SlamDunk71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Oli, mutta keskustelun vaihto lyhyt. Pyynti x ja Ässät sanoi vähän vajaa puolet pyynnöstä. Lukko matchasi hinta pyynnön.No ei ole ollut Ässille kyllä tarjolla.
Sitä en tiedä vaikka Lukolle olisikin?
Oli, mutta keskustelun vaihto lyhyt. Pyynti x ja Ässät sanoi vähän vajaa puolet pyynnöstä. Lukko matchasi hinta pyynnön.No ei ole ollut Ässille kyllä tarjolla.
Sitä en tiedä vaikka Lukolle olisikin?
Oli, mutta keskustelun vaihto lyhyt. Pyynti x ja Ässät sanoi vähän vajaa puolet pyynnöstä. Lukko matchasi hinta pyynnön.
Juu väliäkös sillä kun samassa veneessä ollaan. Jos Luguun päätyy niin, voidaan olettaa että olin piirun verran oikees. Mutta tosiaan molempien summa oli ettei padassa pelaa.Oma "lähteeni" kertoo Ässien kyselleen Niemen ja Salmisen perään Jokereilta. Siinä kaikki.
Minä uskon omaani ja sinä omaasi. Se kuitenkin tilanne, että Salmista tuskin nähdään vielä Porissa.
Pelasi halvalla, Ässät teki ehkä väärän ratkaisun, mutta ei sillä enää ole merkitystä. Ässillä tuskin on rahaa Kuuselaan.
Onko tuo Lähteenmäki soppari varmaa tietoa pääkallopaikalta?
Sopimus on sopimus. Kuten me molemmat muistamme, Kuusela oli siihen aikaan vielä arpa Seinäjoelta, joka olisi voinut mennä myös saveen...
Minä uskon omaani ja sinä omaasi. Se kuitenkin tilanne, että Salmista tuskin nähdään vielä Porissa.
Sopimus on Ässien kanssa ja mies asuu jo Porissa, mutta nykyään on Khl- ynnä muut pykälät sopimuksissa eli mikään ei ole varmaa ennen kuin päivämäärät ovat ummessa.Onko tuo Lähteenmäki soppari varmaa tietoa pääkallopaikalta?
En kyllä ymmärrä, miksei Salminen sopisi Ahon joukkueeseen. Salminen on tuulennopea ja nopeasti peliä kääntävä pelaaja. Hän ei ole missään tapauksessa tulossa Ässiin, ellei väkisin halua pudottaa vuosipalkkaansa 200000€ alaspäin.Niin pitkään kun Aho on Ässien peräsimessä, ei Salmisen todellakaan kannata tulla patapaitaan pelaamaan. Salmisen pelityyli ja Ahon pelikirja sopivat yhteen kuin lihapullat kermakakun päälle. Salminen ei ole likikään riittävän röyhkeä ajamaan laidasta maalille ja tekemään niitä ns. likaisia maaleja sota-alueelta tai painimaan pitkiä kulmapelejä ja tulemaan niiden päätteeksi maalintekosektoriin kiekko mukanaan. Jesse J(ames) olisi paljon sopivampi Ahon haluamaan sapluunaan.
Ensi viikolla kaiketi nämä "varmat" huhut realisoituu Salmiota lukuunottamatta.
Mitä meiltä sen jälkeen sitten puuttuu? Korpisalon mainitsemat ykkössentteri ja ykköslaituri. Lisäksi uskon, että hyökkäjistöön tulee lisäksi vielä vähintään yksi, mielummin kaksi "leveysmiestä". Eli sentteri ja laituri myöskin.
Kuuselalla oli takana 26 maalin kausi ja hopea Liigasta, joten kyseessä ei ollut enää arpa. Ässät olisi saanut vuoden lisää sopimukseen nostamalla voimassa olevan sopimuksen palkkaa syksyllä 06, eivät suostuneet.
En oikein ymmärrä, mitä haluat sanoa? Itse tarkoitin, että Kuuselan sopimusta tehtäessä ei "26 maalin kausi ja hopea Liigasta" ollut vielä tapahtunut ja Kuusela oli tuolloin vielä "junnu-arpa Seinäjoelta".
Lopettakaa jo se Kuusela homma. YV on keksitty olkaa hyvä.
Lopettakaa jo se Kuusela homma. YV on keksitty olkaa hyvä.
Eiköhän täällä saa keskustella, jos keskusteltavaa on. Hiljaiseksi menee keskustelupalsta, jos keskustelut pitää käydä yksityisviestein. Muita voi kiinnostaa, vaikka sinua ei kiinnostaisikaan.
Tässä ei puhuta minkä vuoden huhuja ja mutuja jutut pitäisi koskea. Nyt mutuillaan vanhoja aikoja ja se käy ketjuun vallan mainiosti! Tän Pori67s jutut on muutenkin vähän omituisia.Ehkäpä Pori67s tarkoitti että Kuuselan 10 vuoden takaiset palkka ja sopimusneuvottelut eivät liity millään tapaa tämän hetken Ässä huhuihin...
:D Heh! Jos tarkoitat nyt näitä mun huhuja, niin ne on totta mitä olen oikeasti kuullut ja nähnyt. Niin eri palstoilta, kuin Ässien toimistolta.Tän Pori67s jutut on muutenkin vähän omituisia.
Ehkäpä Pori67s tarkoitti että Kuuselan 10 vuoden takaiset palkka ja sopimusneuvottelut eivät liity millään tapaa tämän hetken Ässä huhuihin...
Ässät kusetti aikoinaan niin raikkaasti Krisua ettei se pelaa enää koskaan Ässissä.
Zabo sopis Ahon patapakkaan kuin nenä päähän. Loukkaantumiset kieltämättä tekee siirrosta mahdollisen, mutta itte en mitään riskianalyysejä lähde arvailemaan kun en asiasta mittään tiiä. Jotenkin musta tuntuu, että riskejä haluttaisiin välttää ja ennemmin otetaan kaveri, josta on epäselvää riittääkö taso kärkikenttiin kuin kaveri, josta ei tiedä pelaako se edes puolta kautta.Olen kattellut noita Brynäsin matseja ja aika keskinkertaiselta se Zabon meno näyttää. Luonnollista, kun on ollu melkein koko kauden sivussa. Luin, että olkapään takia ollut sivussa. Huono homma, jos se on sama olkapää, joka leikattiin jo silloin kun siirtyi padasta KHL:n. Sikäli voi juotua tyytymään pienempään liksaan kun on klesana ollut ja varsinkin jos se on sama olkapää. Sikäli olisi kyllä ihan Ässien näköinen haku.