Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella?

  • 8 058
  • 77

Oulun Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Calgary
Tuoreehko Ässä-kannattaja ilmoittautuu Oulusta.

Sekalaisten mutkien kautta tie on käynyt Satakunnasta tänne ja nyt vasta oikeastaan parin viime kauden aikana on löytynyt Ässistä se suosikkijoukkue kun aiemmin tuli vain yleisemmin seurailtua. Porissa tuskin tulee pelejä katsottua muutamaa mahdollista poikkeusta lukuunottamatta mutta ainakin nämä Oulun vierailut sitten hallilla asti.
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep, tässä yksi fani Riihimäeltä asti...Ässiä olen kannattanut 7-vuotiaasta alkaen...nyt olen siis pian 21v. En oikeastaan tiedä miks Ässät on se mun juttu, pienenä Ässät oli vaan niin hieno joukkueen nimi ja siitä se sit lähti...täällä Riihimäel Ässien kannattaminen on vaan kovin yksinäistä puuhaa... =( mut pidän patalipun korkealla!
 

SyPe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tempo
ACEMANILLE

Oma sukulaisenikin on sieltä aivan Riihimäen kupeesta Lopelta ja kannattaa Lukkoa, joten satakunta on Hämeessä ainakin jotenkin edustettuna :) Muutenkin olen kuullut sillä suunnalla olevan paljon muidenkin joukkueiden kuin vain Kerhon kannatajia..
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Deer 017
Oma sukulaisenikin on sieltä aivan Riihimäen kupeesta Lopelta ja kannattaa Lukkoa, joten satakunta on Hämeessä ainakin jotenkin edustettuna :) Muutenkin olen kuullut sillä suunnalla olevan paljon muidenkin joukkueiden kuin vain Kerhon kannatajia..

Onhan täällä muidenkin kuin Kerhon kannattajia, kuitenkin vain lähinnä Jokeri ja HIFK-faneja...itse olen onnistunut löytämään minun lisäkseni täältä yhden ainoan Ässäfanin. Hänkin tosin muutti pois. =( Ja asia on kyllä niin että täällä katsotaan oudosti ja pitkään jos sattuu mainitsemaan että kannattaa esim. Ässiä tai vaikkapa SaiPaa...
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Naispuoliset Ässäfanit Porin ulkopuolelta?

Lyönpä vetoa, ettei tähän viestiketjuun kovin moni tyttö kirjoita, itse en ole nimittäin törmännyt Porin ulkopuolella yhteenkään naispuoliseen Ässäfaniin...itsekin olen mies...kuten nimimerkistä näkyy...enkä asu Porissa. Eli, onko olemassa naispuolisia Ässäfaneja Porin ulkopuolella?
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
joo..eli on varmaan naispuolisia ässäfaneja Porin ulkopuolella..ainaski luulisin.

Ite oon Porin ulkopuolelta..ja mies...tosin kertsifani..

Kävin kerran Porissa pelaamassa golfia...siit on noin kolme vuotta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jahas

Taas naita legendaarisia keskustelunavauksia. Huomaa, etta koulunpenkilta on paasty kesalomalle ja nyt on jo tylsaa. Luin viestin vain nahdakseni kirjoittajan sukupuolen. PIENTA ymmarrysta saisit, jos olisit ollut edes nainen. Nyt pointtisi ei oikein tullut esille.

Kiva kokeilla, milta tuntuu avata keskustelu? Voisit varmaan ihan yhta hyvin keskustella syvalta sydamestasi tulleesta, elamaakin suuremmasta kiekkokysymyksestasi aiemmin jo avatussa keskustelussa, jossa Porin ulkopuolisia Assa-faneja ei (valitettavasti?) jaoteltu sukupuolen mukaan...

Ketju kiinni ja jatkossa taas vahan jarkea ketjunavauksiin.
 

xXx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja fyysinen peli
Vuoden ketjuko?

Tämä on mahtavaa, syväluotaavaa keskustelua kiekkofaniuden syvimmästä olemuksesta sekä naispuoleisen fanin etäfanaattisuuden vaikeuksista.

Kiitos ja anteeksi.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Morrow10
Ketä ois ässäfanei (naispuolisia) Porin ulkopuolelta??

Kuva olis kiva.

Mä oon kyl Porist, mut käynx silti..? Oon siis Ässä-fani.


Ei vaan, kyllä minä ainakin muistaisin yhden Jatkoajan Ässä-kannattajan olevan Porin ulkopuolelta. Eikä nuo Ulvilat ja Kullaatkaan Poriin kuulu.
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Jahas

Viestin lähetti Janiz80
Taas naita legendaarisia keskustelunavauksia. Huomaa, etta koulunpenkilta on paasty kesalomalle ja nyt on jo tylsaa. Luin viestin vain nahdakseni kirjoittajan sukupuolen. PIENTA ymmarrysta saisit, jos olisit ollut edes nainen. Nyt pointtisi ei oikein tullut esille.

Kiva kokeilla, milta tuntuu avata keskustelu? Voisit varmaan ihan yhta hyvin keskustella syvalta sydamestasi tulleesta, elamaakin suuremmasta kiekkokysymyksestasi aiemmin jo avatussa keskustelussa, jossa Porin ulkopuolisia Assa-faneja ei (valitettavasti?) jaoteltu sukupuolen mukaan...

Ketju kiinni ja jatkossa taas vahan jarkea ketjunavauksiin.

Juu, ei sun tarvitse kommentoida täällä kenenkään viestiketjua, mikäli aihe ei kiinnosta...eli kommentoi jos kiinnostaa, ole hiljaa jos ei kiinnosta. Jooko?

Jos minua kiinnostaa onko Porin ulkopuolella naispuolisia Ässäfaneja, niin eikös asiasta pidä silloin ottaa selvää? Eikä siinä nähdäkseni ole mitään väärää jos tällaista asiaa kysyy...
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Jahas

Viestin lähetti AceMan
Juu, ei sun tarvitse kommentoida täällä kenenkään viestiketjua, mikäli aihe ei kiinnosta...eli kommentoi jos kiinnostaa, ole hiljaa jos ei kiinnosta. Jooko?

Jos minua kiinnostaa onko Porin ulkopuolella naispuolisia Ässäfaneja, niin eikös asiasta pidä silloin ottaa selvää? Eikä siinä nähdäkseni ole mitään väärää jos tällaista asiaa kysyy...

No joo mutta täytyykö sitä nyt uusi viestiketju avata eri sukupuolelle kun löytyy jo ketju "Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella?"?. Pientä rajaa viestiketjujen avauksiin vaikka kuinka kiinnostaisi...
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Re: Re: Jahas

Viestin lähetti AceMan
Juu, ei sun tarvitse kommentoida täällä kenenkään viestiketjua, mikäli aihe ei kiinnosta...eli kommentoi jos kiinnostaa, ole hiljaa jos ei kiinnosta. Jooko?

Jos minua kiinnostaa onko Porin ulkopuolella naispuolisia Ässäfaneja, niin eikös asiasta pidä silloin ottaa selvää? Eikä siinä nähdäkseni ole mitään väärää jos tällaista asiaa kysyy...
Kenties Janiz tarkoitti, että mitä jos olisit laittanut viestin tonne Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella - ketjuun ja vaikka sieltä tiedustelisit naispuolisia henkilöitä. Näitä ketjuja on jo muutenkin niin paljon. Eiks nii?

off topic. otsikko on muutenkin vihreellinen.
off topic 2.Tonir oli nopeampi.
in topic. En ole tyttö, enkä porin ulkopuolella asusteleva.
 
Viimeksi muokattu:

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Jahas

Viestin lähetti tonir
No joo mutta täytyykö sitä nyt uusi viestiketju avata eri sukupuolelle kun löytyy jo ketju "Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella?"?. Pientä rajaa viestiketjujen avauksiin vaikka kuinka kiinnostaisi...

