totuuttakin asian tiimoilta, mutta veikkaan että suuri osa puhuu omia ajatuksiaan/tuntojaan julki.
Sakari salminen on mielestäni hlvetin hyvä pelaaja, joka mahtuisi minun Ässiini aina, mutta arvostan myös Tommi Kerttulaa, joka on omassa työssään hyvä. Ensi kaudella katsotaan kohtaavatko näiden kahden ajatukset ja intressit toisiaan, niin että Ässät asiasta hyötyisi.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä Atu on oman mielipiteensä Sakesta ilmaissut. Varmasti on otettu huomioon asiaa puntaroidessa.

@Phaneuf#3 antaa syystä tai toisesta Salmisen tapauksessa varsin mustavalkoisen mielipiteen kuten teki Niemenkin tapauksessa. Monella tapaa on asioiden suhteen oikeassa, mutta huomaa kyllä kenen leirissä ollaan.

Niemestä olin tiettyä mieltä faktoihin perustuen ennen sopimuksen tekoa ja valitettavan oikeassa olen ollut. Toivon sydämestäni onnistumista Niemelle, kuten toivoin heti kun sopimus varmistui. Matkaa on kuitenkin siihen edelleen valitettavan paljon.

Jatkan vielä sen verran omaani, että Ässien jengihän ei ole lukkoon vielä lyöty. Tästä syystä en pidä siis mahdottomana, että Sakke vielä Ässiin päätyisi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Atu on oman mielipiteensä Sakesta ilmaissut. Varmasti on otettu huomioon asiaa puntaroidessa.

@Phaneuf#3 antaa syystä tai toisesta Salmisen tapauksessa varsin mustavalkoisen mielipiteen kuten teki Niemenkin tapauksessa. Monella tapaa on asioiden suhteen oikeassa, mutta huomaa kyllä kenen leirissä ollaan.

Niemestä olin tiettyä mieltä faktoihin perustuen ennen sopimuksen tekoa ja valitettavan oikeassa olen ollut. Toivon sydämestäni onnistumista Niemelle, kuten toivoin heti kun sopimus varmistui. Matkaa on kuitenkin siihen edelleen valitettavan paljon.
Ennustitko oikein rintalihaksen repeämisen vai jotain muuta?
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Ei kai kukaan laita enää mitään painoarvoa näille @Phaneuf#3'n "tiedoille"? Eiköhän se ole tullut jo kauan sitten selväksi, millä agendalla täällä kirjoittelee.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ei se kiekkouran loppu elämän loppua tarkoita, tarvitsee senkin jälkeen jotain tekemistä keksiä. Tuossa Jatkoajan uutisessa Hermeksen Jere Rantalan sopimuksen purusta on hyvä otsikko, "lopettaa kilpatasolla ja menee muihin töihin"

Noista muista töistä syntyykin sitten aasinsilta veljiin Laaksonen ja Kiilholma. Ensin mainittu höntsäili viime vuonna kourallisen pelejä Karhun II joukkueessa jossain Ö-divisioonassa ja Kilu loisti BeNe-Liigassa. Tälle kaudelle eivät ilmeisestikään ole jatkamassa entisissä osoitteissaan. Onko näkynyt Porin yössä?
 

frodo

Jäsen
Salminen on vain yksi pelaaja markkinoilla tällä hetkellä. Kovia pelaajia on vapaana muitakin. Porilainen pelaaja pitäisi joidenkin mukaan ottaa aina rinkiin mukaan kun muualle ei pääse. Ja kun arvo nousee, lähdetään muualle sopimuksista huolimatta. Jossain haastattelussa Jesse Joensuu sanoi että on päättänyt pelata vielä Ässissä. Ihan kuin se olisi vain pelaajan yksipuolinen päätös. Ei siitäkään nyt niin kovin pitkä aika ole kun Salminen lähti Ässistä käyttäen sopimuksessa olevan option.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Salminen on vain yksi pelaaja markkinoilla tällä hetkellä. Kovia pelaajia on vapaana muitakin. Porilainen pelaaja pitäisi joidenkin mukaan ottaa aina rinkiin mukaan kun muualle ei pääse. Ja kun arvo nousee, lähdetään muualle sopimuksista huolimatta. Jossain haastattelussa Jesse Joensuu sanoi että on päättänyt pelata vielä Ässissä. Ihan kuin se olisi vain pelaajan yksipuolinen päätös. Ei siitäkään nyt niin kovin pitkä aika ole kun Salminen lähti Ässistä käyttäen sopimuksessa olevan option.

