Tämä on Ässien fanien palsta ja oikea fani ei tuollaisen syyn takia joukkuetta jätä. Voinet poistua seuraamaan vaikka Kärppiä.
Eiköhän Rocky jatka vuoden, ja ensi keväänä uudet tuulet. Voihan olla,että Tuokkola ja Aho eivät edes halua Poriin tai haluavat pitää välivuoden?
Itse en kyllä edes Tuokkolaa tänne ottaisi, mielummin vaikka riskillä oma poika Kotkaniemi.
Onhan Rockyn auktoriteetti jo täysin eri planeetalta kuin tuo siloposki.
Joo niin voin tai ehkä HIFKiä. Vaikka todellisuudessa varmaankin tulee katsottua enempi KHL / NHL lätkää. Esim. Marjamäki on muuten todennut, että ei nykypolvi enää ole auktoriteettiuskovainen, eikä sillä auktoriteetilla jyrääminen ole järkevä tapa valmentaa nyky kiekkoilijoita. Ja vaikka sinä selvästikin tykkään varttuneemmista jämäkistä miehistä, niin mielestäni nykylätkässä se ei ole se pääjuttu, eikä sen pitäisi oikeastaan olla edes se sivujuttu.
Kuinkahan rankkaa gloryhuntterin elämä mahtaa Porissa olla.
Mieluummin mä käyn katsomassa aidon patasydämmen ohjastaman joukkueen pelejä kuin jonkun palkkasoturin. Vaikkei omaan Navetassa ramppaamiseen vaikuta yhtään kuka siellä penkin takana seisoo.
Taas mentiin ohi aiheen niin että heilahti, pahoittelut tästä. Mitään huhuja ei ole heittää. Tai no, isä-Haulasta kuulin huhua että on viimevuosina jonkun junnun tänne raahannut ja jättänyt "oman onnensa nojaan". Joukkuekaverit ovat tuoneet pojalle evästä pelireissuille kun poika ei ole syönyt päivän aikana muuta kuin joukkueen tarjoaman lounaan. Sanotaan nyt vielä kerran että mitään totuuspohjaa tälle ei ole muuta kuin kuulopuheet. Saisivat mun puolestani sulkea pois koko ukon jääkiekon parista jos huhu paikkansa paikkansa.
Joo onhan se varmaan kiva käydä katsomossa pomppimassa, itkemässä ja nauramassa, sekä nauttimasta tunnelmasta, mutta se nyt ei vain ole minun juttu. Ja olisihan se kiva uskoa sokeasti jokaisen Ässien listoilla työskentelevän tekevän täydellistä työtä, kunnes saisi todeta, että eihän se sitä ollutkaan ja sitten saisi romahtaa kyyneliin.
Mielestäni lätkä on pelaajien peli ja kolme vuotta on pitkä aika pelata pelaajien pelaamista rajoittavaa lätkää Porissa. Valmennuksen pitäisi lähinnä monipuolistaa peliä, eikä yksipuolistamalla rajoittaa pelaajien pelaamista. Rocky ja Virta, kumpikaan ei mielestäni tunnu kunnioittavan pelaajia, vaan kokevat itsensä peliä isommiksi ja tärkeämmiksi. Heille parempi paikka voisi olla jalkapallokentän laidalla. Glory hunter en mielestäni ole, kun itselleni on oikeastaan ihan sama tuleeko menestystä vai ei. Itse olen ennemminkin lätkä fani kuin Ässä fani.
Tää kotkala-hammaslärvänen vai mikä lie Kotkaniemi onkaan, voisi myös olla ihan hyvä haku.