Muuten olisinkin voinut laittaa kysymykseni sinne "Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella" ketjuun, mutta siellä muiden viestien seassa sitä tuskin kukaan huomaisi...niin ajattelin että jos sitä näin vaikka saisi pari vastaustakin...pahoittelen , mikäli tämä ketju on suureksi häiriöksi. Toivon kuitenkin, ettei niin ole.
 

M10

Jäsen
Tästä tulee vielä huima ketju..

Niin onko tämän ketjun idea että Satu Luvialta, Kirsi Oulusta, Nanne Imatralta ja Iida Utöstä ilmoittavat tänne kannattavansa Ässiä?

Jatkoaika voitais sulkea kesäksi. Tähänhän tää muuten menee.
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiks sitä sais helpommallakin? Onhan tää nyt kuitenkin jo aika hakuammuntaa...

Vapaan keskustelun puolelta löytyy varmaan vielä se "iskuvinkkejä" -ketju.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Viestin lähetti Morrow10
Tästä tulee vielä huima ketju..

Niin onko tämän ketjun idea että Satu Luvialta, Kirsi Oulusta, Nanne Imatralta ja Iida Utöstä ilmoittavat tänne kannattavansa Ässiä?

Jatkoaika voitais sulkea kesäksi. Tähänhän tää muuten menee.
Sun kantasi on varmasti jo huomattu. Kiitos mielenkiinnosta.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Morrow10
Tästä tulee vielä huima ketju..

Lekendaarinen. Nyt pitäisi enää tietää, mikä lasketaan porin "Ulkopuliksi"? Ulkopulelta en meinaan tiedä yhtään Ässäfania. Pahoittelen kovasti että näin on.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Viestin lähetti Jurvanen
Lekendaarinen. Nyt pitäisi enää tietää, mikä lasketaan porin "Ulkopuliksi"? Ulkopulelta en meinaan tiedä yhtään Ässäfania. Pahoittelen kovasti että näin on.
Noh, enää ei sun tarvi miettiä ulkopulista vaan voit kertoa rohkeasti ulkopuoliset ässäfani tuttusi.
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Jurvanen
Lekendaarinen. Nyt pitäisi enää tietää, mikä lasketaan porin "Ulkopuliksi"? Ulkopulelta en meinaan tiedä yhtään Ässäfania. Pahoittelen kovasti että näin on.

Kirotusviheitä sattuu aina silloin tällöin...sinullekkin? Ei niihin tarvitse takertua....
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Hmm. Ok. Kirjoitusvirheisiin tarttuminen on epäreilua. En tee niin. Enää.

Takaisin aiheeseen palatakseni: Tampereella on eräs toveri, jonka kuin vahingossa käännytin Ässä-faniksi. Siihen oikeastaan riitti se, että kertoi millainen tyyppi Korpisalo on. Haastaa riitaa (vaikka tuomarin takaa) Gillille jne jne.Nyt lopputuloksena Tampereella tosiaan on yksi vakaa Ässäfani, jolla on jopa Ässä-kaulaliina huoneensa seinällä. Ihme juttu mitä pienellä tarinalla saakaan aikaan.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Re: Jahas

Viestin lähetti AceMan
Muuten olisinkin voinut laittaa kysymykseni sinne "Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella" ketjuun, mutta siellä muiden viestien seassa sitä tuskin kukaan huomaisi...niin ajattelin että jos sitä näin vaikka saisi pari vastaustakin...pahoittelen , mikäli tämä ketju on suureksi häiriöksi. Toivon kuitenkin, ettei niin ole.

No ei tuohon jaa kylla enaa mitaan lisattavaa. Olisit siis voinut olla sotkematta jo entisestaan turhilla ketjunavauksilla pilattua palstaa, mutta kun "jos sita nain vaikka saisi pari vastaustakin.."

Itsekeskeisyydellakin on rajansa. Nyt, kun ollaan oikeassa leikkikehassa, voit taalla sitten heitella ilmaan niita syvallisia kysymyksiasi. Ei silla, etta aliarvioisin NAISfanien paikallistamisen tarkeytta, toivon vain, etta pidetaan joku raja noissa ketjunavauksissa. Tuolla "logiikallasi" olisin minakin avannut pari ketjua viikossa.