Niihän se Tissi-Jussikin suunnitteli palaavansa vielä Ässä-paitaan. Ei vaan taida tapahtua ainakaan niin pitkään kun Kerttuli asiasta päättää. Joensuukin taitaa saada rauhassa päätellä uransa Jokereissa tai sit Karhu HT:ssa. Ja tästä muualle luikkimisesta heti tilaisuuden tullen on monia esimerkkejä. Bisnes-Tommi (Taimi) nyt päälimmäisenä.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ei kai kukaan laita enää mitään painoarvoa näille @Phaneuf#3'n "tiedoille"? Eiköhän se ole tullut jo kauan sitten selväksi, millä agendalla täällä kirjoittelee.
Mulle on ihan sama kuka antaa painoarvoa ja kuka ei. Olisi kiva tietää se agenda...
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Mulle on ihan sama kuka antaa painoarvoa ja kuka ei. Olisi kiva tietää se agenda...

Luulin, että tämä on jo käyty läpi kerran jos toisenkin.

Olet useampaan kertaan kirjoitellut täällä, miten ensin Niemi ja nyttemmin Salminen ovat tarjonneet itseään Ässille pilkkahintaan. Samalla olet suoraan tai epäsuorasti antanut ymmärtää, että Ässien edustaja Kerttula ei edes ota tarjouksia vastaan.

Niemen suhteen tämä ymmärrettävästi loppui, kun hän tekikin kas kummaa sopimuksen Ässiin. Nyt sama on jatkunut Salmisen kanssa.

En tiedä oletko tietämättäsi jonkun agentin/pelaajan hyödyllinen hölmö, vai täysin toimistasi tietoinen agendan levittäjä. Eikä sillä ole väliä. Kuten totesin, edellä luetelluista syistä sinun "tietojesi" uskottavuusarvo on 0%.

Enkä aio myöskään ryhtyä mihinkään "missä olen sanonut?" todisteluun. Jokaisen viestihistoria on vapaasti käytettävänä lähdemateriaalina, jos jotain sattuu kiinnostamaan. Mun puolesta tämä on tässä.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Luulin, että tämä on jo käyty läpi kerran jos toisenkin.

Olet useampaan kertaan kirjoitellut täällä, miten ensin Niemi ja nyttemmin Salminen ovat tarjonneet itseään Ässille pilkkahintaan. Samalla olet suoraan tai epäsuorasti antanut ymmärtää, että Ässien edustaja Kerttula ei edes ota tarjouksia vastaan.

Niemen suhteen tämä ymmärrettävästi loppui, kun hän tekikin kas kummaa sopimuksen Ässiin. Nyt sama on jatkunut Salmisen kanssa.

En tiedä oletko tietämättäsi jonkun agentin/pelaajan hyödyllinen hölmö, vai täysin toimistasi tietoinen agendan levittäjä. Eikä sillä ole väliä. Kuten totesin, edellä luetelluista syistä sinun "tietojesi" uskottavuusarvo on 0%.

Enkä aio myöskään ryhtyä mihinkään "missä olen sanonut?" todisteluun. Jokaisen viestihistoria on vapaasti käytettävänä lähdemateriaalina, jos jotain sattuu kiinnostamaan. Mun puolesta tämä on tässä.

Mä uskon itse ainakin @Phaneuf#3 teksteihin, on jo vuosia tiennyt tiettyjen pelaajien liikkeistä paremmin kuin jatkiksen muut kirjoittajat/iltapaskat.

En tiedä miten voit kyseenalaistaa nuo tekstit? Onko sinulla parempaa tietoa asioista sitten että asiat olisivat toisin?

Itse kuulen myös paljon asioita ja joitain kerron tänne mutta koitan heittää sellaisen käänteisen Lapin lisän asioihin. Uskon että asiat jotka kuulen saattavat olla värikynällä vedettyjä joten lähemmäs totuutta koitan asiat kertoa omalta osaltani.

Jorellakin oli paljon asiaa siellä seassa mutta ei hirveämmin filtteröinyt tekstejään ja moni ei pystynyt uskomaan niitä vaan väittivät vastaan ilman sen parempaa tietoa.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Mä uskon itse ainakin @Phaneuf#3 teksteihin, on jo vuosia tiennyt tiettyjen pelaajien liikkeistä paremmin kuin jatkiksen muut kirjoittajat/iltapaskat.

En tiedä miten voit kyseenalaistaa nuo tekstit? Onko sinulla parempaa tietoa asioista sitten että asiat olisivat toisin?

