Eikä se "joku muu" reagoinut asiaan mitenkään...Someraivo ja somemyrsky...
Pari mielensäpahoittajaa vetää jonkun muun puolesta herneen nenäänsä, ja siitä seuraa jompikumpi...
Tämä on varmaan vähän kuulijakohtaista, mihin genreen mitäkin sijoittaa. Karkeasti yli puolet tuosta listasta ei kyllä omassa lokeroinnissa ole rokkia nähnytkään, vaikka lukisi punkin ja hevin mukaan. Pari nimeä on kyllä vieraita, muttei silti tilannetta pelastaisi. Varmaan Tehosekoitin on lähinnä sitä mitä itse rokkina pidän, mutta Tehiskin on lisäliitteellä suomi-. Eikös kaikki parhaat rock-bändit (suomalaiset) ole ylipäätään jo lopettaneet, tai vähintään "määrittelemättömällä tauolla"? Metalli kyllä voi hyvin.Laskin minä sieltä useamman rock yhtyeen esiintymässä, vaikka poppia, EDM:ää ja räppiä olikin valtaosa. Luukas Oja, The Ark, Lost Society, Turnstile, Ruissalo Amping, Ursus Factory, Litku Klemetti, Haloo Helsinki, Tehosekoitin, Blind Channel, Cyan Kicks ja varmaan muitakin ihan rock, punk tai heavy bändejä löytyi. Noista ainakin Luukas Oja, Ruissalo Amping ja Turnstile olisivat kiinnostaneet itseäni.
Gordie Howe oli muuten Mr. Hockey.Johnny Hockey. Kovan luokan pelaaja toki, mutta mitä vittua tuo säbäjonne on tehnyt ansaitakseen lisänimen Hockey? Nauran itsekkin yleensä Cherryn, Tamin ja muiden dinojen julistuksille, mutta mielestäni Howe on ainoa, joka tuon lisänimen ansaitsee.
No tämä oli uutta tietoa minulle, kiitos tästä!Johnny Gaudreau sai lempinimensä pelatessaan Boston Collegen joukkueessa viime vuosikymmenellä. Pohjois-Amerikassa pelasi jenkkifutista samaan aikaan eräs Johnny Manziel. Hänelle annettiin lempinimeksi Johnny Football.
Samaan aikaan Gaudreau dominoi pistepörssiä collegejoukkueessaan. Joukkueen fanit sitten antoivat hänelle lempinimen Johnny Hockey. Nimi vain sattui olemaan samaan aikaan pinnalla, joten lempinimi on osittain silkkaa sattumaa. Mies on jopa rekisteröinyt nimen omaksi tavaramerkikseen.
Mitä se siis tarkoittaa... Paitsi miehen etunimeä. Ei tule mitään ruokaan liittyvää tuosta mieleen. Mutta en ole facebookissa joten... Olen vähän pihalla kaikesta.lasse
Paljastetaan tämä nyt sitten heti. Lasagnesta lyhenne.Mitä se siis tarkoittaa... Paitsi miehen etunimeä. Ei tule mitään ruokaan liittyvää tuosta mieleen. Mutta en ole facebookissa joten... Olen vähän pihalla kaikesta.
No joo, ei tullut mieleen. Ajattelin jotain intialaista jogurttijuomaa. Joka siis jotenkin liittyisi ruokaan.Lasagnesta lyhenne.
Tuolla analogialla makaronilaatikko olisi sitten varmaankin "marokko" ja kaalilaatikko "kalikka"?Facebookin kotiruokaryhmästä bongattu lasse menee tähän ketjuun.
Muistan kuulleeni lassen ekaa kertaa 22 vuotta sitten, ku oltiin kyläilemässä nykyisessä pääkaupungissa. Tuttavaperheen äiti oli tehny lassea. Oli alan ihminen, eli tehnyt levyt, bechamelin ja kaiken mitä pystyi, itse.Facebookin kotiruokaryhmästä bongattu lasse menee tähän ketjuun.
Pitääkin laittaa taas "hessua" muhimaan.Tuolla analogialla makaronilaatikko olisi sitten varmaankin "marokko" ja kaalilaatikko "kalikka"?
Marokko on uunissa, vielä vartti ja sitten pääsee syömään.Tuolla analogialla makaronilaatikko olisi sitten varmaankin "marokko" ja kaalilaatikko "kalikka"?
Se on kendojanari.Kendojuntti taitaa kuitenkin olla potkupallosanastoa.