Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Alamummo kirjoitti:Olen samaa mieltä. Tai ehkä en vaan ymmärrä tätä genreä, kaikki biisit kuullostavat tismalleen samalta.
Jep, Nightwish on turvallista pop-musiikkia.
Alamummo kirjoitti:Olen samaa mieltä. Tai ehkä en vaan ymmärrä tätä genreä, kaikki biisit kuullostavat tismalleen samalta.
Cube kirjoitti:Kaksi viimeistä sinkkua tainneet olla tätä samaa "I just wanna live my life" hehkutusta.. Hohhoijaa. Have a nice day, indeed - aamu piloilla, jos tuo sattuu radiosta tunkeutumaan pian heräämisen jälkeen.
Äh, se vaan katseli niiden kenkiä.cosmic_rodeo kirjoitti:Mutta suunnattoman ilahtunut olin, kun Have a nice dayn videossa käveli täysin odotusteni mukaisesti tiukkaan t-paitaan pukeutunut Jon Bongiovi tukka hulmuten ja aurinkolasit silmillä paikallisia tipuja bongaamassa. Vitun heteroa!
Cube kirjoitti:Kaksi viimeistä sinkkua tainneet olla tätä samaa "I just wanna live my life" hehkutusta.. Hohhoijaa. Have a nice day, indeed - aamu piloilla, jos tuo sattuu radiosta tunkeutumaan pian heräämisen jälkeen.
ptk kirjoitti:Näitähän riittäisi pilvin pimein, muutta ehdottomasti ärsyttävin ja varsinkin yliarvostetuin bändi on aussipoikain AC/DC. Se on aivan hirveää paskaa. Joka kerta radio rupeaa sitä suoltamaa, vaihtuu kanava aika perhanen nopeaa. Muutenhan minä lähestulkoon elän kaikenlaisella metallimusiikilla..
djfast kirjoitti:4 ruusua!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitchner kirjoitti:No, yksi yliarvostetuin on mielestäni Black Sabbath / Ozzy Osbourne. BS on yksi lenkki rockmusiikin kehityksessä, mutta vain yksi lenkki. Bändin ja laulajansa hillitön palvonta menee yli ymmärrykseni. Tekeekö se synkistely tästä bändistä niin jumalaisen vai mikä? Ozzya taas on vaikea ottaa vakavasti kaikkien tempaustensa jälkeen (väittävät että on purrut jopa lepakkoa). Muita ovat Toto, Genesis, Phil Collins, Bon Jovi, Bryan Adams, Celine Dion ja Yngvie Malmsteen.
Suomen yliarvostetuin on Neumann, joka on vanhalla maineellaan ratsastava menneisyyden vanki. Hän menestyy vain kun bändin nimi on Dingo, eikä silloin ole väliä ketä bändissä soittaa. Hyvähän se on rahastaa nostalgianälkäinen yleisö vanholla hiteillä vuodesta toiseen.
Kuin niin muka-suosittuja, kun nehän on aivan hiton suosittuja molemmat?Eino_Mies kirjoitti:Kotimaisista Zen Café ja Maija Vilkkumaa. Järkyttäviä muka-suosittuja pop-rock yritelmiä, mutta todellisuudessa täysin tekotaiteellista paskaa.
No joo, ehkä ilmaisin itseäni vähän epäselvästi. Kai ne ovat jonkun mittapuun mukaan suosittuja, mutta se mitä lähinnä tarkoitin on se, että ns. hypetys näiden artistien kohdalla on jollain tavalla ylimitoitettua. Tämä onTed Raikas kirjoitti:Kuin niin muka-suosittuja, kun nehän on aivan hiton suosittuja molemmat?
Tai sitten meinasit jotain muuta ja minä en vaan tajunnut.
Eino_Mies kirjoitti:Ulkomaisista U2 ja Eminem. Käsittämätöntä skeidaa tuottavat molemmat ja silti ne on olevinaan jotain "megaluokan" staroja.
Kotimaisista Zen Café ja Maija Vilkkumaa. Järkyttäviä muka-suosittuja pop-rock yritelmiä, mutta todellisuudessa täysin tekotaiteellista paskaa.
karizma kirjoitti:Miten bändi joka on aliarvostettu voi olla yliarvostettu? Eli Toto, mitä kaikki musiikkikriitikot on vihannut alusta asti ihan vaan periaatteen vuoksi.