Kysymys ei ole siitä, onko hänellä sisäpiiritietoa vai ei. Selvästikin on. Ja yhtä selvästi se, mitä tänne palstalle kirjoitetaan on tiettyjen tahojen edun mukainen versio "totuudesta", jonka toivotaan uppoavan palstan käyttäjiin totuutena, koska kirjoittajalla on tunnetusti ollut ennenkin sisäpiiritietoa.

Tiedossa ovat tapahtumat (eli pelaajien liikkeet) ovat ristiriidassa kirjoittajan väitteiden kanssa tietyissä olennaisissa asioissa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mä uskon itse ainakin @Phaneuf#3 Jorellakin oli paljon asiaa siellä seassa mutta ei hirveämmin filtteröinyt tekstejään ja moni ei pystynyt uskomaan niitä vaan väittivät vastaan ilman sen parempaa tietoa.
Huudan sivusta enkä ota muuhun kantaa kuin loppuun. Kyseinen Jore heitti "asiaa" vähän joka suuntaan, mutta kysyttäessä ei osannut mitään vastatat. Yhden kauden legenda, Jore. Kuopatkaa jo.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kysymys ei ole siitä, onko hänellä sisäpiiritietoa vai ei. Selvästikin on. Ja yhtä selvästi se, mitä tänne palstalle kirjoitetaan on tiettyjen tahojen edun mukainen versio "totuudesta", jonka toivotaan uppoavan palstan käyttäjiin totuutena, koska kirjoittajalla on tunnetusti ollut ennenkin sisäpiiritietoa.

Tiedossa ovat tapahtumat (eli pelaajien liikkeet) ovat ristiriidassa kirjoittajan väitteiden kanssa tietyissä olennaisissa asioissa.

Mä en sitten taas ymmärrä tuota että olisi jonkun "tiettyjen tahojen" agendan mukaista keskustelua. Tuskin asioista päättävät tahot näitä juttuja lukee, tai jos lukee niin tuskin päätöksiä ainakaan tekee näiden perusteella.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Huudan sivusta enkä ota muuhun kantaa kuin loppuun. Kyseinen Jore heitti "asiaa" vähän joka suuntaan, mutta kysyttäessä ei osannut mitään vastatat. Yhden kauden legenda, Jore. Kuopatkaa jo.

Niin, hankala se on muuta laittaa paitsi "faktana voin kertoa" tms. kun todisteeksi ei käytännössä voi laittaa kuin vaikka sopimuksen mikä on pelaajan kanssa tehty, ja siihen nyt ei ihan jokaisella ole mahdollisuutta.

Itsekin olen jotain palkkatietoja tuonut esille mutta en voi varmaksi asioita sanoa koska en sopimuspaperia ole nähnyt, ja vaikka olisinkin nähnyt niin en sitä voi todistaa muulla kuin laittamalla kuvan kyseisestä paperista ja silloinkin voitaisiin sanoa että on feikki kuva, itse tulostettu.

Mutta nykyään en pahemmin edes kysele palkkatietoja, ei ne asiat mulle kuulu, enkä sillä tiedolla muutenkaan mitään tekisi.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Niin, hankala se on muuta laittaa paitsi "faktana voin kertoa" tms. kun todisteeksi ei käytännössä voi laittaa kuin vaikka sopimuksen mikä on pelaajan kanssa tehty, ja siihen nyt ei ihan jokaisella ole mahdollisuutta.

Itsekin olen jotain palkkatietoja tuonut esille mutta en voi varmaksi asioita sanoa koska en sopimuspaperia ole nähnyt, ja vaikka olisinkin nähnyt niin en sitä voi todistaa muulla kuin laittamalla kuvan kyseisestä paperista ja silloinkin voitaisiin sanoa että on feikki kuva, itse tulostettu.

Mutta nykyään en pahemmin edes kysele palkkatietoja, ei ne asiat mulle kuulu, enkä sillä tiedolla muutenkaan mitään tekisi.
Ymmärrän, että jollain on kova hinku päästä pätemään pelaajien asioilla täällä. Joukkoon vaan osuu noita "pelaajan palkka on x" ja kun kysyy mitä se sitten on niin vastaus "EMT, heitän mutuna". Mitä enemmän seuraa nimimerkin takaa tapahtuvaa toimintaa, osaa lukea nopeastikin rivien välistä.

Mulle on yks hailee mitä tietyt nimimerkit tietää tiettyjen pelaajien asioista, mutta sitten kun suolletaan ihan täyttä kakkaa, niin on siihen vähän puututtava.

Tää nyt ei liity mitenkään ketjun aiheeseen, jotkut tietää sisäpiiristä enemmän, jotkut vähemmän. Omat tietoni ovat tyystin katkenneet ja hyvä niin, nautin Ässistä fanina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös