Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 557 416
  • 9 530

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisitteko ystävät rakkaat lopettaa sen omata-epäsanan käyttämisen ennen kuin tapahtuu kauheita? Kiitos.

Sama kaunis ajatus oli minunkin mielessäni kun tämän ketjun avasin. Moni hyväkin kirjoittaja sortuu tähän jatkuvasti.

Ässät omaa hyvät mahdollisuudet playoffeihin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Minua vituttaa, niin ettei veri kierrä, kun kuulen sanan tavis. Saatana und perkele. Kaikenmaailman mediahorot eivät kuulemma halua olla taviksia vaan julkkiksia. Siinäpä myös toinen sana, joka saa aikaan uubervitutuksen allekirjoittaneelle.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Showläpyttely ja ei liity pelitilanteeseen.

Eniten kuitenkin ärsyttää bibikset.

Tällä haettiin henkistä yliotetta

[XX:n] teon jälkeen näki, kuinka paskat valahtivat [joukkue X:n] pelaajien housuun... (tätä käytetään myös silloin, kun kyseinen joukkue X on voittanut)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nälkäinen, puhuttaessa urheilusta ja menestymisen halusta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisitteko ystävät rakkaat lopettaa sen omata-epäsanan käyttämisen ennen kuin tapahtuu kauheita? Kiitos.
Speedye on 25-vuotias opiskelija. Ihan joka aamu mies ei jaksa lähteä kouluun vaan tyytyy vetämään peittoa korville.Tukkaa mies ei omaa. pituuttakin on 175cm painoa kertynyt 77kg.
Azulin kanssa samaa mieltä, eli kohta todellakin tapahtuu kauheita tuon omaamisen vuoksi!
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Sukunimen Etunimi!! Esimerkiksi Matikaisen Pentti tai Salmisen Sakari.
Varsinkin jos puhutaan jostain puolitutusta julkkiksesta ja ollaan olevinaan tosihyviäkavereita. Vielä enemmän ärsyttää jos sanotaan lempinimi tuohon etunimen tilalle..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
-kortti.

Tarkoitan siis sitä, kun jonkun kerrotaan väittelyissä vetäneen vertauskuvallisesti jonkun "kortin" esiin. Keskustelussa X henkilö Y otti esiin rasisimi-kortin, jne. BB-ketjussa asukkaiden ikäeroista johtuen joku veti hihastaan kuulemma teini-kortin väitteidensä tueksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niinku

[pääasiassa havaitaan tosi-tv -ohjelmissa, joissa on pääkaupunkiseutulaisia ikäluokkaan, l. ikähaitari 15-35, kuuluvia tyyppejä]
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Niinku

[pääasiassa havaitaan tosi-tv -ohjelmissa, joissa on pääkaupunkiseutulaisia ikäluokkaan, l. ikähaitari 15-35, kuuluvia tyyppejä]

Jep ja tähän voisi yhyttää tämän Pieru-Pirjon sanaston, joka taisi edustaa Keuruulaista naiskauneutta ja tyylikkyyttä BB-ohjelmassa. Eli sana "läyhääminen" saa minut jo lähes hulluuden partaalle. Myös "paskanjauhaminen" ja "vittu" sanat ovat kärsineet melkoisen inflaation.

Sitten tämä varsinkin hiphoppari-junttien "Todellaki" käy hermostoon vahvasti!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
adhd

"Siis mä oon just tällänen, ihan adhd". Rasittava muoti-ilmaus, jolla selitetään se, että ei vain jakseta/viitsitä/haluta tehdä annettuja hommia. Vaikka wikipediakin sanoo,

Tarkkaavaisuushäiriön esiintyvyys on 4–7 prosentilla väestöstä

niin puheita kuunnellessa luulisi luvun olevan lähempänä 50%.

Melkolailla samaa sarjaa kuin luonnonlapsi, joka kanssa oikeuttaa käytöksen kuin käytöksen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Eilen tähän sarjaan tuli uusi ärsytyksen kohde. Jani Alkion hokema "NHL:n määräämä powerbreak..."
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Enpä jaksanut etsiä kuin parin sivun takaa, että löytyykö tämän hetken inhokki sana eli läyhääminen. Ei vaan jaksa tuota sanaa.
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Itse toistelen jossain määrin kun yritän kertoa jotain mutta en tiedäkään heti vastausta, ilmaisua "Siis tosiaan joo..." Ei mikään pissismäisesti sanottu, vaan ihan vaan rauhallisesti ja hitaasti.

Muita ärsyttäviä on nämä ilmaisut: LoL, xD, OMG, Teinix yms. sun muut pashat.

Sitten suusta suuhun, jos puhutaan vaikka selviytymiskeinoista jalkapallossa, eli heti kun tulee massia (Ärh murh) niin sitten vain markkinoille ja pelaajaa sisään.

Ai niin. Fiilisteleminen.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Ärsyttävimpiä ovat kaikki englanninkieliset sanat, mitä juntit tunkevat suomenkielisten lauseidensa sekaan, yrittäen antaa itsestään jotenkin "älykkään" ja kansainvälisen vaikutelman. Lähinnä säälittävää ja suoraan 80-luvulta! Jokainen 12-vuotiaskin osaa Englantia, joten ei varmasti tee keneenkään mitään positiivista vaikutusta.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
YLI-sana. Täälläpäin pitää tunkea jokaisen sanan eteen tuo. Eilen olin YLIkännissä ja oli YLIkivaa. Tänään oli YLIkova krapula ja koe oli YLIvaikee.

Savu nousee päästä.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Voittomaalilaukauskilpailu!?
Olen mykistynyt.

Mykistelen mukana.

Ymmärrän kyllä, että ottelun ratkaisevissa "rankkareissa" ei ole kyse rangaistuksesta, mutta joku raja nyt pilkunviilauksella ja saivartelullakin täytyy olla. Puhutaanhan yleisesti rangaistuslaukauskilpailusta, joissa rangaistuslaukaus on vain suorituksen nimi, vaikka ei olekaan rangaistus.

Jos vielä syvemmälle mennään, niin kyseessähän ei ole välttämättä laukaus. Sanan varsinainen merkityshän antaa ymmärtää, että pelaaja laukaisee kiekon kohti maalivahtia, kuten jalkapallossa. Useinhan kiekko vain ujutetaan ohi maalivahdin ilman sen kummempaa "laukausta".

Jos tästä rangaistus-alkuisesta sanasta pitää päästä eroon, niin miksei sitten saman tien "maalintekokilpailu"?
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mä olen kuullut käytettävän vain sanaa "voittomaalikilpailu". Ei se nyt niin hirveältä kuulosta. "Rankkareista" toki itsekin mielummin puhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös