Uleåborgir kirjoitti:Tieten jos ollaan sisätiloissa.
Ellen muista väärin, olen nähnyt lapsena jossakin kyltin, jossa evätään röökaaminen sisätiloilla. Onneksi olin vasta lapsi, muuten olisin nähnyt tähtiä.
Uleåborgir kirjoitti:Tieten jos ollaan sisätiloissa.
mäkine kirjoitti:Täällä toimistolla kaikki esitteet ym. A4-paperit ovat leiskoja. Pitää tehdä leiska. Tee siitä joku leiska. Leiska.
Golden AWe kirjoitti:Lisää:
Hauikset ovat haukkarit, ojentajat oikkarit. En edes muista mikä on oikea nimi dipeille. Pohkeet ovat pohkarit jne. Ketäs meitä nyt oli.
Mah~tawaa.
Uleåborgir kirjoitti:Älä muuta viserrä.
Työelämä on sinänsä ärsyttävä sana, mutta työelämässä kuulee koko ajan lisää ärsyttäviä sanoja:
Neukkari (neuvotteluhuone)
Paltsu (palaveri, kokous)
Ikävä kyllä minua ärsyttää jonkun verran myös adessiivin käyttö kun parempi olisi inessiivi:
Ärsyttävä: toimistolla, hallilla
Parempi: toimistossa, hallissa
Tieten jos ollaan sisätiloissa.
Suomi-Salama kirjoitti:puollustus
Mistä ihmeestä tuo toinen l-kirjain tuonne on ilmestynyt? Järkyttävän yleistä täälläkin Jatkoajassa, kun ihmisten kirjoituksia lukee. Se on PUO-LUS-TUS, koittakaa nyt tajuta!!!
Pahoitteluni, jos pahoitin sen nimimerkin mielen, josta tämä nyt tuli mieleen eräässä toisessa yhteydessä. Ei mitään henkilökohtaista.
Vincent kirjoitti:Off topiciksi menee... mutta... huoh...
Pee kirjoitti:Mistä tulikin mieleeni, että "off topic", kuten monet muutkin englanninkieliset termit Suomessa käytettynä, ovat hyvinkin ärsyttäviä. Miksei se voi olla "ohi aiheen" tjs.?
Suomi-Salama kirjoitti:puollustus
Mistä ihmeestä tuo toinen l-kirjain tuonne on ilmestynyt? Järkyttävän yleistä täälläkin Jatkoajassa, kun ihmisten kirjoituksia lukee. Se on PUO-LUS-TUS, koittakaa nyt tajuta!!!
Mr Scarface kirjoitti:Itse toivotan nykyään äidilleni ja ystävilleni aina: Paljon onnellisuutta!!! Ja heillä on aina sen jälkeen paljon hauskempi mieli.
Et ilmeisesti ole seurannut tätä nimimerkkien taistoa? Melkein uskaltaisin väittää ettei se ylimääräinen "L" ole vahingossa siellä.Suomi-Salama kirjoitti:puollustus
Pahoitteluni, jos pahoitin sen nimimerkin mielen, josta tämä nyt tuli mieleen eräässä toisessa yhteydessä. Ei mitään henkilökohtaista.
Lorvi kirjoitti:Kun käy hyvä tuuri niin jotkut sanoo "hitto mikä PULLA sul kävi"
Mikä hemmetin pulla?
Pee kirjoitti:Johtuiskohan ko. ilmaisu siitä, että pulla lienee - ainakin monien mielestä - hyvää...
Lorvi kirjoitti:No joo mutta ei siinä ole mitään järkeä, tällä ajatustavalla pulla sanan voisi vaikka korvata sanalla keksi koska onhan sekin hyvää joidenkin mielestä.Pee kirjoitti:Johtuiskohan ko. ilmaisu siitä, että pulla lienee - ainakin monien mielestä - hyvää...