Ärsyttävin/yliarvostetuin rock-bändi?

  • 21 088
  • 153

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
pelikielto kirjoitti:
Nirvana ja Pearl jam: Yhden levyn ihmeitä molemmat.

Nirvanan kohdalla tämä on täysin ymmärrettävää, sillä se ehti julkaista huikeat kolme pitkäsoittoa. Niistäkin ensimmäinen saatiin suureen levitykseen vasta Nevermindin jälkeen.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näkkäri kirjoitti:
Itsehän vain huvittelin ketjun avaajan kustannuksella. Miten minä, Megadethin tavannut, mies voisin oikeasti noin ajatella? No joo, ei ollu edes hauskaa...

Ihme kyllä huomasin sen. ;) Arvelinkin/toivoinkin, että Yö ja Popeda saavat ääniä.

Itse olen tässä myös yrittänyt ajaa takaa ns. klassikko-bändejä, kun ahkerana musiikin kuluttajana(varsinkin vanhan musiikin) olen "yrittänyt" fanittaa bändejä, jotka ovat legendoja omilla alueillaan.

Esimerkiksi, Grateful Dead omaa huiman kannattajapohjan(dead heads), ja on legendaarinen bändi. Mutta voi hyvänen aika, miten huonoa soittoa ja huonoja biisejä.

Toinen esimerkki voisi olla Eagles, kaikesta huolimatta. Monta erittäin hyvää biisiä, mutta ei yhtään hyvää levyä. Paljon kauheaa matskua. Ja mulla on kaikki levyt alkuperäisinä...miksi. Melkein tällä solvausten listalla.

Frank Zappa voi myös olla nero, mutta hänenkin tuotannostaan korkeintaan 20% on kuunneltavaa. En tietenkään kaikkia ole kuullut, montakohan kymmentä niitäkin on...mutta ison otoksen perusteella. Tiedostan kyllä myös olevani väärää kohderyhmää, lähinnä inhoan huumorimusiikkia, tai Zappan kaltaista off-the-wall-meininkiä.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Tämä ketju on näköjään nopeasti muuttunut vittuillaan toisten musiikkimaku ketjuksi.
Säälittävää toimintaa. Pitää pönkittää omaa egoaa halveksimalla bändejä, joista ei itse tykkää, mutta sitten jätetään mainitsematta ne omat suosikit, että kukaan ei niitä pääse haukkumaan.

Suosikit:mm Meshuggah, Opeth, Disco Ensemble, Entombed, Lenny Kravitz, Sunride, Hendrix, Dimmu Borgir, Mokoma, Stonegard. Antakaa palaa!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
repe_joke kirjoitti:
Jatkakaa pojat, saatte piparia ja hyvän nahistelun aikaan.

Mitä muuta odotit ketjulta jonka otsikko on tällainen? Sitäpaitsi makuasioista ei voi kiistellä... Niistä PITÄÄ kiistellä!

Löylyä lissää!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
repe_joke kirjoitti:
Säälittävää toimintaa. Pitää pönkittää omaa egoaa halveksimalla bändejä, joista ei itse tykkää, mutta sitten jätetään mainitsematta ne omat suosikit, että kukaan ei niitä pääse haukkumaan.
Tota noinnii... Tietääkseni ketjun idea ei ollut tuoda esiin aliarvostettuja ja omasta mielestään hyviä bändejä, vaan tuoda mielipiteensä esiin siitä, että mitkä on niitä yliarvostettuja ja ärsyttäviä bändejä.

Eli jotain väärää..?

"Makuasioista ei ole järkeä kiistellä, mutta se on kivaa!"
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Sanotaan että omasta mielestäni Yö, Eppu Normaali, Nirvana ja Jimi Hendrix. En kyllä millään pysty ymmärtämään mitä ihmiset näissä näkee. Ja jotta repe_joke ei pääse vittuilemaan että omia suosikkeja ei mainita, niin tässä tulee: HELLOWEEN!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ted Raikas kirjoitti:
Tota noinnii... Tietääkseni ketjun idea ei ollut tuoda esiin aliarvostettuja ja omasta mielestään hyviä bändejä, vaan tuoda mielipiteensä esiin siitä, että mitkä on niitä yliarvostettuja ja ärsyttäviä bändejä.

Eli jotain väärää..?

"Makuasioista ei ole järkeä kiistellä, mutta se on kivaa!"

Senkin voi tehdä järkevällä tavalla, kun ensimmäisessä viestissä.

Tai sitten sen voi tehdä Ted Raikkaan tyylillä, joka on mielestäni ala-arvoinen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
repe_joke kirjoitti:
Tai sitten sen voi tehdä Ted Raikkaan tyylillä, joka on mielestäni ala-arvoinen.
Snifh, snifh, snifh... no voi kyynel! Anteeksi jos loukkasin suosikkibändiäsi/bändejäsi.

Sanojani en kuitenkaan vedä takaisin. Ei ole tarvetta.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
repe_joke kirjoitti:
Senkin voi tehdä järkevällä tavalla, kun ensimmäisessä viestissä.

Tai sitten sen voi tehdä Ted Raikkaan tyylillä, joka on mielestäni ala-arvoinen.

Miten se nyt sitten eroaa tuosta ensinmäisestä viestistä? Ted vaan perustelee laajemin miksi metallica on niin paska.
 

Viljuri

Jäsen
Roskaa: lähes kaikki metalliyhtyeet poislukien Metallica mustasta levystä alkaen. Erityisesti "Nothing else matters" on rock!

Erityisen roskaa: kotimaiset metalliyhtyeet (levymerkillä tai ilman) mahdollisesti poislukien yhden puolitutun bändi

Muuta roskaa:
- progebändit
- Nirvana
- alle 20-vuotiaiden kuuntelema musiikki bändistä tai musiikkilajista riippumatta
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Huonointa lyriikkaa -ketjusta poimittua, sopii tännekin bändien osalta:

CMX:n myöhemmät ja YUP:n kaikki biisit ovat malliesimerkkejä siitä, kuinka omassa erinomaisuudessaan kieriskelevät kusipäät voivat tuhota hyvät biisit.

Taitaa muuten lukea säännöissä että kolme kirjaimiset/numeroiset bändit pitää olla täyttä kuraa:

- YUP
- CMX
- SIG
- D12
- CCR
- POD
- (U2)

Noista SIG:iä tuskin yliarvostetuksi voi kutsua, mutta ärsyttäväksi kyllä. Toki heidänkin biisistä saa toimivan kun "nopeuttaa sen kolme kertaa ja ottaa paskan alun ja lopun pois" :)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olen silti sitä mieltä että bändit joiden historiasta löytyy ns. tykki -levy eivät ole mitään sellaista kuraa joiden perusteella koko bändiä voisi haukkua yliarvostetuksi. Mieluummin sitten laitetaan tähän sellaisia bändejä joiden koko tuotanto on sontaa. Ihan niinkuin joku vertasi tuota Maradonaa tähän.

Kuitenkin suomalaisista täällä jo haukutuista Yö on tehnyt Varieteen sekä Joutsenlaulun ja Dingo Kerjäläisten valtakunnan joita voidaan kaikkia pitää suomalaisen musiikin virstanpylväinä. Nirvanalla on Nevermind ja Pearl Jamilla Ten ja Vs. Puhumattakaan Metallicasta joilla on viisi huikeaa levyä alkuun. Kaikki näistä ovat viime vuosina menneet alamäkeä (Nirvana nyt mennyt mullan alle asti) mutta silti en näitä yliarvostetuiksi sanoisi vain viimeaikaisten saavutusten perusteella.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Huvittuneena olen tätä ketjua seurannut, sillä pikkuhiljaahan tässä luetellaan kaikki meikäläisen suosikkibändit. Aiemmissa viesteissä on mainittu ainakin Iron Maiden, Slayer, Pearl Jam ja Megadeth. Jokainen bändi on omassa lajissaan ihan ehdotonta maailmanhuippua, jos tarkastellaan sitä oleellisinta eli musiikkia ja soittotaitoa. Iron Maiden on ehdottomasti heavy metallin parhaimmistoa, Slayer thrash metallissa, Megadeth speed metallissa ja Pearl Jam hieman kevyemmässä progeilevassa rockissa.

Iron Maidenia jotkut haukkuvat sukkahousuheviksi, junttiamisheviksi tms. Yleensä nämä kommentit tulevat jotain mukarankkaa Dimmu Borgiria, Children Of Bodomia tai Cradle Of Filthia kuuntelevilta keskenkasvuisilta teineiltä. Luulevat olevansa muiden yläpuolella, kun heidän oma musiikkimakunsa kuulostaa niin pirun rankalta. Kun näiltä "koviksilta" kysytään vaikkapa mitä mieltä ovat bändistä Death, eivät he ole koskaan kuulleetkaan. Eli olankohautuksella otan nämä perustelemattomat "Iron Maiden on amisjunttirockia" kommentit ja naureskelen päälle. Hyvät naurut sainkin, kiitos niistä.

Slayerin nimen vilahtamista tässä ketjuissa en voinut uskoa ennen kuin näin. Veikkaisin, että Slayeria ylirarvostettuna pitävät eivät pidä thrash-metallista laisinkaan, joten tosissani en pysty niitäkään väitteitä ottamaan. Jos löytyy ihminen joka pitää aidosti ja koko sydämestään thrash-metallista ja Slayer ei kolahda (edes Reign In Blood levy) niin olisin halukas tapaamaan ja tarjoamaan kaljan. Sen verran harvinaiselta yhtälöltä kuulostaa.

Minulle heavy & metal-musiikki on elämäntapa, joten suhtaudun siihen äärimmäisellä kunnioituksella ja vakavissani. Perustelemattomat yhden rivin vastaukset minulle elämää suuremmista ja metalligenrelle tärkeistä bändeistä ovat suorastaan naurettavia. Mielipiteensä saa toki ilmaista ja vaikka lyhyemminkin, mutta ei tarvitse lähteä linjalle Petteri 5v. "Kauheeta paskaa, junttia, sukkahousumeininkiä, näyttää homoilta, pitkät tukat yäk..!!!111"

Onneksi tähän ketjuun ei ole vielä ilmaantunut Deathia, King Diamondia, Mercyful Fatea, Dream Theateria, Anthraxia, Nowenia yms. Kohta tietysti paukahtaa provona vittuilua jokaista edellä mainitsemaani bändiä kohtaan, mutta samapa se. Pidemmän päälle ihan yksi ja sama mitä muut pitävät yliarvostettuna, kunhan esittävät asiansa hieman kypsemmin kuin tähän asti. Pyydän anteeksi, jos itse sorruin lähes yhtä lapselliselle tasolle viestissäni kuin osa aiemmista postaajista. Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti keskustelu pysyisi jatkossa asiallisempana ja turhat provot saataisiin karsittua pois.

Näkkäri: Okei, upposi provoilusi sukkana sisään. Eihän Megadethia oikeasti voikaan pitää yliarvostettuna, eihän?
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Yleensä katson mielelläni Conania, mutta tällä kertaa vitutta kun eräs haluaa huudattaa juuri tätä lähetystä. Siellä kun mekastaa maailman yliarvostetuin paskabändi nimeltä U2.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hammer kirjoitti:
Slayerin nimen vilahtamista tässä ketjuissa en voinut uskoa ennen kuin näin. Veikkaisin, että Slayeria ylirarvostettuna pitävät eivät pidä thrash-metallista laisinkaan, joten tosissani en pysty niitäkään väitteitä ottamaan.
Tuskin minua tässä kohtaa tarkoititkaan, mutta Slayerin tosiaan mainitsin, tosin nimenomaan niin, että pidän sitä Metallicaa paljon kovempana bändinä, sen kaiken perusteella mitä olen kuullut. En siis ole thrashin ystävä, mutta en myöskään soimaa Slayeria. Slayeria tuskin voidaan pitää yliarvostettuna, koska aika moni taviskuuntelija tuskin sitä edes tunnistaa, jotkut ehkä kuulleet nimen silloin tällöin jossain yhteydessä. Metallican tavoin se ei ole uponnut laajempaan kansakuntaan, koska ei ole niin "helppoa". Täten se tuskin on yliarvostettua, kuin korkeintaan ehkä joidenkin hevisisäpiirien parissa, missä kuittaillaan milloin mistäkin.

Onneksi tähän ketjuun ei ole vielä ilmaantunut Deathia, King Diamondia, Mercyful Fatea, Dream Theateria, Anthraxia, Nowenia yms. Kohta tietysti paukahtaa provona vittuilua jokaista edellä mainitsemaani bändiä kohtaan, mutta samapa se.
Noista ehkä Dream Theaterin voisin kuvitella joutuvankin listoille, lähinnä progeilun takia. Ei tosin omilleni, sillä mitä nyt DT:ta olen kuunnellut, niin siellä on koukkua, joka ei ole tosin ehkä avautunut ihan vielä täysin, olen kuunnellut sen verran vähän. progressiiviseen tyyliin taipuvana kuitenkin kiehtoo. En kuitenkaan ole munaskujani myöten metallimusiikin ystäviä, vaikka tässä vuosien varrella on lähentymistä tätäkin musiikinlajia kohtaan tullut. Jos joku taas Deathia ja muutamaa muuta tuolta sanoo yliarvostetuksi, niin kummastelen. Eivät varmasti ole mitään massojen bändejä ja edes monelle tuttuja millään tapaa. Itse tässä keskustelussa näen, että on pointtina tuoda pitkälti laajassa piirissä tunnetuista bändeistä, joista jotkut saa turhankin paljon suitsutusta osakseen, vaikka näytöt ovat pidemmän päälle olleet aika ohuet. Massaan on helppo vaikuttaa tietyllä hypettävällä mielipiteellä ja saada ne uskomaan, että kyseessä on jotain todella huikeaa, vaikka se ei sitä välttämättä olisikaan. Pätee ihan kaikessa.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Ted Raikas kirjoitti:
Tuskin minua tässä kohtaa tarkoititkaan, mutta Slayerin tosiaan mainitsin, tosin nimenomaan niin, että pidän sitä Metallicaa paljon kovempana bändinä, sen kaiken perusteella mitä olen kuullut. En siis ole thrashin ystävä, mutta en myöskään soimaa Slayeria. Slayeria tuskin voidaan pitää yliarvostettuna, koska aika moni taviskuuntelija tuskin sitä edes tunnistaa, jotkut ehkä kuulleet nimen silloin tällöin jossain yhteydessä. Metallican tavoin se ei ole uponnut laajempaan kansakuntaan, koska ei ole niin "helppoa". Täten se tuskin on yliarvostettua, kuin korkeintaan ehkä joidenkin hevisisäpiirien parissa, missä kuittaillaan milloin mistäkin..

Ymmärsin kyllä pointtisi. Itsekin pidän Slayeria vielä huomattavasti Metallicaa parempana bändinä. Suurempaan suosioon nousemisen estää Slayerin kohdalla se brutaalimpi ote musiikissa ja tietynlainen vaikeus, joka ei pure suurempiin massoihin. Underground-piireissä Slayer saattaa olla vaikkapa jonkun "kilpailevan rässiyhtyeen" fanin mielestä yliarvostettu, mutta suuren yleisön tietoisuudessa nämä raskaammat bändit eivät tule koskaan olemaan yliarvostettuja. Eipä löytynyt vieläkään sitä intoihimoista rässifania, joka ei pitäisi Slayerista. Tuskin sellaisia kovin montaa on olemassakaan.

Ted Raikas kirjoitti:
Noista ehkä Dream Theaterin voisin kuvitella joutuvankin listoille, lähinnä progeilun takia. Ei tosin omilleni, sillä mitä nyt DT:ta olen kuunnellut, niin siellä on koukkua, joka ei ole tosin ehkä avautunut ihan vielä täysin, olen kuunnellut sen verran vähän. progressiiviseen tyyliin taipuvana kuitenkin kiehtoo. En kuitenkaan ole munaskujani myöten metallimusiikin ystäviä, vaikka tässä vuosien varrella on lähentymistä tätäkin musiikinlajia kohtaan tullut. Jos joku taas Deathia ja muutamaa muuta tuolta sanoo yliarvostetuksi, niin kummastelen. Eivät varmasti ole mitään massojen bändejä ja edes monelle tuttuja millään tapaa. Itse tässä keskustelussa näen, että on pointtina tuoda pitkälti laajassa piirissä tunnetuista bändeistä, joista jotkut saa turhankin paljon suitsutusta osakseen, vaikka näytöt ovat pidemmän päälle olleet aika ohuet. Massaan on helppo vaikuttaa tietyllä hypettävällä mielipiteellä ja saada ne uskomaan, että kyseessä on jotain todella huikeaa, vaikka se ei sitä välttämättä olisikaan. Pätee ihan kaikessa.

Dream Theater on mielestäni niin monipuolista ja haastavaa kuunneltavaa, etten pystyisi millään mieltämään bändiä yliarvostetuksi. Arvostettu yhtyehän on kyseessä, mutta näkisin DT:n kaiken arvostuksensa ansainneen. Itse näen bändin jokaisen soittajan olevan omalla paikallaan ihan maailman eliittiä tai vähintäänkin todella hyvällä tasolla musiikillisesti. Petrucci on huikea kitaristi, Jordan Rudessia parempaa kosketinsoittajaa tuskin hevipiireissä onkaan, eikä Myung basson varressa tai Portnoy rummuissa todellakaan mitään turhia kavereita ole. Oikeastaan ainostaan LaBrie laulajana saattaa aiheuttaa eniten sitä eripuraa, sillä hänen äänensä saattaa olla osalle se punainen vaate. Tietenkin myös progeilevampaa musiikkia vieroksuvat saattavat sen liiallisen kikkailun takia pitää bändiä ärsyttävänä tai yliarvostettuna.

Olet oikeassa, ettei Deathia ja kumppaneita voi hyvällä syylläkään pitää yliarvostettuina. Myönsit myös, ettet ole itse aivan henkeen ja vereen metallin ystävä. Silti pysyit asialinjalla, etkä heittänyt provoa suuntaan, etkä toiseen. Mielestäni erittäin hyvin kirjoitettu ja saisivat muutkin itseni mukaanlukien ottaa oppia tavastasi keskustella järkevästi. Tästä ei todellakaan tarvitse tehdä provoketjua, vaan perustellut mielipiteet kunniaan. Hyvillä perusteilla jonkun bändin yliarvostetuksi nostaminen on ihan sallittua. Tästä lähtien yritän itsekin keskustella pelkästään rakentavassa hengessä ja perustella kaikki mielipiteeni. Olen anteeksipyynnön velkaa ainakin Children Of Bodomin, Cradle Of Filthin ja Dimmu Borgirin faneille. Siltikään en muuta mielipidettäni, etteikö edellä mainitsemani bändit olisi yliarvostettuja. Perustelen kantani kyllä tarvittaessa myöhemmin, paremmalla ajalla.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Eddie kirjoitti:
.

Motörhead
En oikein näe miten tämä bändi voisi olla yliarvostettu. Mielestäni aika marginaalinen fanipiiri.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaan omakin lusikka tänne.