"Seurustelevat Assa-fanit Harjavallassa?"

"Assafanit, jotka omistavat valkoisen kaapiokanin?"

Perhana, nyt harmittaa, etta avauduin asiasta. Tuosta Assafanit Porin ulkopuolella-keskustelusta tosiaan nousee helposti todella mielenkiintoisia jatkokysymyksia. Mitenkas niihin muuten vastausta saisin, kuin avaamalla siita uuden ketjun?

Pitanee vain spekuloida asiaa ihan vain itsekseen, ehkapa joskus saan vastaukset kysymyksiini ilman uuden keskustelun avaustakin.

Tsemppia kesaloman viettoon toivottaa Porin seudun ulkopuolinen Assafani Torinosta.
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Jahas

Viestin lähetti Janiz80
No ei tuohon jaa kylla enaa mitaan lisattavaa. Olisit siis voinut olla sotkematta jo entisestaan turhilla ketjunavauksilla pilattua palstaa, mutta kun "jos sita nain vaikka saisi pari vastaustakin.."

Itsekeskeisyydellakin on rajansa. Nyt, kun ollaan oikeassa leikkikehassa, voit taalla sitten heitella ilmaan niita syvallisia kysymyksiasi. Ei silla, etta aliarvioisin NAISfanien paikallistamisen tarkeytta, toivon vain, etta pidetaan joku raja noissa ketjunavauksissa. Tuolla "logiikallasi" olisin minakin avannut pari ketjua viikossa.

"Seurustelevat Assa-fanit Harjavallassa?"

"Assafanit, jotka omistavat valkoisen kaapiokanin?"

Perhana, nyt harmittaa, etta avauduin asiasta. Tuosta Assafanit Porin ulkopuolella-keskustelusta tosiaan nousee helposti todella mielenkiintoisia jatkokysymyksia. Mitenkas niihin muuten vastausta saisin, kuin avaamalla siita uuden ketjun?

Pitanee vain spekuloida asiaa ihan vain itsekseen, ehkapa joskus saan vastaukset kysymyksiini ilman uuden keskustelun avaustakin.

Tsemppia kesaloman viettoon toivottaa Porin seudun ulkopuolinen Assafani Torinosta.

No, voinpa kai mainita etten vietä kesälomaa ollenkaan, koulut on käyty jo muutama vuosi sitten.

Ja vielä pahoitteluni siitä viestiketjusta, kun se nyt näköjään oli niin mahtava katastrofi...
 

Sissi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Leo#42, Matt#50, Pasi#25
Minä asustelen Forssassa. Syntysin Etelä-Pohjanmaalta, E-P:n eteläisimmästä kunnasta. Pori kun on lähin paikka missä kunnon lätkää pelataan niin niimpä sitten siellä tullu pienenä jo käytyä, kun vanhemmat sisarukset etc peleissä kävi. Ässistä muodostu se the One and Only, hetkellisen mielenhäiriön jälkeen. Ei muuten ole varsinaisesti mitään sidettä Poriin, mitä nyt peleissä siellä käyny ja sitä rataa. Nykyään harvemmin tulee käytyä, olis vmäistä matkustaa Forssasta linkalla mutta tänään pitkästä aikaa olin pelissä kun kotona päin elikkäs täällä Pohojanmaalla vierailen. Ei ole muut joukkueet oikein iskeny kun yhtä pitkään jo kannattanut mitä nyt ehkä pleijareissa muodostuu joku muu suosikiksi kun omaa harvemmin siellä pystyy toivomaan(sattuneista syistä..).
Niin joo ja pitänee lisätä vielä se että täällä ilmottautuu ainakin yksi Porin ulkopuolelta oleva naispuolinen kannattaja. Jo vuodesta.. Oliskohan suunnilleen -93. Sinne suuntaan ainakin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös