No johan on heittoja täällä. Muistutan, että Zaboa kysyttiin KHL-kausien jälkeen takaisin Poriin ennen kuin mies meni HIFK:iin. Hän ilmoitti tuolloin palkkapyynnökseen kolmosella alkavan summan (ainakin lähes), jolloin keskustelu päättyi ennen kuin alkoikaan. Toki nyt jatkuvat loukkaantumiset kai vähän laskevat hintaa, mutta aika hirvittävän monesta syystä hän ei oikein ole vaihtoehto..
Että sikälikin itse pitäydyn jossain realismin rajoissa, kuten sen tyylisissä hauissa joita tuossa edellä listasin..
En usko Zabon hankintaan, mutta onhan tuo nyt vähintään melkein realismin rajoissa.
Olet selkeästi nähnyt vaivaa, kun olet googletellut ja listannut nuot pelurit. Ei kannata pahastua, vaikka kukaan ei noita olekaan kommentoinut. Ainakin itse jätin kommentoimatta, koska vaikea tuon tason pelaajia on teksti-tv skouttauksella arvioida ja tuon tasoisia jätkiä nyt voisi listata varmaan 100 tänne palstalle. En ole itse tainnut nähdä keneltäkään listaamaltasi kaverilta otteluakaan. Ja tän tason jätkistä ei oikein tunnu löytyvän mitään kovin hyviä youtube videoitakaan ja se mikä näissä highlightseissa ei näy, on huonot matsit....
Katotaan jos löytäisin netistä jotain pätkiä, niin sais jotain keskusteluakin aikaseksi.
Dayson Bowman highlights - vaikuttaa kyllä ihan mukiin menevältä kaverilta. Hyviä määrätietoisia ratkaisuja kiekko pysyy hallussa ja vetokin lähtee suoraan syötöstä. Elää ilmeisesti tunteella pelissä, mikä auttaa yleensä pysymään pelissä kiinni ja ratkaisut harvemmin tällöin jäävät piippuun. Tästä osoituksena muutama mylly, vaikka mistään tappelijasta ei todellakaan ole kyse. Tilastot eivät kuitenkaan kauheasti kaverin uraa mairittele. Viimeiset kaksi kautta on mennyt saksan Liigassa 0,5PPG tahdilla.
RYAN MACMURCHY - Näyttää tilastojen valossa jo vähän paremmalta kaverilta, mutta eihän tästä löydy netistä mitään.
JACK COMBS highlights - tällä kaverilla on sellaista tuloksellisen pelin pelisilmää, hyvä maalivainu highlithtseissa :DD rauhallinen ja ratkaisuvalmis. Periaatteessa sellaista pelaajatyyppiä, mitä voisin itse hakea laituriksi, hyvä lähellä maalia. Mutta miten sitten ominaisuudet riittää, kun vastustajien puolustuksen taso nousee Liigassa huomattavasti?
Rob Schremp NHL maalit - Tässä olis jo vähän kovempi kaveri. Täyttäis varmaan sen ykkössentterin tontin, taitoa ja ratkaisuhalua riittää. Pelannut SHLlässäkin 100 matsia 0.6 pistettä matsi tahdilla. Ei olisi ilmainen kaveri tämäkään.
Ei jaksa enempää ettiä noita vitoita :D Kuten jo sanoinkin, vaikeahan näistä on mitään keskustella. Onko joku nähnyt matseja näiltä
@PataJaska listaamilta kavereilta?
Itse lähtisin ennemmin hakemaan tiettyjä ominaisuuksia rapakon takaa. Pelaajavalikoima on "hiukan" parempi ja lisäksi uskoakseni rahaa säästyy huomattavasti verrattuna näihin jo euroopassa vuosia pelanneisiin...