Eikös tuo Kessel viime kaudella pelannut ihan hyvin, kun jatkosopparinkin sai, eli sitä kuuluisaa potentiaalia olisi. Omaa ihan hyvän vedon ja olisi meidän yv:ssä pakeista se kovin, vertailukohta jokseenkin vaatimaton.Vähän kun mutustelee niin Kessel voisi olla ihan hyvä hankinta ottaen huomioon, että loppukauden sivussa voi olla Tapsa, Viitanen ja Marttinen. Ässäpakistossa ei hirveästi nyt tuota leveyttä ole.
Eipä sieltä tainnut mitään uutta äijää sisään tulla, mikä nyt ei iso yllätys ollut. Näillä lähdetään vielä loppukiriä tekemään!
Kas kummaa kuin Saipa taas löysi näiltä tyhjiltä markkinoilta kaksi potentiaalista kaveria.....
No, näistä potentiaaleista on kuitenkin jo joukkue raaskinut luopua kesken kauden, eli vanhoissa joukkueissa kavereille ei nähty käyttöä. Lukko voitettiin vanhoilla äijillä selkeällä esityksellä, annetaan Kotkan näyttää mihin Ässistä on. Mielenkiintoista nähdä miten esimerkiksi Hansenin ja Mullanen otteet jatkuu. Onko Ässät koskaan menestynyt viime hetken hankintojen ansiosta? Mun mielestä juuri päinvastoin kun muistelee edellistä mestaruuskautta.
Kyllä ne on ihan käytännön mahdollisuudet.SaiPa pelaa pleijareissa, Ässillä on teoreettiset mahdollisuudet päästä mukaan säälipleijareihin. Ymmärrän hyvin miksi toista näistä joukkueista vahvistettiin.
Jalkapallossa näitä viime hetken siirtoja tippuu virallisesti monesti vielä seuraavana aamuna mediaan. En kyllä muista, onko jääkiekossa näin. Mitäköhän se Juuso Vainio sitten meinaa, muuten.
Ei Juuso Vainio teille missään vaiheessa ollut tulossa.Nyt sitä taas toivoo, että on puhuttu kokoajan Veeti Vainiosta. Juuso Vainio JYP:iin 2018 kestävällä lapulla.
Eli jäljelle jää vain ja ainoastaan Veeti Vainio. Mitä sekoilua tuo SK:n uutinenkin oli, toisaalta kyllähän Korppi ilmaisi kiinnostuksensa myös häneen. Ehkä vain parempi jos se olisi Veeti...Ei Juuso Vainio teille missään vaiheessa ollut tulossa.
Tää on muuten varsin mielenkiintoinen viesti, jos nuo kommentit Poukkulasta ylivoimalla ovat tosia. Meillä on jo valmiiksi sopimuksen alla kiekollisia pakkeja Viljanen ja Vuorisalo sekä Vainiota vielä huhutaan tänne. Vuorisalo erityisesti on tehnyt varsin paljon mokiakin tällä kaudella, mutta sai silti luottoa. Jyrkkiön kohtelusta on ehkä opittu.Henk.koht mun on ollut vaikea uskoa että jompikumpi Vainioista seurais Ahoa Ässiin. Pojat kun on kiekkolisia pakkeja ja saivat molemmat katsella vaihtoaitiosta kun Jykä Aho heitti mielummin Poukkulan YV:lle viivamieheksi kun heitä. Aho arvostaa sellaisia kookkaita, kokeneita, puolustavia puolustajia ja varmaan hänelle sopis vallan mainiosti jos kaikki 6 pakkia ois sellaisia. Jos pakki on hyökkäysuuntaan liian luova ja sattuu tekemään siinä sivussa muutaman mokan niin löytää itsensä suht. nopeasti poppariosastolta. Aho ei esim. viime kaudella nähnyt mitään käyttöä O'Connorille (ede YV:llä) joka nyt on pelannut hyvän kauden KooKoossa. Siksi toi Veeti Vainio on mulla vikojen joukossa "pelaajat jotka seuraavat Ahoa Ässiin" - listalla. Toki, elämä voi joskus ylättää.
Kyllähän Jyrkkiö sai paljonkin aikoinaan vastuuta Rockylta. Sen sijaan Taimi joutui hakemaan vauhtia Vaasasta ja kun tuli takaisin, niin ohitti Karrin papereissa Jyrkkiön, joka alkoi löytämään itsensä poppariosastolta. Viime kaudella Jesse veteli Tanskassa ja Itävallassa, tällä hetkellä varsin keskinkertaisesti Allsvenskanissa. Vähän nyt vaikeuksia mulla tässä tiedostaa, että mikä se oppi Jyrkkiön tapauksessa on :)Tää on muuten varsin mielenkiintoinen viesti, jos nuo kommentit Poukkulasta ylivoimalla ovat tosia. Meillä on jo valmiiksi sopimuksen alla kiekollisia pakkeja Viljanen ja Vuorisalo sekä Vainiota vielä huhutaan tänne. Vuorisalo erityisesti on tehnyt varsin paljon mokiakin tällä kaudella, mutta sai silti luottoa. Jyrkkiön kohtelusta on ehkä opittu.
Vähän nyt vaikeuksia mulla tässä tiedostaa, että mikä se oppi Jyrkkiön tapauksessa on :)
Kyllähän Jyrkkiö sai paljonkin aikoinaan vastuuta Rockylta. Sen sijaan Taimi joutui hakemaan vauhtia Vaasasta ja kun tuli takaisin, niin ohitti Karrin papereissa Jyrkkiön, joka alkoi löytämään itsensä poppariosastolta. Viime kaudella Jesse veteli Tanskassa ja Itävallassa, tällä hetkellä varsin keskinkertaisesti Allsvenskanissa. Vähän nyt vaikeuksia mulla tässä tiedostaa, että mikä se oppi Jyrkkiön tapauksessa on :)
Jees. Olen myös sitä mieltä, että virheet kuuluvat nuoren pelaajan kasvuprosessiin. Katsotaan, miten Aho tulee toimimaan.Mutta liian usein JJ joutui virheen jälkeen penkin päähän loppupeliksi. Vuorisaloa ja Viljasta ei ole ihan yhtä suoraan kohdeltu.
Kyllä ne ihan tosia on. Asiasta on kyllä jauhettu tuolla Bluesin osion "ketjuviritys" ketjussa jos asian haluaa tarkistaa. Ja siis se Poukkula sai sitä YV:vastuuta viivamiehen roolissa jo heti kauden alusta kun Bluesilla oli vielä ukkoja. Aluksi Poke oli kakkos YV:ssä mutta oisko päässy ykkös YV:hen sen jälkeen kun Hirso lähti. Poukkula oli siihen asti ykkös YV:n viivamies kunnes lähti Saksaan. Bluesissa Aho yleensä peluutti muutenkin 4 hyökkäjää ja 1 pakkia YV:llä.Tää on muuten varsin mielenkiintoinen viesti, jos nuo kommentit Poukkulasta ylivoimalla ovat tosia.
Itselle on jäänyt sellainen kuva että Aho on poikkeuksellisen jäärpäinen päätöksissään ja kakkosvalkun tehtävänä on olla lähinnä yes-yes mies. Kyseessä on sen verran hallitseva luonteenpiirre että en usko että toi asia muuttuu vaikka maisema vaihtuisi Espoosta Poriin.Aho ei varmasti ole mikään itsevaltias ensi kaudella Ässissä vaan Kotkaniemi antaa vahvan panostuksen valmennukseen ja pelaajien peluuttamiseen.