vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Bängeri. Voi nyt vittu nuoriso ja nuorisolaisenkaltaiset.
Onks tää joku uus termi panomiehelle?
On on, bängää Civicissä.Onks tää joku uus termi panomiehelle?
Entäs paskalla?Ärsyttää, kun puhelinta räpläävä ihminen ”on puhelimella”. Jos Jeppe lukee kirjaa, eikös silloin pitäisi sanoa vastaavasti, että Jeppe on kirjalla?
Minä olen usein sohvalla, joskus olen tuolilla. Koskaan en ole puhelimella, sehän menisi rikki vekotinparka ruhoni alla.
Mä olen kädellä.
Miksei, ollaanhan siinä istuallaan pöntöllä. Tällöin paska on alempana kuin valtaosa kakkijasta, eli ollaan tavallaan paskan päällä.Entäs paskalla?
Otan osaa. Siis jos se ei ole vapaaehtoinen valinta vaan pakon sanelema. Silti, älä usko moralisteja. On se ihan luonnollista. Kai.Mä olen kädellä.
Jos käteen vetämisestä tulee kädellä olemista, niin tavanomainen sisäpaikallissija ainoastaan muuntuu ulkopaikallissijaksi, so. sisätulennon sijaan asia ilmaistaan ulkotulennolla. Mitä tuosta käteen vetämisestä tai kädellä käymisestä sitten tulee sisällä tai ulkona, se jääköön itse kunkin itsensä minän nähtäväksi.
Pitäis kysyä vaimolta...Jos käteen vetämisestä tulee kädellä olemista, niin tavanomainen sisäpaikallissija ainoastaan muuntuu ulkopaikallissijaksi, so. sisätulennon sijaan asia ilmaistaan ulkotulennolla. Mitä tuosta käteen vetämisestä tai kädellä käymisestä sitten tulee sisällä tai ulkona, se jääköön itse kunkin itsensä minän nähtäväksi.
Tätä sanaa kun vähän muovasin, niin tuli vahva Fingerpori-mielleyhtymä. Sisäpaikannussija, siis sija eli lokaatio josta käsin paikannetaan jotain sisällä olevaa.sisäpaikallissija
Ainakin kesäaikaan kielessä esiintyy toistuvasti myös ulkopaikannussija. Kaikissa sekä reaalimaailman että imaginäärisen maailman pisteistä käsin tapahtuvia sisä- ja ulkopaikannuksia kuvaavaa lokaatiotyyppiä voi kutsua jokapaikannussijaksi.Tätä sanaa kun vähän muovasin, niin tuli vahva Fingerpori-mielleyhtymä. Sisäpaikannussija, siis sija eli lokaatio josta käsin paikannetaan jotain sisällä olevaa.
Oiva nouto. Se, miten kaikki tämä liittyy käden päällä olemiseen, jää itsekunkin inehmon päätäntähallinnan varaan.Ainakin kesäaikaan kielessä esiintyy toistuvasti myös ulkopaikannussija. Kaikissa sekä reaalimaailman että imaginäärisen maailman pisteistä käsin tapahtuvia sisä- ja ulkopaikannuksia kuvaavaa lokaatiotyyppiä voi kutsua jokapaikannussijaksi.
Nähtävästi siksi, että vanhan kansan mukaan sisäpaikallissijainen käteen vetäminen aiheutti karvojen kasvua kämmeniin eli ulkopaikallissijaisesti kädelle, käden päälle. Piti sen aiheuttaa selkärangan mätänemistäkin. Ihme luulottelua entisaikojen kääkiltä, olisivat mieluummin vetäneet käteen.Oiva nouto. Se, miten kaikki tämä liittyy käden päällä olemiseen, jää itsekunkin inehmon päätäntähallinnan varaan.
Sokeuttakin on väitetty aiheuttaneen. Ainakin lapsia tiettävästi on peloteltu sillä. ”Älä itsesaastuta, näkö menee!” Sieluni silmin näen takavuosikymmenten Mauno-Sulevin äidin käsipuolessa kauppamatkalla. Poika huomaa sokean miehen ja kysyy, että setä, oletko sinä vempannut kikkeliä?Nähtävästi siksi, että vanhan kansan mukaan sisäpaikallissijainen käteen vetäminen aiheutti karvojen kasvua kämmeniin eli ulkopaikallissijaisesti kädelle, käden päälle. Piti sen aiheuttaa selkärangan mätänemistäkin. Ihme luulottelua entisaikojen kääkiltä, olisivat mieluummin vetäneet käteen.
Jos käteen vetämisestä tulee kädellä olemista, niin tavanomainen sisäpaikallissija ainoastaan muuntuu ulkopaikallissijaksi, so. sisätulennon sijaan asia ilmaistaan ulkotulennolla. Mitä tuosta käteen vetämisestä tai kädellä käymisestä sitten tulee sisällä tai ulkona, se jääköön itse kunkin itsensä minän nähtäväksi.
Onhan tuo sana "pelleilypeli" jotenkin ärsyttävä jopa lukea, mutta silti ihan kontekstin takia sitä tulee myös käytettyä itse.Pelleilypeli.
Millä siis ilmeisesti tarkoitetaan viihdyttävää ottelua.
Ketjun voi nyt laittaa lukkoon, sillä turhin sana on nyt valittu ihan äänestyksellä. Perusteluiden mukaan se on myös ärsyttävä. Se on:
Niinku
Suomen kielen turhin sana on nyt valittu – suomalaisten suurin inhokki on selvä: ”Samalla kaikkein ärsyttävin”
Me Naisten äänestyksen kärkeen nousivat kirosanat ja anglismit, mutta eräs täytesana kahmi suurimman osan äänistä.www.is.fi