Täältä Pohjanmaalta mennään aina Hessoihin.Hesuli/Päähesuli.
Vittu että on ärsyttävä sana, Twitterissä saa lukea ihan päivittäin etenkin turkulaisten ja tamperelaisten twiiteistä.
Tuo nyt käsittääkseni on kuitenkin murretta, Hesuli vaan mukahauskaa hupsuttelua. Tai sitten vittuilua.Täältä Pohjanmaalta mennään aina Hessoihin.
Voi kauheaa. Tartteepa alkaa käyttämään tuota.Hesuli/Päähesuli.
Vittu että on ärsyttävä sana, Twitterissä saa lukea ihan päivittäin etenkin turkulaisten ja tamperelaisten twiiteistä.
Mikä vittu on hesuli?Hesuli/Päähesuli.
Joku turkulainen tota kovasti käytti puhuessaan Helsingistä ilmeisesti ideana oli ärsyttää muita.Mikä vittu on hesuli?
En ole onneksi tähän törmännyt vielä missään. Enkä todellakaan lähde metsästämään, että missä tähän voi törmätä.
Omaria (sekä sanaa että makeista) olen käyttänyt niin kauan kuin muistan, ja aion käyttää jatkossakin. Hieno sana hienolle suoritteelle.Nyt muistan yhden jota veljen lapset käyttää...
Omari
Eli oma maali...
Hienosti rimmaa. Tervetuloa kaikki tyhjäpäiset, meillä on täällä tyhjäjäiset.Verkkokauppa comissa on varaston tyhjäjäiset.
Ei saatana...
Mites pelkkä bro?Veli silloin kun ei puhuta miespuolisista sisaruksista. Tätä harrastavat ainakin romanit, tietyt toisen polven maahanmuuttajanuoret ja minulle uusimpana tietona vapaamuurarit. Myös jotkut satunnaiset jormat kåyttävät tätä ja englanninkielistä versiota brother (aivan yhtä ärsyttävä) suuren ystävyyden ja arvostuksen osoituksena.
Lopettakaa se.
Olen veli sisaruksilleni enkä kenellekään muulle.
Tami on eri mieltä.Veli silloin kun ei puhuta miespuolisista sisaruksista. Tätä harrastavat ainakin romanit, tietyt toisen polven maahanmuuttajanuoret ja minulle uusimpana tietona vapaamuurarit. Myös jotkut satunnaiset jormat kåyttävät tätä ja englanninkielistä versiota brother (aivan yhtä ärsyttävä) suuren ystävyyden ja arvostuksen osoituksena.
Lopettakaa se.
Olen veli sisaruksilleni enkä kenellekään muulle.
Sul o huomen yskä bro.Mites pelkkä bro?
Vähän kuin Niklas Rubin olisi rubiini, vaikka on kuningas!Puutarhuri, silloin kun kyseessä on Reid Gardiner. JYP-kannattajat aloittivat, puoli Suomea näemmä jatkaa. Gardiner viittaa verhoihin, ei kukkien hoitoon. Raivostuttavaa.
Mitä tämä on?Hillero
Kuulemma hilloa...Mitä tämä on?
Rahaa? Vai sitä toista makiaa?Kuulemma hilloa...
Vedin just äsken pankkiskakkista hilleron kera!Hillero sekä swägä...
Kai paholaiselta saa molempia...Rahaa? Vai sitä toista makiaa?