Ässähuhut ja mutut

  • 6 056 451
  • 28 982

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Parran pärinää siis useammasa leirissä, mahdollisesti sopimuksen omaava peluri toisesta Liiga-jengistä? Sellainen joka omaa jonkinlaista arvostusta omiensa parissa, mutta muualla ei välttämättä niinkään? Miten olisi esim. Humaloja Kärpistä, sieltähän piti pari ukkoa lähteä uusien tieltä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kahlasin läpi Selinin noin kymmenen viime vuoden joukkueiden rosterit. Yksi nimi pomppasi pystyyn, mikä voisi olla jopa realistinen. Niklas Nordgren. Ei ole saanut juuri missään vaiheessa edustusjoukkueessa mahdollisuuksia. Loukkaantumiset toki sotkeneet läpimurtoa. Nimivahvassa HIFK:ssa pelipaikka vieläkin hakusessa. Tämä ainakin aiheuttaisia pärinää.

Muita R-puolen kavereita olisi Dave Spina, Tadas Kumeliauskas, Francis Pare, Ilkka Pikkarainen ja se Lauri Tukonen. Selinin eksistä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parran pärinää siis useammasa leirissä, mahdollisesti sopimuksen omaava peluri toisesta Liiga-jengistä? Sellainen joka omaa jonkinlaista arvostusta omiensa parissa, mutta muualla ei välttämättä niinkään? Miten olisi esim. Humaloja Kärpistä, sieltähän piti pari ukkoa lähteä uusien tieltä.
Humaloja on loukkaantuneena ja Lefti.

Mitch Marner treenailee vissiin ZSC:n kanssa ja siellä on ulkomaalaiskiintiö täynnä. Siitä Rightin hyökkääjä? ;)
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Humaloja on loukkaantuneena ja Lefti.

Mitch Marner treenailee vissiin ZSC:n kanssa ja siellä on ulkomaalaiskiintiö täynnä. Siitä Rightin hyökkääjä? ;)

No, siinäpä joutuisi Pihliksen kanssa tappeleen pelipaikasta (; Senjälkeen sitten pikkuhiljaa raivaan tietää Spinkkien viereen (; (; (;
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Loppujen lopuksi varmaan ainoa parran pärinä joka tästä huhusta tulee, on varmaan nämä minun kirjoitukset vaikka sopimukseen päästäisiinkin.

Luultavasti olen jo tästä asiasta liikaa sanonut ja tarkoitukseni on vain saada jotain keskustelua aikaiseksi asian tiimoilta, joten en enempää vinkkejä pysty antamaan, menee muuten liian helpoksi.

Joten arvon palstaveljet (ja palstasiskot, jos sellaisia täällä on), pyydän anteeksi etten enempää asiasta pysty kertomaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Loppujen lopuksi varmaan ainoa parran pärinä joka tästä huhusta tulee, on varmaan nämä minun kirjoitukset vaikka sopimukseen päästäisiinkin.

Luultavasti olen jo tästä asiasta liikaa sanonut ja tarkoitukseni on vain saada jotain keskustelua aikaiseksi asian tiimoilta, joten en enempää vinkkejä pysty antamaan, menee muuten liian helpoksi.

Joten arvon palstaveljet (ja palstasiskot, jos sellaisia täällä on), pyydän anteeksi etten enempää asiasta pysty kertomaan.
Näin huhuvapaana vuotena... En kyllä tiedä pystynkö antamaan anteeksi.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
PaRa-kasvatti ja Ässien junnuissa joskus pelannut Miro Lehtimäki voisi ehkä olla saatavilla Sportista. OK rightin laukaus, mutta Vaasassa ei välttämättä ole tarjolla ensi kaudeksi merkittävää roolia. Väläytteli muutamassa ottelussa ja teki hyvin maaleja Mestiksessä, mutta kilpailutilanne hyökkäyksessä on tällä hetkellä todella kova ja otteet harjoitusotteluissa eivät ole toistaiseksi vakuuttaneet. Tämä nyt ihan pelkkänä spekulaationa, jos Ässät etsii leveyttä hyökkäykseen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos ajattelee sitä, että mikä siirto aiheuttaisi parranpärinää, niin se kun tänne tulisi Jakub Petruzalek. Okei, soppari tsekkeihin, mutta kai Ässät nyt tuolta ryöstää vaikka soppari olisikin. :-D
 

Työmyyrä58

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
PaRa-kasvatti ja Ässien junnuissa joskus pelannut Miro Lehtimäki voisi ehkä olla saatavilla Sportista. OK rightin laukaus, mutta Vaasassa ei välttämättä ole tarjolla ensi kaudeksi merkittävää roolia. Väläytteli muutamassa ottelussa ja teki hyvin maaleja Mestiksessä, mutta kilpailutilanne hyökkäyksessä on tällä hetkellä todella kova ja otteet harjoitusotteluissa eivät ole toistaiseksi vakuuttaneet. Tämä nyt ihan pelkkänä spekulaationa, jos Ässät etsii leveyttä hyökkäykseen.
Eikö Ässät etsinytkään tulosyksikön laituria? Olisi ok haku, mutta ei vaan millään, ei sitten millään, ole tulosyksikköä.
 
Viimeksi muokattu:

motamoro

Jäsen
Jos Puljusta nyt mentäisiin askel matalemman profiilin pelaajaan, niin kyllä sen pärisevän pelaajan on oltava Pulkkisen Teemu.

(spekulaatio)
1kk Try-out ei olisi sujunut ihan nappiin, Lausanne tehnyt 3 harkkaottelussa 14 maalia, Teemu 0+1, alkanut katsella uusia ympyröitä hyvissä ajoin.
Lausannessa muiden suomalaisten ohella on Petteri Lindbohm, joka pelannut Ässissä ja puhunut hyvää seurasta/kaupungista.
Ässät hankkii havitellun rightin kärkilaiturin, fanit pärisevät kun eivät arvosta mahdollista hinta/laatusuhdetta, suurseurojen fanit pärisevät kun eivät itse saaneet tuollaista pelaajaa.
(/spekulaatio)
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Jos Puljusta nyt mentäisiin askel matalemman profiilin pelaajaan, niin kyllä sen pärisevän pelaajan on oltava Pulkkisen Teemu.

(spekulaatio)
1kk Try-out ei olisi sujunut ihan nappiin, Lausanne tehnyt 3 harkkaottelussa 14 maalia, Teemu 0+1, alkanut katsella uusia ympyröitä hyvissä ajoin.
Lausannessa muiden suomalaisten ohella on Petteri Lindbohm, joka pelannut Ässissä ja puhunut hyvää seurasta/kaupungista.
Ässät hankkii havitellun rightin kärkilaiturin, fanit pärisevät kun eivät arvosta mahdollista hinta/laatusuhdetta, suurseurojen fanit pärisevät kun eivät itse saaneet tuollaista pelaajaa.
(/spekulaatio)

Pulkkista tuli ihan ohimenevä hetki mietittyä jo silloin kun tryout julkaistiin. Jos ei natsaa siellä, niin sitten Poriin.
Spekuloin silloin vielä, että joukkueet alkavat jo täyttyä, niin ehkä Ässillä olisi saumat kuukauden päästä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pulkkista tuli ihan ohimenevä hetki mietittyä jo silloin kun tryout julkaistiin. Jos ei natsaa siellä, niin sitten Poriin.
Spekuloin silloin vielä, että joukkueet alkavat jo täyttyä, niin ehkä Ässillä olisi saumat kuukauden päästä.

Spink-Spink-Pulkkinen. Voisi kuulostaa melko hyökkäysvoittoiselta kolmikolta. Pulkkinen kävi tuossa itsellänikin mielessä, mutta en oikein usko tähän. Uskon, että Teemu tietää sen verran arvonsa, että palkanmaksaja löytyy jostain muualta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Alun perin huhu kertoi että Ässät neuvottelee jo, miksi Ässät neuvottelisi pelaajan kanssa jonka try out on vasta puolillaan?

Ja taitaa Pulu on sen verran Jokereiden mies, ettei ihan helpolla muita seuroja Suomessa edusta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Alun perin huhu kertoi että Ässät neuvottelee jo, miksi Ässät neuvottelisi pelaajan kanssa jonka try out on vasta puolillaan?

Ja taitaa Pulu on sen verran Jokereiden mies, ettei ihan helpolla muita seuroja Suomessa edusta.
Tuossa vain on sellainen ongelma, että Jokerit ei omista Pulkkisen KHL pelaajaoikeuksia.

Eiköhän Pulun seura Suomessa olisi joku HIFK, TPS, KÄRPÄT... Ässät kuulostaa jotenkin kyllä niin utopistiselle vaihtoehdolle.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokseenkin veikkaisin tuon parranpärinää aiheuttavan hyökkääjän olevan joko Kuparinen tai Tukonen. Kaikenlaisia rightkätisyydellä varustettuja tuli mieleen, erityisesti täällä pelanneita. Williams lienee jo lopettanut ja myös Crombeen, Joorista ei tartte edes sanoa ja Sindel oli kans melkoinen heppu, viimeisenä tuli mieleen Jake Hansen, pelaa edelleenkin HKM Zvolen Slovakia.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Ilkka Pikkaraisesta itse kuulin huhuja liittyen Ässiin mutta se oli jo ennen tuota hänen Norjan try-outiaan.
Veikkaan silti, että Pikkaraisesta on edelleen kyse.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilkka Pikkaraisesta itse kuulin huhuja liittyen Ässiin mutta se oli jo ennen tuota hänen Norjan try-outiaan.
Veikkaan silti, että Pikkaraisesta on edelleen kyse.
Hän jos kuka, jakaa mielipiteitä. Mun puolesta vois tullakin, olis siinä tarvittaessa melkoisesti tunnetta kehissä ja eikös pelannut Kalpassa viime kaudella, ihan hyvin muistaakseni.
 

frodo

Jäsen
Ilkka Pikkaraisesta itse kuulin huhuja liittyen Ässiin mutta se oli jo ennen tuota hänen Norjan try-outiaan.
Veikkaan silti, että Pikkaraisesta on edelleen kyse.

Tämä tuli minullekin mieleen kun oli puhe parran pärinästä. Muutama vuosi sitten olisi kelvannut oikein hyvin, nyt vähän mietityttää riittäisikö liike liigaan. Toki varmasti hyvä lisä kokemattomaan hyökkäykseen oikein roolitettuna.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Ilikka on sellanen ukko jota vihaa ku pelaa vastustajalla mutta rakastaa ku on omassa joukkueessa. Empä tiedä tarvitseeko Ässät välttämättä tohon nyt jo laajaan materiaalin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Parran pärinää siis useammasa leirissä, mahdollisesti sopimuksen omaava peluri toisesta Liiga-jengistä? Sellainen joka omaa jonkinlaista arvostusta omiensa parissa, mutta muualla ei välttämättä niinkään? Miten olisi esim. Humaloja Kärpistä, sieltähän piti pari ukkoa lähteä uusien tieltä.

Itse olisin samoilla linjoilla eli tulossa voisi olla jossain toisessa joukkueessa pelaava hyökkääjä, joka kuitenkin haluaa jostain syystä siirtyä muualle. Täällä on puhuttu myös Pikkaraisesta, Kuparisesta ja Tukosesta. Heistä uskon vain Kupariseen mahdollisena alakenttiin pelaajana, mutten usko häneenkään kovin paljon.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Hän jos kuka, jakaa mielipiteitä. Mun puolesta vois tullakin, olis siinä tarvittaessa melkoisesti tunnetta kehissä ja eikös pelannut Kalpassa viime kaudella, ihan hyvin muistaakseni.

KalPassa loppukaudesta tosiaan 16 peliin 10 pistettä, joten ei tuo nyt välttämättä huono haku olisi.

Persoonia ei myöskään koskaan ole liikaa. Ainakin paikallisiin luulisi tuovan lisää väriä, joten pieni peukku siitä syystä etelästä tälle.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilkka Pikkaraisesta itse kuulin huhuja liittyen Ässiin mutta se oli jo ennen tuota hänen Norjan try-outiaan.
Veikkaan silti, että Pikkaraisesta on edelleen kyse.
Pikkarainen olisi tuohon nuoreen joukkueeseen kuin nyrkki silmään. Selinille tuttu pelaaja TPS- ajoilta. Pelaisi todennäköisesti itsensä seisomakatsomon lemmikiksi. Terveitä ja tasaisen tehokkaita kausia pääosin takana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös