Onko se todellakin voittomaalilaukauskilpailu? Luulin, että tuo uusi termi olisi voittomaalikilpailu.Voittomaalilaukauskilpailu!?
Olen mykistynyt.
EDIT: Jaahas, Pordinard olikin nopeampi.
Onko se todellakin voittomaalilaukauskilpailu? Luulin, että tuo uusi termi olisi voittomaalikilpailu.Voittomaalilaukauskilpailu!?
Olen mykistynyt.
Tähän on helppo yhtyä.Eli hymiöt risoo niin perkeleesti. Mitä helvettiä niillä yritetään saada aikaiseksi? Lähinnä pilaa koko lauseen merkityksen... siis perkele.
En kritisoi sitä, että tuo sana sinua ärsyttää. Ihan mielenkiinnosta vaan kysyisin: Olisiko ehdottaa parempaa sanaa kyseisen sanan tilalle?Spoilaaminen ja spoileri kun puhutaan esim. juonipaljastuksista. VITTU mikä sana!
Spoilerin tilalle voisi ehdottaa vaikkapa sanaa juonipaljastus. Minua ärsyttää tapa puhua jääkiekkojoukkueen hyökkäysketjusta sentterin nimellä, siis esimerkiksi Immoset tai Hauhtoset, todella raivostuttavaa, kuka lie Petteri Sihvonen tuonkin keksinyt.En kritisoi sitä, että tuo sana sinua ärsyttää. Ihan mielenkiinnosta vaan kysyisin: Olisiko ehdottaa parempaa sanaa kyseisen sanan tilalle?
Spoilerin tilalle voisi ehdottaa vaikkapa sanaa juonipaljastus. Minua ärsyttää tapa puhua jääkiekkojoukkueen hyökkäysketjusta sentterin nimellä, siis esimerkiksi Immoset tai Hauhtoset, todella raivostuttavaa, kuka lie Petteri Sihvonen tuonkin keksinyt.
Heetkinen, enhän minä sanonut, että spoileri-sanassa olisi jotain vikaa. Annoin vain ehdotuksen korvaavasta sanasta, lähinnä siis sen takia kun Murmeli sitä kysyi. Kirjoittaja SeitsemäsPakki oli se, joka sanoi spoilerin olevan ärsyttävä sana.Hassua että korvaasi sorahtaa finglish spoiler-sanan kohdalla mutta ei tuon sentterin kohdalla. Spoiler=juonipaljastus sentteri=keskushyökkääjä.
Tästä tuleekin mieleen joidenkin tapa käyttää pumppu-sanaa puhuessaan jostain musiikkiyhtyeestä, todella ärsyttävää. Samoin levyistä käytetään ihmeellisiä väännöksiä kuten lätty, kiekko yms. Miksi ei vain voi puhua yhtyeestä ja levystä? Onko se nyt muka niin saakelin hienoa puhua pumpusta ja lätystä?Viime viikkojen finanssikriisistä ja pörssien levottomuuksista uutisoitaessa on ajoittain kerrottu, että tarvitaessa joku keskuspankki pumppaa lisää rahaa markkinoille. Pumpattava Barbara, öljypumppu ym... Mutta millainen härveli mahtaa olla se raha- tai valuuttapumppu??
Tästä tuleekin mieleen joidenkin tapa käyttää pumppu-sanaa puhuessaan jostain musiikkiyhtyeestä, todella ärsyttävää. Samoin levyistä käytetään ihmeellisiä väännöksiä kuten lätty, kiekko yms. Miksi ei vain voi puhua yhtyeestä ja levystä? Onko se nyt muka niin saakelin hienoa puhua pumpusta ja lätystä?
Nuhapumppu on alitehoinen.Mut samalla mua vituttaa kun en tiedä mikä on nuhapumppu.