Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Musta tuntuu että sun mielestä Ässissä on pelannut pelkkiä floppeja.

Liigassa meni neljä ekaa peliä nollilla, sen jälkeen 14o 13p. Peliaikaa kuitenkin maltillisesti 15:41 peliä kohden.

Merkleystä näkee, että on kaksinkamppailupelaamisessa, luistelutaidossa ja ihan perus syötöissä liigapelaaja kovempi.

Nuori pelaaja, ekaa kertaa euroopassa ja nyt jo ihan mukiinmenevästi pelannut. Parantaisi vielä 100 varmasti kauden edetessä. En yllättyisi jos pelaisi itselleen paikan Devilsistä.

Muutaman pelin pelaa maksimissaan NHL...

Enkä nyt sanoisi, että kaikki pelaajat ovat floppeja. Olen myös pelaajia kehunut, mutta jokaisella pitää olla oma näkemys siitä mitä on nähnyt.

Sinä olet nähnyt nuo seikat millä hän sinun mielestä riittää NHL ja minä olen nähnyt taas asioita mitkä ei edesauta miestä änärin puolelle. Itse olen hämmentynyt, jos NHL Merkley pelaa monta peliä (30-40).

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutaman pelin pelaa maksimissaan NHL...

Enkä nyt sanoisi, että kaikki pelaajat ovat floppeja. Olen myös pelaajia kehunut, mutta jokaisella pitää olla oma näkemys siitä mitä on nähnyt.

Sinä olet nähnyt nuo seikat millä hän sinun mielestä riittää NHL ja minä olen nähnyt taas asioita mitkä ei edesauta miestä änärin puolelle. Itse olen hämmentynyt, jos NHL Merkley pelaa monta peliä (30-40).
Kerro ketä pelaajia olet kehunut, kun ei ensi yrittämällä tule yhtään mieleen?

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Jotenkin pidän outona etteikö Sakkea joku palkkaisi 15-30k€ loppukauden sopparilla. Mies kuitenkin on sellainen pinna/peli mies.
No itse veikkaan roolin ja monen muun asian olevan suuremmassa osassa kuin rahan. Porukka täällä miettii ehkä vähän liikaa rahaa eikä kaikkea muuta mitä pelaajat voivat haluta.

"Isomäen seisomakatsomo huusi meille tämän mestaruuden" -Ässien hyökkääjä mestaruusjuhlissa 2013

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No itse veikkaan roolin ja monen muun asian olevan suuremmassa osassa kuin rahan. Porukka täällä miettii ehkä vähän liikaa rahaa eikä kaikkea muuta mitä pelaajat voivat haluta.
Laitoin tuonne Kerttulan ketjuun omat mietteet hankinta prosessista joten itse en pelkkää rahaa ajattele. Siksi aiemmin viittasin että jos Sakke on jostain kieltäytynyt (roolin takia esimerkiksi).

Kokeilua

Kiekkotaikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat, NHL vähän kaikki

Siellä olisi Matushkin vapailla markkinoilla. Harmi vain ettei taida Ässät pystyä tässä taloudellisessa tilanteessa häntä hankkimaan ja näin korona-aikana taitaa olla vaikea saada yrityksiltäkään riittäviä rahoituksia..

Suosikkijoukkue
Ässät

Siellä olisi Matushkin vapailla markkinoilla. Harmi vain ettei taida Ässät pystyä tässä taloudellisessa tilanteessa häntä hankkimaan ja näin korona-aikana taitaa olla vaikea saada yrityksiltäkään riittäviä rahoituksia..
Ai ai, aina kelpaisi Matukka takaisin. Harmi ettei varmaan saada kaveria tänne..

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Topi Nättinen vapautui Allsvenskanista pari päivää sitten. Olisiko hän se joka paikkaa näitä menetyksiä?
Montako kertaa se nyt pitää sanoa? Vaikka pelaajien riittävyys on aivan veitsenterällä, niin nyt ei varmasti tule yhtään ketään, mitä nyt se Viitalan nosto edustusjoukkueeseen. Tuoreimpien uutisten valossa huomenna ei ehkä enää edes pelata, vaan vasta sitten tapaninpäivänä kenties seuraavan kerran..

Tauko tekisi loukkien paranemisen lisäksi hyvää myös siinä suhteessa, että saataisiin rauhassa miettiä mitä nyt ylipäätään halutaan hankkia ja mitä ei, eikä tarvitsisi hirveässä kiireessä tehdä päätöksiä..

EDIT: korjataan heti, nyt aivan tuoreimman näkemäni uutisen perusteella huominen kierros pelataan (joka kattaa siis tasan Ässät-KooKoo ottelun) ja sitten alkaa tauko

"siis ymmärrän syvällisesti hyvän taiteen määrittelemisen ikiaikaisen dilemman, mutta kyllä paskan aina tunnistaa"
(Kyösti Pöysti)

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Topi Nättinen vapautui Allsvenskanista pari päivää sitten. Olisiko hän se joka paikkaa näitä menetyksiä?
Siinäpä olisi varoittava esimerkki junnuille urheilullisuuden puutteesta.
Sikäli voisi olla hyvä hankinta.
Todellisuudessa ketään ei hankita, eikä pidäkään hankkia.

"Should the aggregate score be level after 90 minutes, extra time will be played.” Fulham’s matchday programme for the second leg of the Littlewoods Cup tie in 1986-87. Liverpool were 10-0 up from the first leg

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hankinnat jäihin ja huomisen pelin jälkeen joukkue sekä valmennus lomautukseen ja joululomille. Tämä lienee skenaario

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ei kai tässä nyt sentään mihinkään lomautuksiin lähdetä. Pistetään äijät ja peli kuntoon kevättä silmällä pitäen.
Miksei? Kuukaudessakin tulee ihan hyvä säästö ja pelaajat sekä valmennus varmasti ymmärtävät Ässien taloudellisen tilanteen

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottaa ainakin kaksi viikkoa aikaa, ennenkuin pelaajat saadaan laillisesti lomalle.
Onko näin? Mites Jypin ja SaiPan valmennus, ei siinä kahta viikkoa mennyt. Mites se annettu poikkeuslaki meni joka on voimassa 31.12.2020 asti, joku asiasta enemmän tietävä voi tarkentaa...

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Onko näin? Mites Jypin ja SaiPan valmennus, ei siinä kahta viikkoa mennyt. Mites se annettu poikkeuslaki meni joka on voimassa 31.12.2020 asti, joku asiasta enemmän tietävä voi tarkentaa...
5 päivää ennen annettu ilmoitus yt jutuista, 5 päivää neuvottelut ja vielä 5 toimeenpanoon. Jotakin ton suuntaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy