Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Rahaministeriö.
Onpa kökkö termi. "Lähityö" on paljon parempi ja luontevampi käsite.Etätyön vastakohtana teennäiseltä kuulostava "läsnätyö"
röiJos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.
Tämä vaikuttaa enemmän vitsailulta eikä tosissaan käytetyltä röiltä joten ihan tällä ei vielä ignoreen pääse. Ja hymiö myös tähän.röi
röi
röi
röi
röi
röi
röi
röi
Moikka, lähenpäs tästä röihin
Toivottavasti mä en härnännyt just itseäni Poulu Jukin ignore-listalle *hymiö*
Elämissämme lymyäviä koomikoita, jotka ilman ennakkovarausta purskauttavat meiltä odottamattomilta kahvit nenästä tuollaisella poistumisella lakisääteiseltä kahvitauolta.Jos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.
Sun kannattaisi varmaan käydä tsygiatrilla.Jos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.
Onko se sellainen joka röikseen korjaa pyöriä?Sun kannattaisi varmaan käydä tsygiatrilla.
Jos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.
Voipi tulla raskaat ajat ellei tuohon sanaan opi totuttautumaan. Kaikesta tehää nykysin meemejä tiäks.Meemi.
Voipi tulla raskaat ajat ellei tuohon sanaan opi totuttautumaan. Kaikesta tehää nykysin meemejä tiäks.
Pesofati?Piffi, vaffa, kaffet. F-kirjaimen tunkeminen joka sanaan.
Missä vaiheessa Vorssa alkoi hienostelemaan ja alkoi kutsua itseään Forssaksi?Pesofati?
Vahva?Mikä on vaffa? S-vikaiselle vatsa???
Vai että silleen. Tekisi mieli sanoa rumasti, mutta sanonpa kuitenkin vain, että välitän osaanottoni kaikille niille, jotka ovat joutuneet arjessaan "vaffan" uhreiksi. Itselle oli aivan uusi tuttavuus, siksi ei ollut harmainta aavistusta mistä sanasta tuo oli väännetty.Vahva?