Samaa mietin itsekin...Sori, kun olen tylsä, mutta olisko Haapasen kanssa käynyt ottamassa kuvan, kun mies on noissa kokoonpano kuvissa vielä Ilveksen paita päällä.
Todennäköisesti, kunhan vähän haaveskelinSori, kun olen tylsä, mutta olisko Haapasen kanssa käynyt ottamassa kuvan, kun mies on noissa kokoonpano kuvissa vielä Ilveksen paita päällä.
Itse en ole kyseistä kuvaa nähnyt, mutta uutta pelaajaa puoltaisi se kassi. Haapasen kamat luulisi olevan jo hallilla eikä täten sitä erikseen kuvaan tarvitsisi raijata. Mutta voihan se olla ihan joku muu kassi joka vaan sattui kuvaan. Ja koko kuvakin voi liittyä mihin vaan.Sori, kun olen tylsä, mutta olisko Haapasen kanssa käynyt ottamassa kuvan, kun mies on noissa kokoonpano kuvissa vielä Ilveksen paita päällä.
Niissä kokoonpano kuvissa ei tarvittaisi mailaa, ja paitana olisi virallinen pelipaita. Tuossa näkyi mainokseton paita, jota Ässät on käyttänyt omissa promokuvissaan.Sori, kun olen tylsä, mutta olisko Haapasen kanssa käynyt ottamassa kuvan, kun mies on noissa kokoonpano kuvissa vielä Ilveksen paita päällä.
Kovasti väittävät, että joku olisi tulossa. Tiedä sitten näitä.
Pakko sen on olla joku "vahvistus". EI tuota some- arvuuttelua olisi ilman profiilihankintaa. Toivottavasti huomenna ollaan viisaampia.Kovasti väittävät, että joku olisi tulossa. Tiedä sitten näitä.
Pakko sen on olla joku "vahvistus". EI tuota some- arvuuttelua olisi ilman profiilihankintaa. Toivottavasti huomenna ollaan viisaampia.
Peruspositiivisena heitän, että yksi Mäkinen lisää.Niin ja siis tietenkään tuollaista kuvaa ei edes julkaistaisi somessa, jos vain jostain Haapasesta oltaisiin ottamassa kuva Ässien pelipaita päällä, koska sillä asialla ei ole mitään uutisarvoa. Mutta olisiko sitten kyseessä joku edes auttavammin "isompi kala", koska näitä viime aikojen täytemiehiä ei ole vihjailtu etukäteen näin.. huomenna varmaan kuullaan jotain, jos joku aikuisten oikeasti on tulossa
Joo. Marko tekee comebackin.Peruspositiivisena heitän, että yksi Mäkinen lisää.
Kerttula ei ainakaan ole suomessa mutta jos joku tulee niin kai häneltä silti kommentit irtoaa ja samat sävelet varmaan kuin muissakin ”vahvistuksissa”.
Kerttula oli eilen Örebrossa katsomassa Örebro-Växjö peliä. Tiedä sitten katsasteliko siellä jotain ensi kautta varten vai oliko kyseessä vain hupimatka Sakke Salmisen kutsuvieraana