Länsi-Suomen mukaan olette kaikki oikeassa.
Eli Haapanen ja Sammalisto.
Vielä odottaisi yhtä kärkilaituria.
Elo ei ainakaan tule olemaan. Länskärin mukaan ankka ja Ässät ei ole Eloa hankkimassa.
Kyllä, omat nettisivut vahvistavat jo asian. Haapanen tulee lainapaperilla loppukaudeksi ja Sammalisto lainapaperilla loppuvuodeksi
Mjoo, teretulemast poijille vaan.
Kerttula on profiloitunut näihin ison profiilin pelaajien hankintoihin. Vielä odottaisi yhtä kärkilaituria.
Elo ei ainakaan tule olemaan. Länskärin mukaan ankka ja Ässät ei ole Eloa hankkimassa.
Voipi olla, että imagollisista syistä EE:tä ei nyt päästetä Ässiin. No Liigasta löytyy varmasti muitakin ottajia eli työttömäksi hänen ei tarvitse jäädä.
Mjoo, teretulemast poijille vaan.
Kerttula on profiloitunut näihin ison profiilin pelaajien hankintoihin. Vielä odottaisi yhtä kärkilaituria.
Ei näistä koskaan tiedä millaisia miehiä sieltä löytyy. Henttonenkin on paremmassa pistevauhdissa kuin Elo tällä kaudella. Ja aika lailla edullisemmalla paperilla uskaltaisin veikata. Joukkue nyt kuitenkn meillä lähtökohtaisesti heikompi kuin Raumalla. Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen Henttosen osuuteen Ässissä tähän mennessä. Parempi kuin Elo Lukossa suurinpiirtein samalla peliajalla. Näin tilastoista.Mitä me Elolla. Onhan täsä nyt taas pukannut sisään mestis-tasolle hyviä pelaajia lainalle. Vautsi.
Kai se on pakko uskoa, että rahaa halutaan käyttää vain laajuuteen = Ässien rahoilla mestispelaajiin.
Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen Henttosen osuuteen Ässissä tähän mennessä.
Todennäköisesti näin. Ei tässä loppukauden lainassa olisi muuten mitään järkeä.Mikäs tämä loppukauden lainapaperi on? Kerttulan piti hommata pelaaja myös tulevaisuutta ajatellen vai puretaanko Haapasen pahvi Ilvekseen kauden päätyttyä jos molemmat ovat tyytyväisiä loppukauteen?
Elähä hättääle, kyllä sieltä vielä joku Mestis-haku saadaan loppukauteen naarattua. *silmäniskuhymiöVoisin pistää pääni pantiksi, että hankinnat oli tähän kauteen tässä. Nyt mennään säästöbudjetilla, koska menestystä ei ole tuolla jengillä kuitenkaan ole odotettavissa. Saa toki yllättää iloisesti meikäläisen ja mennä sääleistä jatkoon.
Onkohan jossain vielä joku MÄKINEN joka voitas Poriin naarata
Eli puhdas viisikko Mäkisiä. Puolustus Atte Mäkinen - Konsta Mäkinen ja hyökkäys Atte Mäkinen - Miro Mäkinen - Marko Mäkinen ;)Elite Prospects - Advanced Hockey Player Search
Search and look up current and former hockey players from all around the world with advanced filters.www.eliteprospects.com
Siinähän niitä, valitse mieleisesi
Toi ois kyllä kova. Kokonaisvaltainen tuomiopäivän ketjuEli puhdas viisikko Mäkisiä. Puolustus Atte Mäkinen - Konsta Mäkinen ja hyökkäys Atte Mäkinen - Miro Mäkinen - Marko Mäkinen ;)
Eli puhdas viisikko Mäkisiä. Puolustus Atte Mäkinen - Konsta Mäkinen ja hyökkäys Atte Mäkinen - Miro Mäkinen - Marko Mäkinen ;)