sonnychiba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Ihan tyytyväinen tähän siirtoon mikäli toteutuu.SK:n mukaan Niko Peltola Sportista tulee Ässiin.
Ihan tyytyväinen tähän siirtoon mikäli toteutuu.SK:n mukaan Niko Peltola Sportista tulee Ässiin.
Tyytyväinen pitää olla, jos Peltola on tänne saatu hankittua ensikaudeksi! Kehityskäyrä osoittaa ylöspäin ja potentiaalia olla joukkueen kiekollinen liideri alakerrassa.
Peltola - X
Viitanen - Viljanen
Walli - Vuorisalo
Tuohon vielä joku rightin pyssy, niin alakerta on kunnossa.
Viitasella vain sattuu olemaan tuo sopimus myös ensi kaudesta, joten lähtökohtaisesti pelannee. Hänen loukkaantuessaan sitten Mäkelä/Vainonen korvaavat, jos sellaiset täällä pelaa.Viitasen sais heittämällä vaihtaa Walliin ja Vainonen Viitasen tilalle.
Itse haaveilin Peltolasta täällä jo tammikuussa ;) Mielestäni hyvä haku Ässiltä. Peltola pystyy tukemaan meidän kiekollisia nuorukaisia kiekollisessa- ja puolustuspelissä.Helmikuun alussa hahmottelin joukkueen rakennusketjussa tuollaista pakistoa ensi kaudeksi. Peltolan hankintaan olen siis erittäin tyytyväinen, olettaen että Ässät hakee vielä sen ykköspakin markkinoilta tuohon kaveriksi. Peltola on kuitenkin pakiksi vielä nuori 25-vuotias, hyvin luisteleva, kiekollinen all-around pakki, jolla on kokemusta myös KHL:stä. Alempiin pareihin sitten Wallia, Viljasta, Vuorisaloa, Viitasta sekä mahdollisesti muita ulkopuolelta saapuvia nuoria kavereita.
Muita mielenkiintoisia realistisissa haaveissa olevia nimiä voisi olla Niko Peltola, Lauri Taipalus ja itselle melko tuntematon Miika Koivisto...
Viitasen sais heittämällä vaihtaa Walliin ja Vainonen Viitasen tilalle.
Peltola - X
Viitanen - Viljanen
Walli - Vuorisalo
Tuohon vielä joku rightin pyssy, niin alakerta on kunnossa.
Nimenomaan. Kakkospariin hyvä haku, mutta ykkösessä pitäisi olla kovempi seppä tai ensi kausikin menee taas näissä samoissa merkeissä (sääliviivan ympärillä pyöriessä).Peltola ihan OK hankinta, kunhan hänestä ei ole suunniteltu mitään ykköspakkia, ykköspariin. En ole koskaan nähnyt hänen pelissään mitään keskinkertaisesta poikkeavaa.
Viitasella vain sattuu olemaan tuo sopimus myös ensi kaudesta, joten lähtökohtaisesti pelannee. Hänen loukkaantuessaan sitten Mäkelä/Vainonen korvaavat, jos sellaiset täällä pelaa.
Marttinen ei ainakaan vielä viime viikolla ollut tehnyt sopparia mihinkään.
Se mitä itse kuulin on, että ei jatka Ässissä. Varmaa ei ole minne menee, mutta Jokerit ja ulkomaat ilmeisesti ennemmin kuin toinen liigaseura. Tiedä sitten...Marttinen ei ainakaan vielä viime viikolla ollut tehnyt sopparia mihinkään. Se, että solmitaanko se Ässiin on fifty-sixty...raha varmasti näyttelee isoa osaa tässä asiassa. Haluja olisi jäädä, mutta se raha, se raha...
Olen varmaan palstalla ainoita, mutta olisin Tapsan pitänyt ilman muuta syvyyspakkina. Liksa ei varmaan yli 60.000 ole ja sillä saa miehen kunnossa ollessa mielestäni varsin ilkeää, tasaista suorittamista.
Olen varmaan palstalla ainoita, mutta olisin Tapsan pitänyt ilman muuta syvyyspakkina. Liksa ei varmaan yli 60.000 ole ja sillä saa miehen kunnossa ollessa mielestäni varsin ilkeää, tasaista suorittamista.
Peltolan tuloon olen - sanotaanko 95% luottavainen. Lähteeni tuskin tässä kohtaa erehtyy.Ihan tyytyväinen tähän siirtoon mikäli toteutuu.
Peltolan tuloon olen - sanotaanko 95% luottavainen. Lähteeni tuskin tässä kohtaa erehtyy.