Kotimaiset top 10: Mamba, Suurlähettiläät, CMX, Don Huonot, Kolmas nainen, Zen Cafe, Neljä ruusua, Nightwish, Rautiainen+Niskalaukaus, Klamydia

Ulkomaiset top 10: Green day, Offspring, Metallica, Toto, Bon Jovi, Scorpions, Genesis, U2, Guns´n roses, Rolling stones

Kaikki ärsyttää, kaikkia soitetaan radiossa ja ihmiset ostavat näiden levyjä. Miksi vitussa? Paskaa kaikki (vaikkakin omaankin hyllyyn on eksynyt jotain edellä mainituista).
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Panzerfaust kirjoitti:
Yleensä katson mielelläni Conania, mutta tällä kertaa vitutta kun eräs haluaa huudattaa juuri tätä lähetystä. Siellä kun mekastaa maailman yliarvostetuin paskabändi nimeltä U2.

Perskeles, unohdinkin eilen tämän katsoa/nauhoittaa. Onneksi taitaa tulla tänään uusintana. Kiitos muistutuksesta!

Otsikon aiheesta sen verran, että sekä ärsyttävin että yliarvostetuin rock- (ainakin omasta mielestään rock) artisti on Turun punainen kukko, Tommi Läntinen. Kun ilta ennättää, näen satelliitin lentävän... Hyi helvetti!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Gaalaillat, saatanan kätyrit?

Niin, itse olen sitä mieltä, että paras paikka bongata yliarvostettuja bändejä ja muita musiikintekijöitä, on katsoa Mtv3:n kaikenkarvaisia gaaloja.

Sama koskee kyllä pääasiassa muitakin gaaloja.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
U2 kirjoitti:
Otsikon aiheesta sen verran, että sekä ärsyttävin että yliarvostetuin rock- (ainakin omasta mielestään rock) artisti on Turun punainen kukko, Tommi Läntinen. Kun ilta ennättää, näen satelliitin lentävän... Hyi helvetti!

Joskus Läntinen olikin rock. Nykyään äijä yrittää rock-elkeillä olla kova jätkä:varmaan onkin keski-ikäisten toimistotätien tai teinityttöjen silmissä. Vuosi sitten kävin piruuttani äijän keikalla raumalla ja olipa haukotuttava meininki. Kitaristi oikein varoi, ettei vaan mene liian rankaksi. Ja samaan aikaan Tommi lääppii akustista skittaa ja kosiskelee eturivin tyttöjä.

Läntinen yrittää miellyttää ns.valtavirtaa, mutta levyt eivät enää silti myy. Olisiko aika palata ns.oikeaan rockmusiikkiin tuon iskelmärokin sijaan?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HIM. Elää edelleenkin vanhalla maineellaan love-metal pumppuna vaikka pari viimeisintä lättyä ovat olleet todellista radiorokkia. Kaiken kruunaa suurin osa faneista jotka väittävät silmät suurena kuuntelevansa metallia eli himiä vaikka kuuntelevat samanlaista mainstream-rokkia kuin 70% listojen bändeistä. Ennen bändillä oli edes muutama menevä riffi biiseissään mutta nyt tilalla on beatles-poppia. Ilman Valoa tämä pumppu tuskin olisi saavuttanut näinkin suurta suosiota.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Puoliksi aiheen ohi menee, mutta välittömästi otsikon nähtyäni tuli Elvis mieleen. En oikein edes tiedä, että mikä siinä ottaa niin päähän, mutta jostain syystä niitä piisejä ei useampaa minuuttia kestä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
hihhu kirjoitti:
Puoliksi aiheen ohi menee, mutta välittömästi otsikon nähtyäni tuli Elvis mieleen. En oikein edes tiedä, että mikä siinä ottaa niin päähän, mutta jostain syystä niitä piisejä ei useampaa minuuttia kestä.

Elviksessä on vielä sellainenkin homma, ettei tehnyt itse biisejänsä, eli käytännössä siis levy-yhtiön rahat pois-keksintö. Tuote isolla T:llä.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
yellow kirjoitti:
Joskus Läntinen olikin rock.

Nimenomaan. Esim. Boycottin debyyttialbumi oli todella hyvä levy - löytyy hyllystäni edelleen. Ehkäpä juuri siksi Läntisen pehmolinja sylettääkin niin pahasti, kun tietää mihin äijä on parhaimmillaan pystynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös