Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 583 151
  • 9 705

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hesuli/Päähesuli.

Vittu että on ärsyttävä sana, Twitterissä saa lukea ihan päivittäin etenkin turkulaisten ja tamperelaisten twiiteistä.
Täältä Pohjanmaalta mennään aina Hessoihin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hesuli/Päähesuli.

Vittu että on ärsyttävä sana, Twitterissä saa lukea ihan päivittäin etenkin turkulaisten ja tamperelaisten twiiteistä.
Voi kauheaa. Tartteepa alkaa käyttämään tuota.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä vittu on hesuli?

En ole onneksi tähän törmännyt vielä missään. Enkä todellakaan lähde metsästämään, että missä tähän voi törmätä.
Joku turkulainen tota kovasti käytti puhuessaan Helsingistä ilmeisesti ideana oli ärsyttää muita.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Veli silloin kun ei puhuta miespuolisista sisaruksista. Tätä harrastavat ainakin romanit, tietyt toisen polven maahanmuuttajanuoret ja minulle uusimpana tietona vapaamuurarit. Myös jotkut satunnaiset jormat kåyttävät tätä ja englanninkielistä versiota brother (aivan yhtä ärsyttävä) suuren ystävyyden ja arvostuksen osoituksena.

Lopettakaa se.

Olen veli sisaruksilleni enkä kenellekään muulle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veli silloin kun ei puhuta miespuolisista sisaruksista. Tätä harrastavat ainakin romanit, tietyt toisen polven maahanmuuttajanuoret ja minulle uusimpana tietona vapaamuurarit. Myös jotkut satunnaiset jormat kåyttävät tätä ja englanninkielistä versiota brother (aivan yhtä ärsyttävä) suuren ystävyyden ja arvostuksen osoituksena.

Lopettakaa se.

Olen veli sisaruksilleni enkä kenellekään muulle.
Mites pelkkä bro?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Veli silloin kun ei puhuta miespuolisista sisaruksista. Tätä harrastavat ainakin romanit, tietyt toisen polven maahanmuuttajanuoret ja minulle uusimpana tietona vapaamuurarit. Myös jotkut satunnaiset jormat kåyttävät tätä ja englanninkielistä versiota brother (aivan yhtä ärsyttävä) suuren ystävyyden ja arvostuksen osoituksena.

Lopettakaa se.

Olen veli sisaruksilleni enkä kenellekään muulle.
Tami on eri mieltä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
"Fuck you-rahat".

 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Puutarhuri, silloin kun kyseessä on Reid Gardiner. JYP-kannattajat aloittivat, puoli Suomea näemmä jatkaa. Gardiner viittaa verhoihin, ei kukkien hoitoon. Raivostuttavaa.
Vähän kuin Niklas Rubin olisi rubiini, vaikka on kuningas!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hillero sekä swägä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös