Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 551 013
  • 9 521
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Ottaa osumaa". Armeijatermi samoin kuin mm. "juuriKIN näin".
 
K

Kiekkokatsoja

No ehkei ärsytä, muttta melkein..
-Superfood. No sehän on normi terveellistä ruokaa, vastakohta lienee einesruoka.
-Korona. Olisipa joskus päivä, että sitä sanaa ei tulisi esille. No en senvuoksi ala strutsiksi, ja työnnä päätäni piiloon.
-No lisäksi monia mainoksia ja hokemia, joita pakkosyötetään mediasta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Uusi normaali".

Kuvottava, populistinen, pelotteluun tarkoitettu epätermi johdannaisineen ("kahden metrin yhteiskunta" jne.).
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"vahva sama"
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tane. Mikä ihmeen tane se taimen on? Onko hauki sitten hanu?
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Monasti kutsun itse taimenta taneliksi, miksi? En ossaa sanoa. Hauellehan löytyy kanssa paljon kutsumanimiä. Itse käytän tarinoidessani ainakikin limatuubia, nokkalohta sekä vihernieriää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Monasti kutsun itse taimenta taneliksi, miksi? En ossaa sanoa. Hauellehan löytyy kanssa paljon kutsumanimiä. Itse käytän tarinoidessani ainakikin limatuubia, nokkalohta sekä vihernieriää.
Ja se kun tulee uistimen mukana iso köntsä jotain rihmaista levää on partahauki. Ex-appiukolta opin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eskaloituminen on vituttanut jo pitkään, mutta nyt tuli uusi. ”Kurittaa”. Korona kurittaa, työttömyys kurittaa, kaikki saatana kurittaa nykyisin. Seuratkaa medioita ja vittuuntukaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eskaloituminen on vituttanut jo pitkään, mutta nyt tuli uusi. ”Kurittaa”. Korona kurittaa, työttömyys kurittaa, kaikki saatana kurittaa nykyisin. Seuratkaa medioita ja vittuuntukaa.
Tämä on kyllä perseestä. Silloin kun puhutaan kurittamisesta niin siihen jumalauta liittyy joko Villi-Ira tai Veronica, eikä se ole negatiivinen asia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on kyllä perseestä. Silloin kun puhutaan kurittamisesta niin siihen jumalauta liittyy joko Villi-Ira tai Veronica, eikä se ole negatiivinen asia.
Faijavainaa kyllä kuritti minua, kun viidennellä luokalla pulpetista löytyi Jallu ja käytösnumeroksi tuli seiska. Mutta ei työttömyys kurita Tyrnävää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Faijavainaa kyllä kuritti minua, kun viidennellä luokalla pulpetista löytyi Jallu ja käytösnumeroksi tuli seiska. Mutta ei työttömyys kurita Tyrnävää.
Oliko yhden vai kolmen tähden Jallu vai se käsityölehti?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toinen aalto
Hybridistrategia
"Testaa, jäljitä, eristä, hoida"
Uusi normaali
Kipupaketti
"Menetetty vuosikymmen"
Koronalinko
"Kahden metrin yhteiskunta"
"Täydellinen myrsky" (engl. perfect storm)
Valtioneuvoston tiedostustilaisuus
Hammer & Dance
Superlevittäjä
R0-luku
Poliittinen valtiosihteeri
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mintissä. Työelämässä kun tuota kuulee jossain palaverissa keski-ikäisen suusta, niin isken aina välittömästi otsan pöytään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös