Ässien tapauksessa yksi onnistuneen kauden tunnusmerkki on jo se, kun täällä palstalla aletaan ihan pokkana jakaa muiden joukkueiden pelaajia, eikä suinkaan aleta tekemään listaa keitä itse myydään *hymiö*
Sanoin ettei missään nimessä sentteriä jos joku vielä hankitaan, koska ei sentteriä voi hankkia vain siksi että Hirvonen on nyt vetänyt 4-5 heikompaa peliä (kuten kiistatta on). Kontiolan tapauksessa varmaankin silti sallitaan, että muuttaisin mieleni :D mutta ei kait kukaan nyt aikuisten oikeasti Kontiolaa odota!! Olen parin nimimerkin kanssa samaa mieltä siitä, että tämä tilanne missä nyt ollaan, niin tämä on hullu. Mutta rajansa hulluudellakin. Juuso Ikosta nyt ajattelin esimerkkinä ihan tulevaisuuttakin silmällä pitäen..
Kerttulan pään sisään on täysin mahdoton päästä, se on jo käynyt selväksi. Eli juuri yhtään ei voi edes arvailla mitä mies siellä kammiossaan oikein häärää, koska aina hänen tempauksensa tuntuvat olevan yhtä suuria yllätyksiä. Itse kuitenkin lähden siitä kai lopulta todennäköisimmästä skenaariosta, että enää ei tule ketään, koska mitään pakottavaa tarvetta ei ole..